Bannit ja varoitukset

Aika moni tuonne Orpon hallituksen politiikka -ketjuun postanneista näyttää tulleen bannatuksi. Millä perusteella nämä kaikki nyt on yhtäkkiä bannattu? Kysytään nyt silläkin riskillä, että saan itsekin täältä kenkää.
 
Aika moni tuonne Orpon hallituksen politiikka -ketjuun postanneista näyttää tulleen bannatuksi. Millä perusteella nämä kaikki nyt on yhtäkkiä bannattu? Kysytään nyt silläkin riskillä, että saan itsekin täältä kenkää.
No, ihan avoimesti ainakin kaksi on pyytänyt itse bannia, voi olla enemmänkin näitä itse pyytäneitä.

Syitä tähän voi sitten arvailla.
 
Aika moni tuonne Orpon hallituksen politiikka -ketjuun postanneista näyttää tulleen bannatuksi. Millä perusteella nämä kaikki nyt on yhtäkkiä bannattu? Kysytään nyt silläkin riskillä, että saan itsekin täältä kenkää.
Väärät mielipiteet.
 
Väärät mielipiteet.
Tämä palsta on edelleen diktatuuri, mutta täältä voi poistua halutessaan. Esim tänne aina tasasin väliajoin putkahtelee nimimerkkejä, jotka ovat intohimoisia vasemmiston kannattajia. Se ei ole enää keskustelua, jos 2 vuottaa jankkaa joka asiaan, että vika on aina oikeistossa, natseissa, persuissa ja vasemmalla ei ole mitään vikaa. Tai jos on se johtuu edellä mainituista syistä.
Ja huomattavasti vaikeampi tänne on saada bannit, kuin jonnekin vasemmiston Face, foorumeihin tai X.
 
No, ihan avoimesti ainakin kaksi on pyytänyt itse bannia, voi olla enemmänkin näitä itse pyytäneitä.

Syitä tähän voi sitten arvailla.
Aivan, ihmettelin vain kun noita banneja näyttää nyt satelevan. Ainakin yksi tuohon mainittuun ketjuun postanneista ja nyt bannatuista ei edes vaikuttanut varsinaisesti vasemmistolaiselta.

Tämä palsta on edelleen diktatuuri, mutta täältä voi poistua halutessaan.
Joo, foorumin omistajalla/ylläpitäjällä on toki viime kädessä oikeus päättää, että miten haluaa tätä paikkaa pyörittää.
 
En pidä bannaamisesta periaatteessa, koska ignorekin on olemassa. Mutta koko maailma ja informaatiotila mp.netin ulkopuolella on melko yksipuolisesti anti-PS ja pro Sanna-Jugend niin arvostan kyllä tätä harvinaista safe spacea. Vasemmistolaisuus on sellainen sädesieni, aids ja kuppa että kuka sitä taloonsa haluaa, löytää kyllä varmasti paikat josta tartunnan voi käydä hakemassa.

Samalla saa nauttia myös täysin mahorkattomasta tilasta. Niitä vasta onkin vähän.
 
Luulisi vasemmistolaisenkin kirjoittavaan tällaiselle foorumille jotain maanpuolustuksellista sen sijaan että luisuu poliittiseksi väännöksi yksinomaan.
Tosin jos sellaisella henkilöllä ei ole mitään muuta fokuksessa kuin poliittinen sekoilu, niin bännin täällä ansaitseekin.

En ymmärrä työpaikoillakaan poliittista äänenkäyttöä, kun töitä pitäisi tehdä yhteisen tavoitteen hyväksi. Poliittinen äänenkäyttö jakaa aina porukkaa eri leireihin ja siksi sellainen toiminta ei vaan sovi joka paikkaan. Esim maan puolustaminen.

.
 
Luulisi vasemmistolaisenkin kirjoittavaan tällaiselle foorumille jotain maanpuolustuksellista sen sijaan että luisuu poliittiseksi väännöksi yksinomaan.
Tosin jos sellaisella henkilöllä ei ole mitään muuta fokuksessa kuin poliittinen sekoilu, niin bännin täällä ansaitseekin.

En ymmärrä työpaikoillakaan poliittista äänenkäyttöä, kun töitä pitäisi tehdä yhteisen tavoitteen hyväksi. Poliittinen äänenkäyttö jakaa aina porukkaa eri leireihin ja siksi sellainen toiminta ei vaan sovi joka paikkaan. Esim maan puolustaminen.

