Case: vastahyökkäys Ahvenanmaalle

Itse unohdin kokonaan paikallisen väestön. Toki erikoisjääkärien johdolla vastarintaliike saa maihinnousua valmistelvia tehtäviä.

Ylen Puhe ohjelmassa Jari Sarasvuo lukee joka ilta Tuntematonta sotilasta, kun kirjassa on päästy kohtaan " Koskela Suomesta. Syö rautaa ja paskantaa kettinkiä" niin vastarintaliike tietää että maihinnousu on alkamassa 12h sisällä. Tämä johtaa lukuisiin iskuihin vartiopaikoilla ja lennätinyhteyksiä katkotaan jne..

Tästä minä tykkään. Jari Sarasvuo on ehdoton. Tuohon kun saa kytkettyä vielä Tuomas Enbusken lollotuksen.....
 
siis mitä venäjän laivasto tekee tässä skenaariossa kai sitä jotain tietoa on saatavilla siitä?

tehän jätkät käyttäydytte NIINKUIN SUOMI OLISI JOKU MERTEN HERRA USA:N TAPAAN !!!:p

-soitetaan natoon, ETSITÄÄN venäjän itämeren laivasto, esim Kaliningrad ja Pietari, vaikkapa sitten miinustamalla jokainen yksittäinen laiva jos laiva on satamassa yms...

-soitetaan ruotsalaisille, rukoillaan että ne etsii venäläisten sukellusveneet meidän puolesta.
 
siis mitä venäjän laivasto tekee tässä skenaariossa kai sitä jotain tietoa on saatavilla siitä?.

Ei niiltä mitään kysytä. Tai ei ehdi. Äläkä häiritse nyt. Sorsastajiksi väittämäni asemiehet ovat juuri kahnauksessa Fria Åland -liikkeen kanssa Godbyn kunnantalolla ja minä yritän järkätä palvelunestohyökkäystä Åland-lehteen, itsehallintotalolle ja Ruotsin kuninkaanlinnaan.

Chaly hoitakoon karttaruutupomminsa kanssa nuo isot merioperaatiot.
 
Ei niiltä mitään kysytä. Tai ei ehdi. Äläkä häiritse nyt. Sorsastajiksi väittämäni asemiehet ovat juuri kahnauksessa Fria Åland -liikkeen kanssa Godbyn kunnantalolla ja minä yritän järkätä palvelunestohyökkäystä Åland-lehteen, itsehallintotalolle ja Ruotsin kuninkaanlinnaan.

Chaly hoitakoon karttaruutupomminsa kanssa nuo isot merioperaatiot.

Siis mitä vittua täällä nyt tapahtuu?

maxwell_smart__confused.gif
 
1, haetaan muutama kymmenen kiloa ydinjätettä Loviisasta. Sitten kyhätään pommi. Sitten lennetään Pietarin ylle ja pudotetaan se, pommi räjähtää sopivassa korkeudessa muuttaen ydinjätteen tappavaksi pölyksi joka sotkee koko kaupungin(ja tappaa ainakin 50% väestöstä). 2, kärsitään seuraukset. 3, itketään natolle ja EU:lle
 
Suomen EU-jäsenyyden kautta Ahvenanmaa onkin eräänlaisesti Euroopan Unionin aluetta, että Unionin suhtautuminen Venäjän suorittamaan Ahvenanmaan miehittämiseen olisi varmaankin aika mielenkiintoista tietää paskahalvauksen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top