Haaveet(Vaikka kuinka älyttömiä)

Kongo-Müller

Kersantti
Itseä ainakin alkaa ahdistamaan usein tämä jatkuva digitaalinen virta ja muutostila.Monesti miettinyt että jos voittaisi Eurojackpotissa rakennuttaisin keskiaikaisen tai viikinkiajan kylän jonne pääsisi jäseneksi kaikki halukkaat jotka luopuisivat siellä ollessaan kaikesta modernista hapatuksesta.Siellä pitäisi pukeutua aikakauden vaatteisiin ja elettäisiin muutenkin sen mukaan.Maailmalla varmaan löytyy vastaavanlaisia jo mutta Suomessa ei taida olla?Kertokaa vastaavia haaveita vaikka esim. marsiin perustettavasta siirtokunnasta.Sana on vapaa.

Merten sheriffi

Greatest Leader
Minä taas olen haaveillut pääseväni varhais keskiaikaiseen Turkuun. Siihen aikaan kun Ravattulan ensimmäistä kirkonpaikkaa rakennettiin noin 1100–1200 luvun vaihteeseen. Mitä kieltä mahdettiin puhua, miltä tutut maisemat näyttivät silloin jne. Oliko kristinusko missä suhteessa paikallisiin uskomuksiin jne..

Kongo-Müller

Kersantti
Minä taas olen haaveillut pääseväni varhais keskiaikaiseen Turkuun. Siihen aikaan kun Ravattulan ensimmäistä kirkonpaikkaa rakennettiin noin 1100–1200 luvun vaihteeseen. Mitä kieltä mahdettiin puhua, miltä tutut maisemat näyttivät silloin jne. Oliko kristinusko missä suhteessa paikallisiin uskomuksiin jne..
Keskiajan Turku on Suomen historiassa itselle kaikkein kiinnostavin jakso.Aina kun Turussa käynyt niin linna on ehdoton käynti paikka,myös Tuomiokirkko ja Aboa Vetus.Kuusistossa piispanlinnan rauniot on käyty katsomassa myös.Turunlinnassa tulee aina jotenkin kotoisa tunne että täällä on oltu joskus ennenkin...deja vu.Suomen alkuperäinen pääkaupunki.

Merten sheriffi

Greatest Leader
Keskiajan Turku on Suomen historiassa itselle kaikkein kiinnostavin jakso.Aina kun Turussa käynyt niin linna on ehdoton käynti paikka,myös Tuomiokirkko ja Aboa Vetus.Kuusistossa piispanlinnan rauniot on käyty katsomassa myös.Turunlinnassa tulee aina jotenkin kotoisa tunne että täällä on oltu joskus ennenkin...deja vu.Suomen alkuperäinen pääkaupunki.

Merten sheriffi

Greatest Leader
Kannattaa kuunnella noita, niin pääsee fiiliksiin.