Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida olla rasvanippoja näissäkään, tiedä sitten saisko nippojen lisäyksellä ja säännöllisellä rasvauksella lisää kilometrejä.Empiirisen testin perusteella Meylen valmistamat HD-koiranluut kestävät aika näköjään aika tasan 5 vuotta ja 100 000 km...![]()
Mun mielestä 100000km on aika kova suoritus tollaselle tilkkeelle joka heiluu kokoajan ajettaessaEmpiirisen testin perusteella Meylen valmistamat HD-koiranluut kestävät aika näköjään aika tasan 5 vuotta ja 100 000 km...![]()
Mun mielestä 100000km on aika kova suoritus tollaselle tilkkeelle joka heiluu kokoajan ajettaessa
2014 tuli EU:ssa pakolliseksi. Siispä uusin hakusessa oleva vuosimalli on 2013.Kusilaitteet taitaa löytyä ainakin vuodesta 17=> sekä niitä menee väistämättä kaikissa merkeissä ennemmin tai myöhemmin ja saneeraus maksaa tuhansia,itsellä kokemusta kusilaite saneerauksesta reilut 5 tonnia.
Ei kun sori. 2015.^Oliko niin että pakuissa tuli myöhemmin -17 ? , no minulla oli farmari 4wd mese.