Jusander83
Korpraali
Työtehtävien muutoksen vuoksi jäi ylimääräiseksi tuliuudet C.P.P:n huippuliivit. Kerran kokeiltu ja yhden 7 tunnin vuoron ollut käytössä eli uudenveroiset. Suojaustasohan näissä on NJ IIIA. Liivit ovat erittäin mukavat päällä, säätöominaisuudet monipuoliset ja istuvuus aivan eriluokkaa ku esim. vanhoissa PTK:n sinisissä liiveissä. Kauppaan kuuluu tekninen C.P.E:n liivipaita (valkoinen) ja kuitit yms. löytyy toki.
Koko L. Mutta säätövaraa löytyy, esim. itse olen 177 cm/95 kg ja liivit istuvat mainiosti päälle. Ainoastaan pidemmille henkilöille voi tulla ongelmia.
Tästä nyt jollekin uudenveroiset huippusuojaliivit!
EN tiedä onko toisten verkkokauppojen linkkien postaaminen sallittua, mutta tuosta Salaisen Agentin -sivulta näkee hyvin noi eri säätelömahdollisuudet:
En laita tähän mitään kiinteää summa, myyn tarjousten perusteella (tai sitten jätän myymättä).
Koko L. Mutta säätövaraa löytyy, esim. itse olen 177 cm/95 kg ja liivit istuvat mainiosti päälle. Ainoastaan pidemmille henkilöille voi tulla ongelmia.
Tästä nyt jollekin uudenveroiset huippusuojaliivit!
EN tiedä onko toisten verkkokauppojen linkkien postaaminen sallittua, mutta tuosta Salaisen Agentin -sivulta näkee hyvin noi eri säätelömahdollisuudet:
CPE Pro Diamond NIJ IIIA Luotiliivi Musta
Markkinoiden johtava luotiliivi, kattava suojaus ja kevyt paino. Osta CPE Pro Diamond NIJ IIIA Luotiliivi Musta Agentista, hinta 580€ Tilaa
www.salainenagentti.fi
En laita tähän mitään kiinteää summa, myyn tarjousten perusteella (tai sitten jätän myymättä).