USA:n presidentti ja pressanvaalit

Mina paasin eilen ihan aitiopaikalta nauttimaan kun trumpin ja hilaryn kannattajat keskustelivat.

Taytyy sanoa, etta minun uusi suosikki paikka sapuskalle on longhorn stake and grill.

Trumpin kannattaja ajoi chevylla, ja hilaryn fordilla (pick-uppeja molemmat) molemmilla tarrat puskurissa ja takaikkunassa.
Helvetinmoinen huuto ja mokastys, toinen on sita ja toinen tata, kaikkea en edes ymmartanyt mita huusivat siina.
Lopulta se meni painiksi ja sen taisi voittaa kolmas osapuoli, eli paikallinen sheriffi. :D

Oikein jannittaa, mitahan mukavaa mahtaa ensi viikolla tapahtua ita-rannikolla :rolleyes:
 
Mina paasin eilen ihan aitiopaikalta nauttimaan kun trumpin ja hilaryn kannattajat keskustelivat.

Taytyy sanoa, etta minun uusi suosikki paikka sapuskalle on longhorn stake and grill.

Trumpin kannattaja ajoi chevylla, ja hilaryn fordilla (pick-uppeja molemmat) molemmilla tarrat puskurissa ja takaikkunassa.
Helvetinmoinen huuto ja mokastys, toinen on sita ja toinen tata, kaikkea en edes ymmartanyt mita huusivat siina.
Lopulta se meni painiksi ja sen taisi voittaa kolmas osapuoli, eli paikallinen sheriffi. :D

Oikein jannittaa, mitahan mukavaa mahtaa ensi viikolla tapahtua ita-rannikolla :rolleyes:

Amerikan kansa on jakautunut kuten Eu:n jäsenmaiden ja Suomenkin kansa...:cool:

Kiitos vihervasemmistolaisen "minulla on unelma" paskan....:mad:
 
Amerikan kansa on jakautunut kuten Eu:n jäsenmaiden ja Suomenkin kansa...:cool:

Kiitos vihervasemmistolaisen "minulla on unelma" paskan....:mad:

"Minulla on unelma" viitannee Martin Luther Kingin kuuluisaan I have a dream -puheeseen. Onkos herra Bushmaster sitä mieltä, että ihmisryhmien välinen tasa-arvo on jotenkin huono asia, ja että valkoinen "rotu" olisi jotenkin muita parempi?
 
"Minulla on unelma" viitannee Martin Luther Kingin kuuluisaan I have a dream -puheeseen. Onkos herra Bushmaster sitä mieltä, että ihmisryhmien välinen tasa-arvo on jotenkin huono asia, ja että valkoinen "rotu" olisi jotenkin muita parempi?

Tuo taitaa olla ihan omaasi "minulla on unelma, joka vaatii vihollisen" fantasiaasi eli samanlaista, joka hakee mystisiä natseja ja rasisteja kaikesta mahdollisesta mitä nyt vaan mieleen juolahtaa...:mad:

Kummallisesti juuri tämä "paremmintiedostava" aines on saanut aikaiseksi unelmia toteuttamisen kiihkoissaan enemmän rotujenvälistä skismaa sekä ongelmaa kuin nykyajassa leimatut "rasistit" .... jenkeissä ruohonjuuritasolla mr Trumpia kannattavat niin latinot, mustat kuin valkoisetkin normaalit ihmiset kuin poliittiset kykynsä valkoisesessa talossa vuosia viettänyt korruptoitunut ja sieluton sekä totaalisesti elähtänyttä eukko...
Edit.
Ja hyvin fyysisesti sairas nainen kaiken muun lisäksi ..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SJ
Kummallisesti juuri tämä "paremmintiedostava" aines on saanut aikaiseksi unelmia toteuttamisen kiihkoissaan enemmän rotujenvälistä skismaa sekä ongelmaa kuin nykyajassa leimatut "rasistit" .... jenkeissä ruohonjuuritasolla mr Trumpia kannattavat niin latinot, mustat kuin valkoisetkin normaalit ihmiset kuin poliittiset kykynsä valkoisesessa talossa vuosia viettänyt korruptoitunut ja sieluton sekä totaalisesti elähtänyttä eukkoa...

Pidän tuota myönteisenä vastauksena molempiin esittämiini kysymyksiin.
 
Sinä levitit sanomaasi. Minä esitin vain kaksi kysymystä, ja sinä lauloit kuin lintu. :p

Sinähän oman agendasi paljastit. Hyökkäämällä perinteiseen vihersosialistiporpagandatyyliin minun kirjoitustani kohtaan syyllistämällä minut samalla äärioikestorasistiseksi :D
Ei kovin ovela ja vielä vähemmän älykäs tekniikka pitää piilossa omaa agendaansa...:p

Minä kerroin tekemistäni huomioista ilman punavihrettä suodatinta, jonka läpi sulle asiat suodatetaan valmiiksi pureskeltuna mössönä, jota sitten jaat punaisten ikeniesi välistä muille hampaattomille suille..:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Trump ei todellakaan ole mikään "älyn jättiläinen" jonkinmoiden sordiino Donaldin suussa olisi hyvä ja tarpeen, mutta onneksi Trumpin vastaehdokas on vieläkin typerämpi kuin Trump itse ja Hillary on sen lisäksi normi jenkkiä vieroksuva vihervasemmistolainen ääliö kaiken korruption kuorrutuksineen.

