Hauskat Videot

Joo noinkin voi vissiin käydä... itse kiipeilijänä olen kokeillut jääkiipeilyä, ihan kallioleikkauksissa Suomessa, ja vähän isommilla pätkillä Norjassa. Ongelma on jääruuvien pito/ kunnon ankkurien tekeminen. Siinä tarvitaan kokemusta, ja luottamusta jään pitoon, ja itseluottamusta kun kiipeät sen ankkurin yläpuolelle ja oletat että se pitää jos satut tippumaan. Ei muuten välttämättä pidä...
Mitään näistä minulla ei ole, joten vedin yläköydellä noi aina ihan paniikissa.
Ei ole normaalin ihmisen hommaa toi, jos on vähänkään itsesuojeluvaistoa, ja tämä siis kuivalla maalla!

Kiroileva imuri...
Ääniraita on tietenkin vanha tuttu, mutta jostain syystä iski hermoon sopivassa mielentilassa.

Toivottavasti täällä on muitakin Paul Hoganin faneja, kaveri veti tämän ihan kylmiltää, ilman telepromptia, ja kolmas kommentti videossa on aika hauska, vaikkei olisi tottakaan - en olisi kuvitellut Dustin Hoffmania Crocodile Dunde -faniksi:

Toivottavasti täällä on muitakin Paul Hoganin faneja, kaveri veti tämän ihan kylmiltää, ilman telepromptia, ja kolmas kommentti videossa on aika hauska, vaikkei olisi tottakaan - en olisi kuvitellut Dustin Hoffmania Crocodile Dunde -faniksi:

Tuo oli sitä kaukaista sivistyksen ja kulttuurin aikaa kun Paul Hogan ja samantyyppiset ihmiset vielä päästettiin Oskujen kanssa samaan aikaan samaan rakennukseen.

Nykyisen Go Woke, Get Broke -Hollywoodin aikana Oskujen jako on kuin suoraan Antifan karnevaaleista paitsi pukukoodin osalta. Samalla Osku on muuttunut varoitussignaaliksi. "Tää leffa sai parhaan kässärin ja ei-binäärisen pääosan oscarin. Ei varmaan kannata kattoa."

Sinänsä toki ihan mielenkiintoinen ja vallankumouksellinen kokeilu sekin, että miten viihtymisneutraali viihde mahtaa myydä. Joku kyynikko tosin voisi väittää että lopputulos olisi ennustettavissa.

Tämä on ihan hauska... lienee yksinäistä siellä tulivuorella Pohjois-Atlantilla!

Back