Bannit ja varoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TomTom
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Puhelin on ilmeisesti antanut jotain jatkuvaa syötettä. En siis pääse enää sivustolle puhelimellani, kun Cloudflare antaa eston.
Pyydän ylläpitoa yställisesti korjaamaan asian.
Pahoittelen aiheuttamaani vaivaa.
yt. Puunaula

Jaha, taas hän lähti pahnoille.
Dynyä ja explosives skill 65/65. \m/ Putka pidättelee laiskaa vain sen verran mitä se kehtaa olla poissa.
“Take me to the brig, that's where the real marines are” - Chesty Puller
No ei siinä, ei mua taideta kaivata tänne. C-mies ja paha suustaan. Lähinnä häpeisssäni postannu tänne kännissä sen alkuperäsen permabanaanin jälkeen.

Se permabanaanin perimmäinen syy edelleen vaivaa. Niinku vois sitä antaa varoituksen tms. että tietää olevansa heikoilla jäillä/paha jäbä/pitää turpansa ummessa keskustelusivustolla. Mutta kai der Führer koki mut pahaksi ja poistettavaksi. Heil o/. Hommatkaa lisää modeja ja pamputtajia. Ei näitä sivuja oo suomeksi liikaa. Säännöt ja teloituslistat sekä syyt ois kiva. Vaikka sodassa voi yhtäkkiä kuolla monella tavalla.
Katselin tuossa yhden juuri puhutun veteraanin viestihistoriaa, niin kyllä 60 viestiä yhden päivän aikana on aika paljon :):rolleyes:
Toivottavasti ei ole minä,, koska tietääkseni en postannut niin paljon. 16 viestiä max...

Ja onko homottelu, vaikka siitä mitään piittaa netissä, onko se tämän vakavan sivuston mukaista? XD edelleen, kun ajattelen koko viestiä. Niin puskista kuin olla ja voi. Homo. No vaikka ny.
Tarkistin unikirjasta mitä tuo uni meinaa. Vastaus oli että olet homo. Ja hymiö perään.
Poistaisin kaikki viestini täältä jos voisin. Banaani-saarilta vain ei oo siihen kykyä.

Sellanen on sivusto.

No ei siinä, ei mua taideta kaivata tänne. C-mies ja paha suustaan. Lähinnä häpeisssäni postannu tänne kännissä sen alkuperäsen permabanaanin jälkeen.
Vaultboy?

Vain bannin asettaja tietää miksi, mutta se viimeinen viesti silloin taisi olla pelkkää kiroilua. Sinänsä aiheesta kiukuttelit.

Poistaisin kaikki viestini täältä jos voisin. Banaani-saarilta vain ei oo siihen kykyä.
Jo ihan lain mukaankin voit kyllä poistattaa tietosi.

You have a right to access the personal data we hold about you or obtain a copy of it. To do so please contact us. If you believe that the information we hold for you is incomplete or inaccurate, you may contact us to ask us to complete or correct that information.

You also have the right to request the erasure of your personal data. Please contact us if you would like us to remove your personal data.

Tomtom on viitsinyt pitkään pyörittää lautaa, ylläpitää siihen vehkeitä ja käyttänyt aikaa. Ja rahaa. Hyvä, kun jotkut vielä ylipäätään kehtaavat touhuta myös muiden iloksi ja hyödyksi, se on katoava luonnonvara.

Olin tuossa kotvan pois ja havahduin pohtimaan juuri tätä pointtia.

Tomtom, kiitän puolestani, että viitsit pitää lautaa elossa.

Back