Ei näytä yhtään siltä, mutta vastataan Panaman uusi kanava. Siinä on jotain altaita ja valvontatorni ja smogia, ikävästi olet rajannut.
@chigeen'a
@chigeen'a
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sehän se. Valmistaudu jatkamaan.Ei näytä yhtään siltä, mutta vastataan Panaman uusi kanava. Siinä on jotain altaita ja valvontatorni ja smogia, ikävästi olet rajannut.
@chigeen'a
Oho, tuota en olisi kyllä uskonut!Sehän se. Valmistaudu jatkamaan.
Joku muu saa jatkaa. Onko sulla @Hanski kuvia tyrkyllä, olen kuvatonna.Oho, tuota en olisi kyllä uskonut!
Paikka on Massawa Eritreassa.Mä laitan vaikka sääntöjä rikonkin. Vihjeenä annan että toimivat nykyään suihkulähteinä.
Jep. Operaatio Fenkilin muistoksi pojat ovat tuottPaikka on Massawa Eritreassa.
On kyllä. On mulla jossain monumentti edestäkin, tuo on vauhdista auton ikkunasta napattu.Google vähän auttoi, mutta osasin etsiä suoraan oikealta suunnalta. Onko itse otettu kuva?
Onko Maltalla?Jatketaan siis arvuuttelua. Missä sijaitsee tämä vähän vanhempi sotahistoriallinen kohde:
Katso liite: 33866
Hyvä arvaus, mutta väärä! Maanosa on oikein....Onko Maltalla?
Vähänlaisesti on tullut tähän arvauksia... Joko on ollut liikaa keskiaikaisia linnankuvia?Jatketaan siis arvuuttelua. Missä sijaitsee tämä vähän vanhempi sotahistoriallinen kohde:
Katso liite: 33866
Jälleen oikea maanosa!Monaco
Paikka on kuuluisa, uskon, että moni foorumiltakin on siellä käynyt ja vuosisatojen saatossa se on saanut todistaa useita kovia ja verisiä taisteluita.
Kieltämättä yhdennäköisyys on täydellinen ja vihjeetkin täsmäsivät, mutta tällä kertaa meni väärin!Ravintola Salve?
Edelleen maanosa oikein! Helpotetaan vähän ja todetaan, että viimeksi täällä on tapeltu 1990-luvulla.Gibraltar?