Honcho
SMLNKO M/83
Hakkarainen olisi pitänyt kyllä potkia pois listoilta, vie jonkun pätevän paikan.
On se vissiin sahurina pätevä, muttei valtiomiehenä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hakkarainen olisi pitänyt kyllä potkia pois listoilta, vie jonkun pätevän paikan.
Mä just ajattelin ihan samaa. Mun mielestä hävettävää edes ehdotella puolustusbudjettiin ainoastaan tuplausta, kun tässä sotilaspoliittisessa tilanteessa tarvii paljon enemmän.
Tiedäkkös, täällä foorumilla lappaa niin värikästä porukkaa välillä etten osaa kertoa oletko tosissasi vai et. Huolestuttavaa.
En tiedä miksi nyt tuntuu siltä, mutta kohta alkaa aseidenkätkentä. Eletään vaarallisia aikoja tehdä huonoa politiikkaa. Pelokkaana odotan millaisen hallituksen Sipilä saa aikaan. Vaihtoehdot ovat kohtalaisesta katastrofaaliseen. Pahin skenaario - spd - vas - vihr - mukana hallituksessa ja Väyrynen ulkoministerinä :S
Kansanmies Teuvo pääsi läpi.
Ville Niinistö: Perussuomalaiset lähes mahdoton hallituskumppani vihreille
ILTA-SANOMAT - Julkaistu 22:36
Vihreiden puheenjohtaja Ville Niinistö on tyytyväinen, että uusia nimiä nousee eduskuntaan. Niinistö pitää lähes mahdottomana hallituskumppanuutta perussuomalaisten kanssa.
------------------
Vaikka Ville Niinistöstä muuten pidän, niin pysykööt poissa.
Hei, Olli Rehn meni vissiin kanssa läpi samasta puolueesta. Ja ainakin minusta Väykän äänisaalis jäi yllättävän pieneksi Lapissa. Meinaan siis, että jos se meinaa kiristää Sipilää äänisaalillaan = puolue olisi hänelle kiitollisuudenvelassa = ulkoministerin pesti hänelle tästä hyvästä.
RKP kannattaa paljon oikeistolaisempaa talouspolitiikkaa kuin persut, joten en ymmärrä miksi porvarit haluaisi persut hallitukseen mieluummin kuin RKP:n. Lisäksi Haglund on ollut erinomainen puolustusministeri. Sen sijaan persuista löytyy näitä "Ei Venäjä Ukrainan tilanteeseen ole sekaantunut" -packaleneja ym.
Niin tai näin, RKP ja Kokoomus käsittääkseni puhuvat usein demokratian pyhyydestä länsimaisena perusarvona, joten PS:n asema pitää ottaa vastaan tai he eivät ole edes omien arvojensa takana.
Niin kummalle se kiitos nyt siis menee?Jumalan kiitos perkele, etteivät vaan pääsisi hallitukseen...
Niin kummalle se kiitos nyt siis menee?
Jep. Todella jäätävä tulos persuilta. Ja normitilanteessahan persut vielä syövät nimenomaan kepun ääniä. Hurja homma lyödä luu kurkkuun sekä sosiaaleille että kokkareille.
Eivät pääse töihin lainkaan vai eivät pääse haluamaansa työhön. Minä en äänestänyt kokkareita, vaikka tiedostankin akuutin leikkaustarpeen ja sen, että sote-sektorilta on pakko leikata, koska siellä majailee +40 prosenttia budjetista.
Raippaveroja kaikille, jotka tienaavat yli 2000 euroa kuussa!
Pitääkö elämisen olla ilmaista, koska on statukseltaan opiskelija?
T. Duunari, joka ei ole ikinä saanut eurovitunsenttiäkään sosiaalisia tulonsiirtoja, mutta on ahertanut ansiotyössä koko pienen ikänsä aloittaen 5€/tunti kesätöistä ja päätyen nykyiseen ihan siedettävään tulotasoon, jonka perusteella olen ilmeisesti keskiluokkaa, vaikka henkisesti olenkin duunari.
Koville ottaa...