Venäjän propagandakoneiston päivittäiset ylilyönnit ja riman alitukset

Komentaja Turtiainen on vetänyt päälle oikein maastopuvun (ei sentään M05). Jostain kumman syystä Ano halutaan pitää mahd. kaukana kaikesta infosta joka liittyy Suomen ulko- ja turvallisuuspolitiikkaan. :unsure:


Tietysti halutaan kun maatamme johdetaan ulkoa ja sananvapaustilanne on huono.


Turtiainen on ihan tyylipuhdas Pietarin trolli.

Jalolta kuulostavan säätiön on perustanut Pietarin trollitehtailijana ja ”Putinin kokkina” tunnettu liikemies Jevgeni Prigozhin, joka rahoittaa myös Itä-Ukrainan venäläismielisiä taistelijoita sekä raaoista veriteoista epäiltyä Wagner-yksityisarmeijaa.

Teradalla on myös oma haastatteluohjelma Vapauden rajat, joka pyörii Prigozhinin rahoittaman Fan-uutistoimiston sivuilla.
Marraskuussa haastateltavaksi pääsi kansanedustaja Ano Turtianen (vkk), joka vaikutti nauttivan täysillä hänelle Venäjällä suodusta sananvapaudesta.

Tästä annan Milla Magialle täydet pisteet :ROFLMAO:

Entinen perussuomalaisten jäsen, nykyinen Valta kuuluu kansalle puolueen puheenjohtaja ja kansanedustaja Ano Turtiainen kysyi eduskunnan kyselytunnilla, miten Suomi aikoo "hyvän naapuruuden hengessä" juhlistaa kesällä ratifioinnin 30-vuotispäivää viettävää Suomen ja venäjän välistä valtiosopimusta.

Pääministeri Sanna Marin vastasi Turtiaisen kysymykseen lyhyesti.

Näissä vallitsevissa olosuhteissa olettaisin että emme mitenkään, Marin sanoi.

magica-deSpell-344.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs näille kremlin susille, vai mitä ne olikaan kun pöristeli amerikkalaisilla mopoilla, kuuluu?

Heitä varmaan ei varaosapuute vaivaa, niinpaljon neukkula sai noita suuren isänmaallisen erityisoperaation aikana.
 
Mitäs näille kremlin susille, vai mitä ne olikaan kun pöristeli amerikkalaisilla mopoilla, kuuluu?

Heitä varmaan ei varaosapuute vaivaa, niinpaljon neukkula sai noita suuren isänmaallisen erityisoperaation aikana.
Juu hiljaista on ollut sillä rintamalla, yön sudet taisi olla se virallinen nimi kerholle. Pöristelevät muillakin kuin amerikan tuotteilla, jopa venäjän omillakin ylpeydenaiheilla. Muistaakseni jossain takavuosien propagandakuvissa herra putler oli myös kuvattu ajelemassa jengin kärjessä,, harrikalla kylläkin. Varmuuden vuoksi kolmipyöräisellä, ettei äijä kaadu niin helposti.
 
Mitäs näille kremlin susille, vai mitä ne olikaan kun pöristeli amerikkalaisilla mopoilla, kuuluu?

Heitä varmaan ei varaosapuute vaivaa, niinpaljon neukkula sai noita suuren isänmaallisen erityisoperaation aikana.
Juu hiljaista on ollut sillä rintamalla, yön sudet taisi olla se virallinen nimi kerholle. Pöristelevät muillakin kuin amerikan tuotteilla, jopa venäjän omillakin ylpeydenaiheilla. Muistaakseni jossain takavuosien propagandakuvissa herra putler oli myös kuvattu ajelemassa jengin kärjessä,, harrikalla kylläkin. Varmuuden vuoksi kolmipyöräisellä, ettei äijä kaadu niin helposti.
 
Minusta tuo eilinen hävittajän heittoistuin "pakkolasku" kuuluu tähän kastiin. Sattui samaan aikaan
populisti Zelesny pitämään puhetta Suomen eduskunnalle jolla saadaan muutama sata miljoona aseapua Ukrainaan.
Näin puolueettomasti asioita tarkastellen kannon päällä istuskellen ja tuumien.
Reilusti vaan rautaa rajalle.
 
