Harmittaako teitä että synnyitte liian aikaisin nähdäksenne ihmiskunnan asuttavan muita planeettoja?

Lähtökohtaisesti olen syntynyt liian myöhään :D Itseä harmittaa kun ei päässyt näkemään niitä aikoja kun tämäkin seutu oli vielä osapuilleen luonnontilassa. Eli ois pitänyt syntyä 50-luvulla ja nauttia nyt eläkkeestä? :O
Avaruuteen meno on ihan toissijaista, itse nautin enemmän nokipannukahveista erämaajärvellä :)
 
Aivan ylimainostettua puuhaa, itsellä 10v nuorempi vaimo niin saa nuorempaa melko usein ;)
Ensimmäinen 10v muuten takana, jospa se tästä kohta helpommaksi muuttuisi:) Periaatteessa kiinnostaisi Fifth element tyyppinen leeloo typy jolla korvien välissä tähtisumua mutta silti kokemusta tähtien välisistä matkusteluista:D


Hmm. Vetreä hellavääpeli pitää mielen ja kehon liikkeessä. :D

Entäpä jos ruoho olisi ihan konkreettisesti vihreämpää jossain Orionin olkapään tienoilla?
IMG_2333.JPG
Tai vaikka triplaten vihreämpää?
IMG_2334.JPG

Nykyhetkestä:
"It was the best of times, it was the worst of times..."
 
Hmm. Vetreä hellavääpeli pitää mielen ja kehon liikkeessä. :D

Entäpä jos ruoho olisi ihan konkreettisesti vihreämpää jossain Orionin olkapään tienoilla?
Katso liite: 15553
Tai vaikka triplaten vihreämpää?
Katso liite: 15554

Nykyhetkestä:
"It was the best of times, it was the worst of times..."

Minä en välitä ruohon vihreydestä mutta vihreä avaruusneito olisi jotain :D
 
Oma esimies (eronnut kolme kertaa) on takonut jo pitkän aikaa päähän, että vaimon pitäminen, oli sitten nuori tai vanha on pirun kallista. Kuulemma tulee halvemmaksi olla ilman :D Olen itse alkanut epäilemään samaa ;)
 
Ei kyllä harmita. Miksikö? No pitkälti siksi että:
- Olen saanut elää nuoruuteni Suomessa aikana jona ei ole käyty sotia.
- Nuoruudessani lemmikit oli oikeita lemmikkejä eivätkä mitään tamagotcheja.
- Nuoruudessani oli leikkikentillä erilaisia kiipeilyhärpäkkeitä ja jos niiltä sattui tippumaan niin se oli oma vika eikä valmistajan.
- Nuoruudessani kaikki ruoka ei aiheuttanut syöpää. Tieto lisää tuskaa.
- Nuoruudessani jos halusi kysyä kaveria pihalle niin piti käydä ihan omin töppösin köpöttelemässä kaverin ulko-oven taakse ja kysyä naamatusten että voiko se tulla leikkimään, koska soittaminen maksoi suhteessa paljon. Joutuipahan siinä samalla vähän opettelemaan sosiaalisia käytöstapoja jos kaverin vanhemmat tulivat avaamaan oven.
- Nuoruudessani jos joku häiriköi luokassa niin opettaja antaa häirikölle jälki-istuntoa ilman että tarvitsi kysyä jälki-istuntoon lupaa vanhemmilta
- jne

Toisaalta olen saanut nähdä varttuessani myös:
- internetin syntymisen ja sen aiheuttaman mullistuksen vapaasti ja nopeasti saatavilla olevaan informaation määrään.
- teknologian hurjan kehittymisen ja erityisesti tietotekniikan integroitumisen vähän joka laitteeseen.
- suomen euroviisu voiton
- neuvostoliiton hajoamisen
- ympäri maapallon tapahtuvan matkailun suuren kasvun.


ps. itse näen että kotimaassammekin on hyvin paljon nähtävää itselleni, vaikkakaan ne eivät ole ehkä yhtä näyttäviä kuin terrakotta-armeija, pyramidit, hoover-pato, kiinanmuuri jne, mutta ne ovat sentään ainakin osa omaa historiaamme. Tämänkään vuoksi itselläni ei siis ole kiire nähdä kuukiviä lähietäisyydeltä.
 
Kaksijakoista vastata avaukseen, toisaalta harmittaa, toisaalta ei. Oon sen luonteinen, että eräily ja pieni seikkailu kiinnostaa aina, ja toisaalta tietyllä tapaa maaston tuttavuus on hyvä juttu, mutta nokipannukahvit vaikkapa kolmen samanaikaisesti kajottavan kuun alla violetissa illassa huomattavan happirikkaassa ilmassa voisivat olla hemmetin jännä juttu :) jos pitäisi valita sanoisin että harmittaa
 
Tai sitten Orionin valtiatar onkin kuin Jabba the Hutt mutta haluaa.

Ei nyt maalata pelsepuupia seinälle. Vaikka kyllä Gardulla the Hutt alias avaruustuksu voi saada näkemään dystooppisia visioita tulevaisuudesta. Etenkin jos tämä olisi halullinen sielu.
IMG_2335.PNG

Ei siis yllä olevaa kiitos, minkympi tulevaisuus stimuloi tehokkaammin aivojen avaruusmatkustusaluetta ja edistää siten ihmiskunnan avaruushankkeita paremmin.
Tällaisia sitä lähtee mieluummin etsimään.
IMG_2337.JPG

Ja tämä on toistaiseksi realismia mitä löydöksiin tulee.
IMG_2338.JPG
 
Elikä basically harmittaako teitä se yhtään että synnyitte mahdollisesti liian aikaisin nähdäksenne ihmiskunnan vaikkapa asuttavan Marsin tai Titanin pysyvästi ja laajentavan asuinpiirinsä kattamaan koko aurinkokunnan asuen myös valtavissa avaruushabitaateissa?

Tai FTL:n osoitteutuessa toimivaksi, ihmiskunnan luovan tähtienvälisen imperiumin tai miksi sitä nyt kutsuttaisiin.

Tälleen vähäsen itseä avaruudesta kiinnostuneena saattaa harmittaa, että ollaan suunnilleen tällä hetkellä kaikki jumissa tällä pallolla.
Kyllä.

Haluaisin hypätä avaruusaluksesta ensimmäisenä tuntemattomalle planeetalla ja lausua: "Tämä se vain soattaapi olla isohhii hyppäös muille immeisille, vuan pikkujuttu meelle suomalaesille!"

Ja sen jälkeen puhdistaa planeetan inkvisiittori Torquemadan hengessä (ks. Nemesis the Warlock -sarjakuvat) "epäpuhtaista" tulella ja verellä! Kuten jo Ozissa (siis siinä vankilasarjassa, ei siinä, missä oli se Dorothy) todettiin: "Määrittele puhtaus."
 
Hmm. Vetreä hellavääpeli pitää mielen ja kehon liikkeessä. :D

Entäpä jos ruoho olisi ihan konkreettisesti vihreämpää jossain Orionin olkapään tienoilla?
Katso liite: 15553
Tai vaikka triplaten vihreämpää?
Katso liite: 15554

Nykyhetkestä:
"It was the best of times, it was the worst of times..."
Triplaten vihreämpää..? :D
article-2174916-1417A7F8000005DC-450_634x709.jpg
 
Back
Top