Arvaa paikka

Nuo mitkä näytti joltain rautakoukuilta ovatkin muovisia kellukkeita.
 
Jotenkin näytti Suomelta, varsinkin se jengi pyörineen vasemmassa laidassa, mutta muuten ei sopinut.
Sitten minä kelasin eurooppalaisia paikkoja, jossa on ollut olymppialaisia, talvipaikkojakin. Viimein kajahti, Moskovan purjehdus oli Tallinnassa.
En ole kertaakaan käynyt Tallinnassa, vaikka jonkun verran olen matkustellutkin. Googlen kuvat ei oikein natsanneet ja kävi niin kuin @Herman30 nille, että ne näytti samalta kuin puutolppa meressä, mutta olivat kanistereita.

Jaahast, kaupungin tai kylän nimi?

2002 022.jpg2002 087.jpg
Sama kaiku on as...eikäkö, sama kylä.
 
Maa nyt ainakin on Kreikka. Mutta kylä...?
No niin, laskuvarjot. Pakko olla Kreeta. Olisiko kylä Maleme?
Pistinkin vähän vinkiksi laskuvarjot, mutta siinä kivessäkin oli tarpeeksi tietoa. @Herman30 oikein.
Tullessani hautausmaalta pysähdyin kuppilaan, jossa olin siihen asti käynyt joka päivä. Paikan pitäjä aloitti paasaamisen kuinka on mahdollista, että sellaista pyhiinvaelluspaikkaa pidetään heidän saarellaan. Sai oikein hepulin verensyöksyllä. Sanoin, että siellä on yli 4000 sinun ikäistäsi haudattuna ja niiden vaimot ja lapset käy siellä haudoilla, samat kuin sinun kahvilassa. Lomani loppupäivinä ja minun ohikävellessäni, hän näki valuuttavuon suuntaavan naapurin Panokselle. Poika oli aina miettiväisen näköinen.
Siinä toisessa kuvassa, missä ne pomppii C-130:stä, katselin hotellin terassilta ja mietin, että onko turkkilainen vai kreeku kone. Paikallisetkin katseli, eikä ihmeemmin pölinä kasvanut, niin keskityin GT:hen.
 
Back
Top