Bannit ja varoitukset

Bushmasterilla taitaa olla enemmän pojoja kasassa kun näkyy vieläkin olevan lomalla...

Huomasin ettei kaveria ole näkynyt. En kyllä muista, että olisi aikaisemmin bannattu, joten saattaa vain ottaa hieman hermolepoa.
 
Huomasin ettei kaveria ole näkynyt. En kyllä muista, että olisi aikaisemmin bannattu, joten saattaa vain ottaa hieman hermolepoa.
Ainakin surunauha menee vielä nimen alla.
 
Minuakin bannattu kun olin holtiton :Dkirjoittamalla pakolaisten (vai koskiko maahanmuuttajia) ketjussa arabien ja ties kenen pitämistä pizzerioista ja pizzojen tuhoisasta vaikutuksesta terveyteen.
 
Minuakin bannattu kun olin holtiton :Dkirjoittamalla pakolaisten (vai koskiko maahanmuuttajia) ketjussa arabien ja ties kenen pitämistä pizzerioista ja pizzojen tuhoisasta vaikutuksesta terveyteen.

Nainen ja holtiton...kuulostaa heti hauskalta. :D Itse kyllä tykkään Levantin sapuskasta lujasti ja syön esim. turkkilaisten paikoissa useasti. :)
 
No hei, antakaa Bushmasterille armoa. Hän nyt sattuu oikaisemaan monesta asiasta ja faktoilla ei silloin ole väliä. Aatteen mies!

Ite olen hänen kanssaa "asioinut" kun väitti että Kanadan vapaaehtoisilla rajavartioilla on käytössään tykistöä ja panssarivaunuja... Aivan! Ja toisaalla kun kysyin hänen väittämistään jotain faktoja niin vastasi: "jos niitä faktoja kaipaat niin kaiva ne vaan ihan ite esille". Kertaakaan en ole lähtenyt noihin leikkeihin mukaan.

Bushmaster on tunnemies ja meidän maallikoiden ei silloin pidä olla eri mieltä, kyllä hän tietää... :)
 
No hei, antakaa Bushmasterille armoa. Hän nyt sattuu oikaisemaan monesta asiasta ja faktoilla ei silloin ole väliä. Aatteen mies!

Ite olen hänen kanssaa "asioinut" kun väitti että Kanadan vapaaehtoisilla rajavartioilla on käytössään tykistöä ja panssarivaunuja... Aivan! Ja toisaalla kun kysyin hänen väittämistään jotain faktoja niin vastasi: "jos niitä faktoja kaipaat niin kaiva ne vaan ihan ite esille". Kertaakaan en ole lähtenyt noihin leikkeihin mukaan.

Bushmaster on tunnemies ja meidän maallikoiden ei silloin pidä olla eri mieltä, kyllä hän tietää... :)
Suomen Trump?:D

Edit: siis tarkoitan tuota kuvausta, siitähän tulee eittämättä Donald mieleen :).
 
Viimeksi muokattu:
Purskahdan kohta kyyneliin, kun luen näitä toverillisia armonpyyntöjä. Jopa he, joita vastaan bushmaster on rikkonut, pyytävät anteeksiantoa. Ja vielä epäilööt, ettei aseveljeys ole kantava voima.....:)

Mukava huomata, että kukaan ei ole vetänyt henkeensä asiaa suuremmalla tavalla. Bushmasterin bänni loppuu pisteiden mukaan, pitkä koppituomio ei sentään ole kyseessä.

Olette te perkeleet kyllä aika velikultia. :salut:
 
Onkohan mitään tietoa milloin Bushmasterin bänni päättyy?

Meinaan vaan että täytynee koettaa syventää tuota poteroa ja pukeutua sirpaan ja kypärään. Olo on kuin tuolla hiirellä :p

 
Noh...eihän Wolframisydän ollut edes yhtä paha kuin meikä... :)
 
Mites pitkä banaani bushmasterille on oikein kohdalle osunut? Vois kaverin jo päästää tauolta pois. Hyvää keskustelua ollut vaikka ei kaikesta samaa mieltä olekkaan oltu
 
Mites pitkä banaani bushmasterille on oikein kohdalle osunut? Vois kaverin jo päästää tauolta pois. Hyvää keskustelua ollut vaikka ei kaikesta samaa mieltä olekkaan oltu

Bushmaster taisi poistua kokonaan itse, ei löydy jäsenlistalta enää.
 
Lienee niin, että yksikin piste entisten pisteiden päälle saattaa jopa muutaman viikon banaanin aiheuttaa.
1 piste ja ei aikaisempia, siitähän selviää yhdellä päivällä.

Niinhän tuo taitaa mennä. Taitavasti yksi piste kerrallaan mokaillen voisi viettää yhteensä jopa 2 vuotta 3 viikkoa 4 päivää väliaikaisella bännillä ennen lopullista lukkoa.

Varoitukset:
1 piste - Banni, 1 päivä.
2 pistettä - Banni, 3 päivää.
3 pistettä - Banni, 1 viikko.
4 pistettä - Banni, 2 viikkoa.
5 pistettä - Banni, 1 kuukausi.
6 pistettä - Banni, 2 kuukautta.
7 pistettä - Banni, 3 kuukautta.
8 pistettä - Banni, 6 kuukautta.
9 pistettä - Banni, 12 kuukautta.
10 pistettä - Ikuinen porttikielto.

Pojot myös kerääntyvät eivätkä häviä ajan kuluessa.
 
Back
Top