Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alueellisen Kung-Fu liiton puheenjohtaja sanoi minulle, että terävät miekat ovat Suomessa lailla kiellettyjä ja teräviä työkaluja saa lain mukaan omistaa sellaisia, jotka sopivat työkaluiksi. Muuten pitää olla sitten esim. museo-luvat, jos terävän miekan haluaa. Samaten terän massaakin säädellään.Onneksi noi markettien ja nettimyyntien miekat on niin rimpuloita, että ne on solmussa muutaman lyönnin jälkeen.
Veikkaan ettei ole, koska poliisi ilmoitti ottaneensa kiinni
Ei pidä paikkansa, minulla on terävä Gladius, ostettu Albion-nettikaupasta. Samoin mm Pälikkö takoo ja myy miekkoja.Alueellisen Kung-Fu liiton puheenjohtaja sanoi minulle, että terävät miekat ovat Suomessa lailla kiellettyjä ja teräviä työkaluja saa lain mukaan omistaa sellaisia, jotka sopivat työkaluiksi. Muuten pitää olla sitten esim. museo-luvat, jos terävän miekan haluaa. Samaten terän massaakin säädellään.
Melko turhaa...Pitkät hiukset eivät tarkoita vielä mitään.
Spekuloidaanpa hieman tekijäkandidaatteja:
1. Radikalisoitunut muslimimies (profiili uusturkulainen)
2. Kantasuomalainen, miespuolinen datanomiopiskelija, joka ei ole päässyt pukille (profiilli Oulun koulupuukottaja)
3. Kantasuomalainen, mustasukkainen psykotyttö (profiili Seinäjoen teinimurhaaja)
Melko turhaa...
Minäkin ihmettelen hansain kommenttia koska monet kumminkin heti ajattelee muslimimiestä mutta kuten Huhta sanoi niin mahdollisuudet ovat monet.
Onko sillä siis tässä vaiheessa merkitystä mikä oletettu tekijä on?Minäkin ihmettelen hansain kommenttia koska monet kumminkin heti ajattelee muslimimiestä mutta kuten Huhta sanoi niin mahdollisuudet ovat monet.
Onko sillä siis tässä vaiheessa merkitystä mikä oletettu tekijä on?
Onko sillä siis tässä vaiheessa merkitystä mikä oletettu tekijä on?
Poliisi ampui tilanteessa yhtä epäiltyä henkilöä. Poliisi ampui pitkähiuksista hyökkääjää kauppakeskuksen käytävällä lähellä Savon ammattiopiston tiloja.
Toistaiseksi viranomaiset eivät ole vahvistaneet, oliko henkilö nainen vai mies.