Tämä tekee mahdolliseksi tien Trumpin voiton USA:n presidenttiyteen. .Eli ei Trumpin erinomaisuus vaan vastaehdokkaan suurempi typeryys..:p
 
Kyllä minä sanon, että jos amerikanmaa saa yli 300 miljoonan ihmisen joukosta karsittua nämä kaksi loppupeleihin, on koko peli jotenkin mätä.
 
Kyllä Sale on sentään 100 kertaa täyspäisempi kuin kumpikaan noista...
 
Tässä nyt humoristinen käsitys Trumpin kannattajista (ei tosin todenmukainen kaikilta osin, mutta hauska silti):

14291662_10210491747553743_1537827301461972968_n.jpg

Ei tuo joo varmaan ihan koko kuva ole...:rolleyes:

Piti ihan tarkistaa deplorablen tarkka merkitys. Aika rumaa puhetta jenkeissä, laidasta laitaan.
 
Trumpin menestyshän johtuu isolta osin siitä, ettei jenkit enää ole kunnon demokratia, koska rahalla saa vaikutettua asioihin liikaa. Ja toisaalta, nykyiset kaksi puoluetta ovat ajaneet koko systeemin toimimattomaan takalukkoon. Todennäköisesti Trumpin voitto olisi sen polun pääty ja jenkit rupeaisivat korjaamaan järjestelmäänsä.
 
  • Tykkää
Reactions: s91
Esitin vain kaksi yksinkertaista kysymystä, joihin olisit voinut vastata kyllä tai ei. Tai jättää vastaamatta kokonaan. Sen sijaan vastauksesi oli tämä:

"Tuo taitaa olla ihan omaasi "minulla on unelma, joka vaatii vihollisen" fantasiaasi eli samanlaista, joka hakee mystisiä natseja ja rasisteja kaikesta mahdollisesta mitä nyt vaan mieleen juolahtaa...:mad:"

Ja sen jälkeen seurasi tämä:

Sinähän oman agendasi paljastit. Hyökkäämällä perinteiseen vihersosialistiporpagandatyyliin minun kirjoitustani kohtaan syyllistämällä minut samalla äärioikestorasistiseksi :D
Ei kovin ovela ja vielä vähemmän älykäs tekniikka pitää piilossa omaa agendaansa...:p

Minä kerroin tekemistäni huomioista ilman punavihrettä suodatinta, jonka läpi sulle asiat suodatetaan valmiiksi pureskeltuna mössönä, jota sitten jaat punaisten ikeniesi välistä muille hampaattomille suille..:rolleyes:

Eli miten se sinun unelmasi ajaminen nyt menikään, täytyy luoda vihollinen. Eli et vastannut lainkaan kysymykseen, vaan kävit heti kiinni vastustajasi persoonaan. Näytä minulle se kohta, jossa minä levitin jotain "ilosanomaa"?

Pettämätöntä logiikkaa, herra Bushmaster. Syytät toisia siitä mitä itse teet! :p:p:p
 
Kyllä minä sanon, että jos amerikanmaa saa yli 300 miljoonan ihmisen joukosta karsittua nämä kaksi loppupeleihin, on koko peli jotenkin mätä.

Samaa ihmettelevät melko laajalti jo itsekin. Paikoin oli havaittavissa lähes epätoivoa kun näistä kahdesta joutuu valitsemaan. Toki vain muutamissa osavaltioissa äänellä loppupeleissä on edes merkitystä.
 
Samaa ihmettelevät melko laajalti jo itsekin. Paikoin oli havaittavissa lähes epätoivoa kun näistä kahdesta joutuu valitsemaan. Toki vain muutamissa osavaltioissa äänellä loppupeleissä on edes merkitystä.

Oikeastaan tuosta voi vetää sen johtopäätöksen, että kaksipuoluejärjestelmä ei ainakaan lisää demokratiaa tai päätöksenteon/päättäjien laadukkuutta, vaikkakin toki tekee päätöksenteosta tehokkaampaa.
 
Oikeastaan tuosta voi vetää sen johtopäätöksen, että kaksipuoluejärjestelmä ei ainakaan lisää demokratiaa tai päätöksenteon/päättäjien laadukkuutta, vaikkakin toki tekee päätöksenteosta tehokkaampaa.

Meidän järjestelmässämme koetaan ettei mikään muutu. Jenkeissä homma sitten taas heilahtelee laidalta toiseen mikä ei sekään välttämättä ole hyvä. Mieluummin kuitenkin otan meillä käytössä olevan vaalijärjestelmän kuin pitkät listat tai enemmistövaalin.
 
Back
Top