StepanRudanskij Respected Leader 26.04.2015 #1 Huviksi niille, jotka mainokset blokkaavat. Itse en niitä blokkaa jos ne vaikuttavat palvelinkuluihin käyttämilläni palstoilla. Joku näkyy seurailevan mun tekemisiä itämaisilla sivustoilla.
Huviksi niille, jotka mainokset blokkaavat. Itse en niitä blokkaa jos ne vaikuttavat palvelinkuluihin käyttämilläni palstoilla. Joku näkyy seurailevan mun tekemisiä itämaisilla sivustoilla.
Huhta Greatest Leader 29.03.2018 #2 Ovat selkeästi rekrytoimassa oikeassa paikassa: Milloinkohan Suomen PV laittaa tänne värväysmainoksen? Siinä olisi kyllä ideaa, sivusto saisi rahaa ja PV lisää yli-innokkaita ressuja.
Ovat selkeästi rekrytoimassa oikeassa paikassa: Milloinkohan Suomen PV laittaa tänne värväysmainoksen? Siinä olisi kyllä ideaa, sivusto saisi rahaa ja PV lisää yli-innokkaita ressuja.
StepanRudanskij Respected Leader 29.03.2018 #3 Huhta kirjoitti: Ovat selkeästi rekrytoimassa oikeassa paikassa: Katso liite: 20532 Milloinkohan Suomen PV laittaa tänne värväysmainoksen? Siinä olisi kyllä ideaa, sivusto saisi rahaa ja PV lisää yli-innokkaita ressuja. Klikkaa laajentaaksesi... Tai Vagner. Päteville miehille löytyy aina 1x2 metrin sijoituspaikka...
Huhta kirjoitti: Ovat selkeästi rekrytoimassa oikeassa paikassa: Katso liite: 20532 Milloinkohan Suomen PV laittaa tänne värväysmainoksen? Siinä olisi kyllä ideaa, sivusto saisi rahaa ja PV lisää yli-innokkaita ressuja. Klikkaa laajentaaksesi... Tai Vagner. Päteville miehille löytyy aina 1x2 metrin sijoituspaikka...