.
Jos keskustelun aihe on politiikka, nii miksi ei voisi keskustella politiikasta? Eikö olisi yksittäisten bannien sijaan syytä poistaa koko keskustelu sitten, jos tuota haluttaisiin, eli tuskinpa on siitä kyse.

En minä ainakaan itse (vaikka persuja eduskuntaan äänestinkin) kuvittele, että maanpuolustus on ainoastaan perussuomalaisille tärkeä asia.
 
Jos keskustelun aihe on politiikka, nii miksi ei voisi keskustella politiikasta? Eikö olisi yksittäisten bannien sijaan syytä poistaa koko keskustelu sitten, jos tuota haluttaisiin, eli tuskinpa on siitä kyse.

En minä ainakaan itse (vaikka persuja eduskuntaan äänestinkin) kuvittele, että maanpuolustus on ainoastaan perussuomalaisille tärkeä asia.
Kiinnitin huomiota, että tuolla keskusteli ihmisiä jolla oli hyvin vähän keskusteltavaa muissa oisioissa kuin ns. poliittisissa säkeissä.
Jokainen voi sitten ajatella, millainen kirjoittaja tulee keskutelemaan pääsääntöisesti politiikasta tälle forumille.

Sinänsä poliittinen erimielisyys on demokratian ehto ja ei täältä nyt parin vasemmistolaisen kirjoituksen takia kukaan ole saanut bannia, joten en ole huolissani demokratian tilasta tällä forumilla.
 
En nyt ala avaamaan tilannetta enempää, enkä väitä, että nuo politiikka bannit johtuisi mistään. Mutta.

Saitti on ollut jo pitkän aikaa systemaattisen sotkemisen kohteena. Ryssät, vasurit vai persut, kuka/ketkä mahtaa olla takana?

Sitäkään kukaan ei "banni-ulinoissaan" ikinä tule ajatelleensa, että minä "näen" paljon enemmän kuin te. Mutta näillä mennää, kyllä persuksi, natsiksi, barbaariksi, fasistiksi, ym ym ym... syytöksiä maailmaan mahtuu.
 
Saitti on ollut jo pitkän aikaa systemaattisen sotkemisen kohteena. Ryssät, vasurit vai persut, kuka/ketkä mahtaa olla takana?

Sitäkään kukaan ei "banni-ulinoissaan" ikinä tule ajatelleensa, että minä "näen" paljon enemmän kuin te.
Elämme monella tavalla mielenkiintoisia aikoja. Saa nähdä, mitä vielä on tulossa. Tätä lurkitaan sen verran paljon, että saitilla joku katsoo olevan merkitystä.

Mutta näillä mennää, kyllä persuksi, natsiksi, barbaariksi, fasistiksi, ym ym ym... syytöksiä maailmaan mahtuu.

Ehdotan barbaaria!
 
En nyt ala avaamaan tilannetta enempää, enkä väitä, että nuo politiikka bannit johtuisi mistään. Mutta.

Saitti on ollut jo pitkän aikaa systemaattisen sotkemisen kohteena. Ryssät, vasurit vai persut, kuka/ketkä mahtaa olla takana?

Sitäkään kukaan ei "banni-ulinoissaan" ikinä tule ajatelleensa, että minä "näen" paljon enemmän kuin te. Mutta näillä mennää, kyllä persuksi, natsiksi, barbaariksi, fasistiksi, ym ym ym... syytöksiä maailmaan mahtuu.
En tuota kertomaasi sinänsä epäile. Tosin tämä epäilemättömyys pitää sisällään sen, että banniin joutuu myös aivan asiallisia kirjoittajia. Joilla näkemys tämän foorumin normaalista pinta-alasta politiikkaan ja erityisesti kotimaan sellaiseen poikkeaa.

Mitä tulee sisäisen koheesion nakertajiin. Siis siihen osaan venäläisen maailmanymmärryksen levittäjistä, joilla merkitystä enemmän on. Tämä osio ei yleensä esittäydy pro-russia -muodossa. Muodossa jolle me kaikki voimme nauraa.

Itse keksin helpohkosti lukuisia tapoja, joilla saattaisin näennäisesti isänmaan asiaa ajaen, horjuttaa näkemystä Venäjän tuottamaan uhkaan. Koheesiorikko, eri muodoissaan on tehokkaimpia laaja-alaisen vaikuttamisen muotoja. Kylvö, jossa vaikutuksen alla oleva joutuu keskittämään resurssejaan sisäiseen. Ulkoisen ollessa tosiasiallinen uhka.
 
Back
Top