Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vie sille yhdelle valomiekkaan pattereita mennessäsi.Jassoo. Meiltä päin oli Convoyssa mukana tuntemiani yrittäjiä, jotka eivät kuulu mihinkään reppanasarjaan. Eikä korona ollut heidän murheensa vaan alati nousevat energian hinnat. Eivät tod. ole venäjämielisiä tai tolloja, pyörittävät firmojaan hyvällä menestyksellä. Ainakin kaksi aikoo osallistua jatkossakin samaan genreen. Yksi pyysi minua mukaan ja lupasin lähteä, mutta vain kesällä. En lähde lumiräntäsateeseen hoippumaan ja palelemaan. Mitään sanottavaa minulla ei ole, eikä mitään annettavaakaan, mutta pitäähän sitä Helsingissä silloin tällöin pistäytyä.
Yrittäjät tapasivat toisiaan tapahtumassa ja jakoivat asioitaan ja arvioitaan, mihin on tämä talkkuna menossa. Asiallisia ihmisiä, joita on kyllä sikamaista vääntää johonkin Örvelö-tollo-otsikon alle.
Mä näen tämän asian sillä tavalla, että suomalainenhan on tosi heikko lähtemään osoittamaan mieltään muualle kuin puristamaan nyrkkiä omassa taskussaan.Mutta tämä toteutus ei sovi minun pirtaan. Jos tekee itsestään pellen tuolla tavalla niin halventaa samalla sen asian minkä puolesta oli osoittamassa mieltään.
Aiheen tärkeyden johdosta ei kovasti edes kiinnosta kuka on aloittanut.
Ei ole.Vaarallista..
Unohtuu vaan, että bensa oli vuosikausia poikkeuksellisen halpaa.Ei ole.
Kaupungistuminen on megatrendi, joka muuttaa yhteiskuntaa. Kuinka varmistaa, etteivät yhteiskunnan muutokset ole epäoikeudenmukaisia? Pellervon taloustutkimuksen toimitusjohtaja Markus Lahtinen toteaa, että välttämätön edellytys muutosten oikeudenmukaisuudelle on riittävät sopeutumisajat. Esimerkiksi energian hinnanmuutokset ovat olleet todella rajuja lyhyellä ajalla, toteaa Lahtinen.
Polttoaineprotesti on muutakin kuin euroja ja senttejä â taustalla on tunne, ettei oma ääni kuulu, arvioi asiantuntija
Kun polttoaineen hintoja protestoidaan, on taustalla kokemus muuttuvasta yhteiskunnasta. Asiantuntijan mukaan muutos tarvitsee aikaa. Mutta polttoaineen hinnannousun taustalla on myös geopoliittisen jännitteiden kaltaisia tekijöitä, joille ei mahda mitään.yle.fi
.
Tämä on ehkä "maanpuolustushenkisin" tapa liikkuaItsehän ajelen työmatkat biokaasulla.
Sähköauto tai ladattava?Olen kyllä ajatellut maanpuolustushenkisesti siirtyä seuraavaksi sähköautoon tai ladattavaan
Odotellaan hetki vielä sitä Olkiluoto 3:a, 1600 MW.
Eipä tuokaan paljoa auta, tällä hetkellä Venäjältä tuodaan vajaat 1500 MW:
No tuohan näyttäää oikein loistavalta esimerkiltä!
No tuohan näyttäää oikein loistavalta esimerkiltä!
PS. Näyttää olevan Helsingistä. Päävartio vasemmassa kuvassa ja kauppatori oikeassa. Vai?
Turpeen käytön tämä sekopäähallitus ajoi alas erittäin nopeasti jopa uhkarohkean nopeasti. Autoilun kohdalla uhoavat että 2030 on suurin osa sähköautoja vaikka monessa kaupungissa on latauspaikkoja hädintuskin tusinalle tesloja. Millä helvetillä nyt 3000-5000eur autoilla ajavat kulkevat? Rahaa tulee tilille sanoo SDP:n ministeri. Bensan hintaa ei nosteta valehtelee kepun puoluejohtaja. Röyhkeyttä näillä riittää.Ei ole.
Kaupungistuminen on megatrendi, joka muuttaa yhteiskuntaa. Kuinka varmistaa, etteivät yhteiskunnan muutokset ole epäoikeudenmukaisia? Pellervon taloustutkimuksen toimitusjohtaja Markus Lahtinen toteaa, että välttämätön edellytys muutosten oikeudenmukaisuudelle on riittävät sopeutumisajat. Esimerkiksi energian hinnanmuutokset ovat olleet todella rajuja lyhyellä ajalla, toteaa Lahtinen.
Normi kuvio suomessa. Vika on viestin tuojassa.Jostain syystä medialla on nyt kova hinku saada selville "johtohahmo" ja kuka teki mielenosoituksesta ilmoituksen...