Elämän valinnat nuorena ja aikuisena

Sardaukar

Greatest Leader
BAN
Mitä et kadu? Mitä kadut? Mikä meni hyvin, mikä noin niinkuin silleen vituiks tai kuten piti .... :D

Itse kadun etten pannut teininä niitä muijia joiden suhteen olisi ollut virsi veisattava kun kirjan kannet olivat levällään.

Muuten olen ollut ihan vittuuntunut. Mutta elämä on ollut mielenkiintoista.

Tykkään käyttää lainauksia, joten:

I put no stock in religion. By the word religion I have seen the lunacy of fanatics of every denomination be called the will of God.

Ja

King Baldwin IV: The whole world is in chess. Any move can be the death of you. Do anything except remain where you started, and you can't be sure of your end. Were you sure of your end once?
Balian of Ibelin: I was.
King Baldwin IV: What was it?
Balian of Ibelin: To be buried a hundred yards from where I was born.
King Baldwin IV:
And now?
Balian of Ibelin: Now I sit in Jerusalem, and look upon a king.

Ja

What are you so afraid of? It's only death! - Björn Ironside-

Kuolema pahempaa ei ole ollut tarjolla..ja sen kanssa aina pärjää :)
 
En tosiaan ajatellut nuorena että elämä vei ulkomaille.
 
Valehtelisin, jos väittäisin, että päivääkään en kadu. Kyllä niitä -päiviä- on aika montakin.

Loppujen lopuksi moni valinta, jonka teki vähän -vaistolla- on osoittautunut ihan oikeaksi. Kyllä sitä on näköjään itseään tuntenut sen verran, että on pystynyt vaistoamaan ilman kolmannen asteen yhtälöä mikä on ollut okei-ratkaisu. Jos jostain pitää itselleen hattua nostaa, niin tiettyä elämänrohkeutta olen noudattanut, enkä ole suuremmin kysellyt sukulaisilta neuvoja.:cool:

Mitä tulee tuohon @Sardaukar n syvämietteiseen kaduntaan panematta jättämisestä, niin vähän samaa vikaa on kai kaikilla, jotka ovat jättäneet nuorena huomioimatta vastakkaisen sukupuolen tarjoaman tilaisuuden käyttämättä. Kaikkea se ihminen katuu, muttei nuorena naimistaan, sanoo wanha kalevalainen viisauskin. :)
 
Kadun etten pannu paria tyttöä nuorena...olis pitäny... Hölmö olin. :D

Kadun myös etten menny silloiseen Kadettikouluun vaikka olisin päässyt.

Katumisharjoituksia. :)
 
Kyllähän jokunen asia kaduttaa, ja ehkä eniten yksi panematta jättäminen. Se on vaivannut läpi elämän... Eiköhän se ole asia, mikä jokaista miestä vaivaa.
 
Olis pitäny viihtyä koulussa paremmin, nyt vois olla ihan eri töissä paremmilla palkoilla.
 
Tottakai olisin voinut tehdä parempia valintoja monessakin asiassa, mutta koska minulla ei ole mitään vaihtoehtoista elämää, johon tätä nykyistä voisin verrata, niin olen tähän arkiseen elooni ihan tyytyväinen. Asiat ovat menneet, niin kuin ovat menneet, enkä niitä märehdi. Taidan olla jotenkin perverssi, mutta en ole uhrannut ajatustakaan jollekin muinaiselle seksikokemuksen väliin jättämiselle.
 
Tottakai olisin voinut tehdä parempia valintoja monessakin asiassa, mutta koska minulla ei ole mitään vaihtoehtoista elämää, johon tätä nykyistä voisin verrata, niin olen tähän arkiseen elooni ihan tyytyväinen. Asiat ovat menneet, niin kuin ovat menneet, enkä niitä märehdi. Taidan olla jotenkin perverssi, mutta en ole uhrannut ajatustakaan jollekin muinaiselle seksikokemuksen väliin jättämiselle.

Mulla niitä ei ole koskaan ollut niin paljoa, ettenkö katuisi. :D

"On se virsi veisattava jos kirjankannet ovat levällään". :p
 
Wanha totuushan on, että vain tulevaisuuttaan voi muuttaa. Menneisyyttä ei...mutta siitä voi oppia.
 
Nyt kun meni sekstailuksi, niin 2 nättiä luokkakaveria, jotka ei edes tehneet selväksi että olisivat antaneet. Suorastaan pyytivät ja vaativat. No en tajunnut...

Meikä tahvo tajusi sen sitten vuosia jälkeenpäin.
 
Yhden norskin kanssa ulkomailla juteltiin, että pitikö nyt tännekkin lähteä...ja tämäkin kokea...

Todettiin että no totta vitussa :D
 
Valehtelisin, jos väittäisin, että päivääkään en kadu. Kyllä niitä -päiviä- on aika montakin.

Loppujen lopuksi moni valinta, jonka teki vähän -vaistolla- on osoittautunut ihan oikeaksi. Kyllä sitä on näköjään itseään tuntenut sen verran, että on pystynyt vaistoamaan ilman kolmannen asteen yhtälöä mikä on ollut okei-ratkaisu. Jos jostain pitää itselleen hattua nostaa, niin tiettyä elämänrohkeutta olen noudattanut, enkä ole suuremmin kysellyt sukulaisilta neuvoja.:cool:

Kyllä olisi elämä ollut eri näköinen jos olisi kaiken tehnyt sen mukaan kuin lähipiiri neuvoi. Olisi jääneet ainakin ulkomaankomennukset arabimaissa kokematta ja olisi ehkä päässyt aikaisemmin siisteihin sisähommiin. Hyvin on elämä kuitenkin kannatellut ikiteekkariakin. Armeijassakin olisi kuulemma pitänyt hakeutua lääkintämieheksi koska lokoisat hommat ovat parhaita. En vaihtaisi edes näin jälkikäteen. Kyllä on minullakin sellaiset kutinat että itse aina/yleensä tiesi paremmin ja silkalla tuurilla sitten loput. Ja sen on joka tapauksessa oppinut ettei vastoinkäymisiä parane paeta vaan niistä pitää ottaa niskalenkki. Näin siitä riippumatta pettääkö talous vai terveys vai mikä. Niin ja paneksia olisi voinut enemmän. Ja varmaan olisinkin jos joku vain olis antanut :rolleyes:
 
Lainaten Edith Piafia:
Non, je ne regrette rien

Jälkikäteen kiesustelu on hukkaan heitettyä työtä.

Ja laitetaan kertosäe Rammsteinin esittämänä mukaan :)

 
Jälkikäteen kiesustelu on hukkaan heitettyä työtä.

No niinhän se on. Mutta ehkä juuri tässä elämää suuremmassa asiassa, jota olemme taas kohtuu ansiokkaasti käsitelleet, voi tehdä poikkeuksen. Nimittäin jääkö nykyäänkin väliin niitä tilanteita, joita sitten kiikkustuolissa kiroilee? Tämähän on melkein painajaismainen ajatus ikääntyvälle miehelle. Onko vielä höristettävä sieraimet niinkuin hirvellä ja oltava tarkkana.....:cool:
 
Back
Top