Eduskuntavaalit 2023

Ajattelin että mitä rotan perseenkään vertaa syytä tolla Soinilla on sanoa noista asioista yhtään mitään ! Se ukko on ihan eilinen ja se tuhosi miltei koko puolueen. Sillä ei ole mitään mandaattia mistään ja itse hävisi pelin ja on ollut täysi nolla jo pitkään. Se pääsee julkisuuteen vaan haukkumalla persuja ja sitähän se toki haluaa tehdä. Kyllä on katkera ukko.
Saahan se sanoa mitä lystää siinä missä kuka hyvänsä mutta minkä helvetin takia media tekee niistä sanomisista uutisia? Eihän toisenkaan nobodyn - Väyrysen - sanomisista kukaan enää viitsi kiinnostua, vaikka Väykkä itse varmasti toisin toivoisi.
 
Saahan se sanoa mitä lystää siinä missä kuka hyvänsä mutta minkä helvetin takia media tekee niistä sanomisista uutisia? Eihän toisenkaan nobodyn - Väyrysen - sanomisista kukaan enää viitsi kiinnostua, vaikka Väykkä itse varmasti toisin toivoisi.
Koska ihmiset lukevat tuollaisia juttuja.
Osa hykerrellen, osa kiukustuneena, mediatalolle se on sama, pääasia että klikkejä tulee.
 
Meinaakohan Saarikko pelata upporikasta tai rutiköyhää? Eli Keskustan - 24 puoluekokoukseen asti ja toivoa hallituksen hajoavan sitä ennen.
Saarikko luopunee paikastaan tuolloin, tai viimeistään -26. Vahvoja seuraajanimiä lienevät Kaikkonen ja Kurvinen.
 
Puoluesihteeri teki oman johtopäätöksen vaalien jälkeen ja erosi. Saarikko ei näytä olevan vastaavaan halukas.
Olisikohan syynä se perinteinen:
"Valtiovarainministeri Annika Saarikolla (kesk) oli syyskuussa 2020 annetun sidonnaisuusilmoituksen mukaan puolisonsa, valtiovarainministeriössä virkamiehenä työskentelevän Erkki Papusen kanssa lainaa 515  363 euroa. Saarikon osuus lainoista oli tuolloin siis 257 681,50 euroa."

 
Saarikko luopunee paikastaan tuolloin, tai viimeistään -26. Vahvoja seuraajanimiä lienevät Kaikkonen ja Kurvinen.

Minulla on vahva mutu, että toi Kaikkonen tekee kohta Ville Niinistöt ja lähtee politiikasta muihin hommiin. En usko että puheenjohtajuus kiinnostaa. Kurvista taas kutsutaan pohjanmaalla lypsytilan emännäksi. Se varmaan puheenjohtajaksi hamuaa, mutta Keskusta sen johdolla ei ainakaan nouse.
 
Olisikohan syynä se perinteinen:
"Valtiovarainministeri Annika Saarikolla (kesk) oli syyskuussa 2020 annetun sidonnaisuusilmoituksen mukaan puolisonsa, valtiovarainministeriössä virkamiehenä työskentelevän Erkki Papusen kanssa lainaa 515  363 euroa. Saarikon osuus lainoista oli tuolloin siis 257 681,50 euroa."

Eikö tuossa ole asiavirhe? Saarikko on vastuussa koko summasta jos ja kun laina nähtävästi on yhteinen. Jos ukko ei maksa, niin Annika laittaa kättä taskuun.
 
Back
Top