Melkoista ajatuksenvirtaa PS:n kaupunginvaltuutetulta (jälleen kerran).

Valtiollista itsenäisyyttämme uhkaa parhaillaan aidosti EU-liittovaltiokehitys, ja ankara velkaantuminen. Voisimmeko joutua joskus tulevaisuudessa taistelemaan itsenäisyydestämme, irtautuaksemme EU-liittovaltiosta? Nythän EU:sta vielä pääsee eroon ilman aseita, mutta pääseekö myös jatkossa? Mikä merkitys siinä tilanteessa on Nato-jäsenyydellä, kun puolustusvoimamme on liitetty osaksi Naton komento- ja johtamisjärjestelmää?
 
Näitä lukiessa, kuten myös vaikkapa FB:ssa Suomen uutisten ja PS peruskauraa ryhmän kommentteja lukiessa tulee joskus mieleen, että onko se PS:n äänestäminen kuitenkaan oikea ratkaisu kun sen lipun allakin esiintyy ajatuksineen vaikka millaista Ajatusten Tonavaa ja ryssäntrollia. Että on se PS:n pesänselvitys vielä osittain vaiheessa; ei ne kaikki hullut Anon matkaankaan lähteneet..
 
Näitä lukiessa, kuten myös vaikkapa FB:ssa Suomen uutisten ja PS peruskauraa ryhmän kommentteja lukiessa tulee joskus mieleen, että onko se PS:n äänestäminen kuitenkaan oikea ratkaisu kun sen lipun allakin esiintyy ajatuksineen vaikka millaista Ajatusten Tonavaa ja ryssäntrollia. Että on se PS:n pesänselvitys vielä osittain vaiheessa; ei ne kaikki hullut Anon matkaankaan lähteneet..
Äänestä vain niitä fiksuja, nuo muut kerää hajaääniä niille fiksuille..
Itse olen äänestänyt Puistoa useammissa vaaleissa.
 
Näitä lukiessa, kuten myös vaikkapa FB:ssa Suomen uutisten ja PS peruskauraa ryhmän kommentteja lukiessa tulee joskus mieleen, että onko se PS:n äänestäminen kuitenkaan oikea ratkaisu kun sen lipun allakin esiintyy ajatuksineen vaikka millaista Ajatusten Tonavaa ja ryssäntrollia. Että on se PS:n pesänselvitys vielä osittain vaiheessa; ei ne kaikki hullut Anon matkaankaan lähteneet..
Itse olen demari, mutta äänestänyt J H-A aika monissa vaaleissa.
 
Itse olen demari, mutta äänestänyt J H-A aika monissa vaaleissa.
Itse olen eräänlainen "sudeetti-kepulainen", ja äänestänyt viime eduskunta, kunta ja sotevaaleissa ps:n edustajia. Ja nimenomaan sen järkevämmän pään edustajia.
Ja koska ketjun aihe on Venäjän propaganda jne, niin sikäli sen voi katsoa purreen ihmisiin ihan hyvin, koska aina välillä törmää ajatukseen ihmisten kanssa jutellessa että totuus esim Ukrainan sodassa on jossain puolivälissä Venäjän ja Ukrainan näkemyksen välillä. Siis ihan järkevillä ihmisillä. Sitten tietysti osalle uppoaa se ryssän näkemys ihan täysillä. Ja heiltä saa fasistin ja natsin leiman helposti..
 
Äänestä vain niitä fiksuja, nuo muut kerää hajaääniä niille fiksuille..
Itse olen äänestänyt Puistoa useammissa vaaleissa.

Niille 'fiksuille' annetuilla äänillä mennyt läpi esimerkiksi Ano Turtiainen. PS:n listalle äänen antaminen on parhaimmillaankin arpapeliä, kun puolue ei kykene eikä halua seuloa tiettyä ainesta pois ehdolta.
 
Niille 'fiksuille' annetuilla äänillä mennyt läpi esimerkiksi Ano Turtiainen. PS:n listalle äänen antaminen on parhaimmillaankin arpapeliä, kun puolue ei kykene eikä halua seuloa tiettyä ainesta pois ehdolta.
Muissakin puolueissa voitaisiin miettiä miksi persuja kaikista kahjoista huolimatta äänestetään. Voisikohan olla peiliin katsomisen paikka?
 
Back
Top