kaislajääkäri
Eversti
Minua on aina huvittanut A.F. Airon haastattelussa hänen vastauksensa kysymykseen, jotta oliko hän tietoinen asekätkennästä. Toimittajille ei jää paljon virtaa jatkotenttaamiseen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pelimies ja pikkupojat... Ei ole helppoa tuo tiedonvälitys. Airolle kyllä pisteet!
Voisi miehevänä miehenä itseään pitävät ottaa oppia, minua miellyttää tuo peräänantamaton-minä-airo. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?
Huomaa kyllä, että Airo toimi politiikan saralla pitkän tovin. Vastaus sopii esimerkiksi kaikille poliitikoille ympäripyöreydestä ja kaiken/mitäänsanomattomuudessaan.
Mielestäni Airo vastasi aivan konkreettisesti kysymykseen, ja laittoi haastattelijoille jauhot suuhun.
Nykypoliitikot kääntävät asian sivuraiteelle, ja puhuvat aivan muusta kuin alkuperäisestä kysymyksestä.
Vastasi sanomatta yhtään mitään. Eli niin kuin poliitikot monien mielestä tekevät.
Vastasi sanomatta yhtään mitään. Eli niin kuin poliitikot monien mielestä tekevät.