tulikomento
Supreme Leader
@SatSotHist Kiitos jälleen mukavasta dokumentista. Itse olen suunnitellut että ensi kesänä kävisin tuolla Mil-Safarit firmassa koeajamassa Saurer -rynnäkköpanssarin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen suunnitellut että ensi kesänä kävisin tuolla Mil-Safarit firmassa koeajamassa Saurer -rynnäkköpanssarin.
Jumaliste...ZiL-131@SatSotHist Kiitos jälleen mukavasta dokumentista. Itse olen suunnitellut että ensi kesänä kävisin tuolla Mil-Safarit firmassa koeajamassa Saurer -rynnäkköpanssarin.
Vielä ehditte katsoa dokumenttiohjelmasarjan 1. osan YLE TV2-kanavallla kello 20:45 - 21:30 tänään torstaina. Otsikko on: Maailman mahtavimmat sotalaivat. Tänään esitellään Natsi-Saksan ylpeys 2. maailmansodassa „Bismarck“ -sotalaiva.
Jos se menee ohi, katsokaa YLE Areenasta. Sarjassa on aluksi vain 3 osaa, mutta lisää voi tulla.
Erittäin mielenkiintoinen dokumenttisarja vuodelta 2007 (Yle 2009).
Saksalaisten kenraalien ja sotilaiden puheisiin löytyy tekstitykset youtuben asetuksista.
Parasta antia ovat otteet Trent Parkin salaisista nauhoituksista. Kenraalit puhuvat kerrankin suunsa puhtaaksi.
Home
Discover one of London’s grandest houses and the incredible story of the Secret Listeners that has remained hidden for over 70 years.www.trentparkhouse.org.uk
Romuttaa myytin Wehrmachtista mutta samalla tulee hyvin esiin se että kenraalien ja Hitlerin avioliitto oli muutakin kun ruusuilla tanssimista Siinä liitossa pääsi moni kenraali hengestään mutta niin oli päästä Hitlerkin useaan kertaan.Katselin tämän tuoreeltaan silloin kun YLE sarjan esitti. Tästä on olemassa kirjakin. Aika tavalla romuttaa myyttiä epäpoliittisesta Wehrmachtista joka mukamas ei ollut missään tekemisissä sotarikosten kanssa.