Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olin ensimmäisen kerran keisarillisen kalastusmajan luona Langinkoskella kalassa ja sain ensi reissullani taimenen ja vielä ensimmäisellä itse sitomallani perholla.
Muistan vielä sen kun sain ensimmäisen luonnonvaraisen taimenen itsesidotulla perholla. Hieno hetki!
Joskus saunan lauteilla kaverin kanssa hekumoitiin, että hienointa olisi ehkä vetää mitallinen vonkale ylös kosken peilistä perholla, jonka on itse sitonut omista pallikarvoista. Että sitten ollaan iho ihoa vasten luonnon kanssa
Älä yllytä!
Fisutkin ymmärtää palkita, kun mies tekee syöttiä pallikarvoista...on tosi kyseessäVähän harrastus aikoinaan hyytyi ja jäi toteuttamatta, mutta moneen kertaan miettinyt, että vois muutenki olla ihan validi sidontamateriaali (larvastukseen eritoten).. ja aina saatavilla
Jos joku tahtoo perhojen askarteluun sulkia (kalkkuna, kana, riikinkukko, hanhi, fasaani) tai karvaa (en yhtään tiiä että käytetäänkö näitä mutta löytyy kani, vuohi, supi ja kyyttö ja hevosen jouhia) voin lykkää postiin. Tussukarvoja en kyllä postita
Riikinkukon, hanhen ja fasaanin sulat ovat perinteistä materiaalia. Voiko tuosta viimeisestä vielä neuvotella?
Luin tästä ketjusta ensimmäisen ja tämän viimeisen sivun.
Ketju alkaa niin kansallisromanttisesti aamukahveilla luonnon helmassa usvan siintäessä järvellä...
Ja lopussa sitten... No kai se loppukin on yhtä kansallisromanttista.
Luin tästä ketjusta ensimmäisen ja tämän viimeisen sivun.
Ketju alkaa niin kansallisromanttisesti aamukahveilla luonnon helmassa usvan siintäessä järvellä...
Ja lopussa sitten... No kai se loppukin on yhtä kansallisromanttista.
On muuten meikäläisen vanhalla kotikylällä luonnosteltu taulu.
Come on girl, let me grab you by the pussy...
On muuten meikäläisen vanhalla kotikylällä luonnosteltu taulu.