Elokuvien sotasankarit ja muut superurhot !

Juke

Ylipäällikkö
BAN
Tuli taas katsottua 1 tunti Ramboa ennen nukkumaan menoa.

Rambo II...jossa Sylvesteri lähti makemaan POW sotavankeja 80 luvulla Namista.

-----------------

Hiljattain katsoin uusimman Batmanin The DARK KNIGHT ( http://www.firstshowing.net/2007/holy-frickin-dark-knight-tons-of-new-batman-and-joker-photos/# ).

-----------------

Kysymys kuuluukin...kumpi voittais Rambo vai Batman ?

:a-rolleyes:
 
Rampo voittaisi.

Minäkin katsoin rampoa eilen illalla sen tunnin verran. On muuten jännää miten erilaisia hengeltään ovat rampo ja Platoon, eikä niiden valmistusvuosi niiiiin kaukana ole toisistaan. joojoo, ohjaaja oli kommonisti jne. Platoonissa, mutta silti. Samaan syssyyn taisi tulla myös Syntynyt heinäkuun heltehillä-elokuva.
 
Tiukennetaanpa hieman kisaa...entä Rambo ja Commando ?

Arnold Schwarzenegger tuntuu melko kuolemattomalta mm. tässä pätkässä;

Arskahan tunnetusti voittaa myös alieneita; http://www.imdb.com/video/screenplay/vi1686176025/
 
Last edited by a moderator:
No ajatellaas nyt: Charlie Sheen esittää jotain puolivillaista kovista jossain leffassa...miltä se tuntuu? Tai Cruise? Van entäs kun Sly astuu kehiin, ei juuri tarvitse käsikirjoittajan tuskailla vuorosanojen kanssa eikä vaatettajan pohtia pukuvalintoja, hihaton paita ylle ja farkut jalkaan, jotkut runttaantuneet maiharit kavion suojaksi ja mieletön määrä erilaisia vimpaimia käyttöön, ja se puukko.
 
[attachment=485]
baikal kirjoitti:
No ajatellaas nyt: Charlie Sheen esittää jotain puolivillaista kovista jossain leffassa...miltä se tuntuu? Tai Cruise? Van entäs kun Sly astuu kehiin, ei juuri tarvitse käsikirjoittajan tuskailla vuorosanojen kanssa eikä vaatettajan pohtia pukuvalintoja, hihaton paita ylle ja farkut jalkaan, jotkut runttaantuneet maiharit kavion suojaksi ja mieletön määrä erilaisia vimpaimia käyttöön, ja se puukko.

Nythän se ei enää käytä puukkoa. Aha olihan sekin siellä vielä lopussa.
 

Liitteet

  • rampe4.JPG
    rampe4.JPG
    10.6 KB · Luettu: 5
Clint Eastwood on jo 79 v ja Sly 64 v sekä Arnold 63 v.

Onko uusia kykyjä ?

Arskan lähtemättömiä;

" I eat green berets for breakfast ! "
 
Last edited by a moderator:
Kukas tämä kuvan urho on ?
 

Liitteet

  • taistelija_1.jpg
    taistelija_1.jpg
    104.8 KB · Luettu: 25
Täällähän on yllättävän paljon syltyn faneja :huh:

Mulla ei ole tuollaista supersankaria :(
 
Tuosta alastomasta 1800 luvulla maalatusta hemmosta on tehty 2 elokuvaa josta eka julkaistiin 1962.
 
vehamala kirjoitti:
Täällähän on yllättävän paljon syltyn faneja :huh:

Mulla ei ole tuollaista supersankaria :(

Kuule vehis, mulle on oikeasti se ja sama, vaikka kaikkien maailman sotaelokuvien päätähdeksi valittaisiin Samuli Edelman.
 
baikal kirjoitti:
vehamala kirjoitti:
Täällähän on yllättävän paljon syltyn faneja :huh:

Mulla ei ole tuollaista supersankaria :(

Kuule vehis, mulle on oikeasti se ja sama, vaikka kaikkien maailman sotaelokuvien päätähdeksi valittaisiin Samuli Edelman.

Ja kun oikeaa kansallista "war-hero"ta haetaan, niin eikös Joni Vaunu (John Wayne) sentään sotaleffoissaan ole ylittämätön :rolleyes:

Noiden leffojen tasostahan ei kannata keskustella :camo:
 
Mä en ollut koskaan nähnyt tota Rampe 4:sta...karseeta lahtausta avomaastossa.

Edelleen kysyn kuka tämä velkaisen EU-maan sankari on ?
 

Liitteet

  • who.JPG
    who.JPG
    27.1 KB · Luettu: 12
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Thermopylae

Jep Leonidas ja 300 spartalaista.

Itseasiassa 5200 miestä taisteli 2,6 miljoonaa vastaan. Lopulta voittivat ja ajoivat persialaiset Aasiaan.

Thermopylain taistelu oli vain osa isompaa sotaa.

Ei se määrä vaan se laatu;


Tästä tulee mieleen lause Talvisota -elokuvasta... "Meiltä on heleppo vaatia maata, mutta vaikia tulla ottamahan !"

 
Last edited by a moderator:
Spartalaiset häviää 100-0 Reb Brownille
Tässä todiste;
:camo:
 
Last edited by a moderator:
Red Brown taas häviää Yodalle 1-0...

 
Last edited by a moderator:
Back
Top