f35 ja sen sensorit.

Status
Suljettu uusilta vastauksilta.

Juurikinniin

Alokas
BAN
Niin, itse en oo oikein hyvä englannin kielessä ja kiinnostaisi tietää, mitä nämä kaikki DAS, MADL mahtaa olla. Eli mitä vastaavia järjestelmiä ja muita on koneessa. Ja ennenkaikkea mitä ne tekevät ja miten?

Kiinnostaa asia, koska luulen että hx-hankkeessa saadaan paras kone/alusta mitä on tarjolla, eli F-35.
 
Niin, itse en oo oikein hyvä englannin kielessä ja kiinnostaisi tietää, mitä nämä kaikki DAS, MADL mahtaa olla. Eli mitä vastaavia järjestelmiä ja muita on koneessa. Ja ennenkaikkea mitä ne tekevät ja miten?

Kiinnostaa asia, koska luulen että hx-hankkeessa saadaan paras kone/alusta mitä on tarjolla, eli F-35.

Älä välitä, ei taida suurin osa noiden lyhenteiden esittäjäkään olla kummasti hajulla mistä kirjoittaa. :rolleyes:
 
Uusi nick on kyllä kun kjirjauduin tänne, olen lueskellut foorumia jo jonkun aikaa.
Mutta en ole mitään trollausta tai sen semmosta aloittamassa, olen jo aikuinen mies, kävin intin Lalplstossa markka-aikana, hornetit kyllä oli jo käytössä...
Sotilasarvio alik, passissa hyvä-kiitettävä! :)

Muoks: en siis ole aiemmin tälle foorumille nickiä tehnyt, eli en ole mikään multiNick trollauskone.
 
Missä tehtävissä olit?

Ilmavalvonta, sijoituspaikka olisi ollut ns rajan takana, käytännössä ne oli sissihommia, esim k-pisteeltä haettiin kolmen päivän välein safkat, ja irtauduttiin tarpeeksi monesti, tehtiin latutarhoja, partioitiin, hiihdettiin hemmetisti mikähän se virallinen nimi sitten on: oisko joku ilmavalvonnan ryhmänjohtaja tai jotain. Päästivät kattomaan myös johtokeskusta, kuulemma kestää ydiniskun, se mitä siellä näettiin on kuulemma jollain tavoin salaista tietoa joten se siitä. Mutta sen verran uskaltaa paljastaa, että siellä oli koko seinän kokoinen litteä näyttö josta näki kaikki koneet skandinavian yllä ja pitkälle venäjän puolelle. Tämä siis vuonna 2000.
 
Et ole kyllä kovin hyvä suomenkielessäkkään.
Trolldetector hiukan värähtää
 
Mikä vittu siinä on, että te alatte haukkumaan trolliksi minua heti.
Katsokaa vaikka googlesta nimimerkkini, niin ihan asiallisia tuloksia löytyy parilta foorumilta.
Voin muuttaa nickini vaikka oikeaksi nimekseni, jos ei muuten mene jakeluun.

Haulla saa, mutta miksi niistä ei voisi keskustella?
 
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Back
Top