Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Molemmat jaot ovat keinotekoisia. Esim. minä toivon, että päättäjät hoitavat asioita tiukasti Suomen etu silmänaloissa. Jos federalismi oikeasti on Suomen etu, niin sitten on, sitten federalisoidutaan. Jos taas miinusmerkkinen, niin pysytään siitä kirveenvarrenmitan etäällä.
Haittaa ei ole siitäkään, jos päättäjät kykenevät hahmottamaan isänmaan kokonaisedun. Pelkästään sitoutuminen veropakolaisten hyysäämiseen ei vastaa käsitystäni kokonaisedusta. Huomaa, veropakolainen on eri juttu kuin humanitaarinen vastineensa.
Molemmat jaot ovat keinotekoisia. Esim. minä toivon, että päättäjät hoitavat asioita tiukasti Suomen etu silmänaloissa. Jos federalismi oikeasti on Suomen etu, niin sitten on, sitten federalisoidutaan. Jos taas miinusmerkkinen, niin pysytään siitä kirveenvarrenmitan etäällä.
Haittaa ei ole siitäkään, jos päättäjät kykenevät hahmottamaan isänmaan kokonaisedun. Pelkästään sitoutuminen veropakolaisten hyysäämiseen ei vastaa käsitystäni kokonaisedusta. Huomaa, veropakolainen on eri juttu kuin humanitaarinen vastineensa.
Viimevuotiseen perustuen järkevä ihminen tulee sinne noin 25min myöhässä... vuoden 2015 virallisesta sissikelistä johtuen (talvimyrsky suoraan Virosta päin pärstävärkkiä, kylmää vettä siis sankokaupalla sen muutaman kilsan talsimisen aikana ) sitä puhujalavalta mussutusta ei oikeastaan kuullut... mutta jotain piiperrystä luvassa ilmeisesti tänäkin vuonna, yleensä noissa itketään vastustamme sitäjatätä jäkäjäkä... kun itse olen siellä kannattamassa terveellä itsetunnolla varustettua suomalaista Isänmaallisuutta ja sitä että koska valinnanvaraa ei ole niin velvollisuus on puolustaa tätä mestaa loppuun asti.Miten Suomen ajaminen provinssiksi voi olla etu verrattuna omaan itsenäiseen valtioon? Tuolla perusteella kaikkia valtiot tulee lakkauttaa ja luoda yksi maailmanhallitus.
Se joka sellaista kannattaa tietoisesti on minun silmissäni maanpetturi.
Eikös Israelin symboli ole heksagrammi?
Matkan varrella meikäläisellekin heilutellut "MANNERHEIM OLI HOMO" -kyltit oli itse asiassa riipaisevan tunnollisesti tekstattuja, siinä on pilteillä ollut tekemistä. Hohhoijaa.
Olen aina ihmetellyt sitä, että miksi nämä homojen ja muiden seksuaalivähemmistöjen äänekkäimmät puolustajat käyttävät aina sanaa homo vastapuolen solvaamistarkoituksena. Mitä suurempi pahis, sitä varmempi homo.
Kyllä se anarkisteille ja natseille olisi miltein kuin pentagrammin tuominen Sikstuksen kappeliin
Tämän vuoden itsenäisyyspäivänä 6.12. järjestetään ennätysmäärä äärioikeiston tapahtumia. 15:30 oman marssinsa aikoo järjestää Pohjoismainen Vastarintaliike PVL, jonka Suomen haara SVL pahoinpiteli syyskuussa Jimi Karttusen Helsingin Asema-aukiolla kuolettavin seurauksin. Sama järjestö on aikaisemmin syyllistynyt useisiin muihin pahoinpitelyihin, esimerkiksi kaasuiskuun Pride-marssille 2010.
Edes kolmea kuukautta ei ole kulunut Jimi Karttusen kuolemasta, ja natsit haluavat tulla Helsinkiin levittämään fasistista sanomaansa ja uhkailemaan kaupunkilaisia. PVL kannattaa pohjoismaisen natsivaltion luomista ja Suomen liittämistä Ruotsiin. Itsenäisyyspäivänä järjestö aikoo tuoda myös ruotsalaisia natseja Helsingin kaduille uhoamaan ja marssimaan. Kyseessä on ensimmäinen kerta kun SVL marssii avoimesti omilla tunnuksillaan, kutsuen mukaan jäsenistönsä lisäksi myös yleisesti "kansallismielisiä" toimijoita marssimaan.
Oman marssinsa jälkeen PVL:n natsit liittyvät 612.fi -soihtukulkueeseen, jota järjestää sen oman määritelmän mukaan ”laaja rintama kansallismielisiä ihmisiä”, SVL:n lisäksi naisvihamielisistä kirjoituksistaan tunnettu kirjailija Timo Hännikäinen ja perussuomalaisten espoolainen kunnanvaltuutettu, Suomen Sisun entinen puheenjohtaja ja 90-luvun IKL-aktiivi Teemu Lahtinen. SVL:n entisen johtajan Esa Holapan mukaan soihtukulkue järjestettiin ensimmäistä kertaa vuonna 2014 nimenomaan SVL:n aloitteesta, ja he ovat aikaisempina vuosina olleet mukana järjestämässä mm. tapahtuman järjestyksenvalvontaa.
Liity joukkoomme 6.12. osoittamaan, ettei PVL, eikä mikään muukaan äärioikeiston järjestö tai yhteistyöhanke ole tervetullut Helsinkiin. Kokoonnumme Asema-aukiolla klo 14:30, siirtyen sieltä alustavasti kohti Senaatintoria selventämään natseille mitä mieltä olemme rasismista ja natsismista.
Mielenosoituksen tarkoitus ei ole synnyttää konfliktia poliisin kanssa, vaan vastustaa natseja väkivallattomalla mielenilmauksella.
Helsinki ilman natseja – nyt ja aina!
Huom! Kokoontumisen aika ja paikka saattavat vielä muuttua, joten seuraa tapahtuman tiedotusta muutosten varalta.
Mielenosoituksen järjestävät Varisverkosto, A-ryhmä ja Helsingin Vasemmistonuoret
Turhia ilmoituksia uskon tapahtuvan kuten mainitsin, en sitä että ne johtavat mihinkään. Asia päättyy hätäseen jos aihetta ei ole ja häpeä jää ilmoituksen tekijälle.
Miten Suomen ajaminen provinssiksi voi olla etu verrattuna omaan itsenäiseen valtioon? Tuolla perusteella kaikkia valtiot tulee lakkauttaa ja luoda yksi maailmanhallitus.
Se joka sellaista kannattaa tietoisesti on minun silmissäni maanpetturi.
Lisää "valinnan varaa" 6.12 tapahtumiin.. Osallistu Alexa Lumikirsikka Salmen kanssa tapahtumaan..(tapahtumasta ilmoittanut henkilö rassismuksella)
https://www.facebook.com/events/1821151008131588/
Ei anarkisti marssi muodostelmassa, sehän on vastoin niiden kaikkia periatteita ettei seurata ketään eikä mitään vaan ite tehdään kuten halutaan vapaasti.