Hauskat Videot

Tuossahan toi @miheikki tarjoili juuri yläpuolellamme. Patty Mayo on YouTuben kovin jätkä ehkä ainakii jos häneltä itseltään kysyy. Leikkii poliisia ja tekee videoita siitä sit. Muistelen et alussa se antoi käsittää olevansa bounty hunter mut jossai vaihees videoissaan yritti antaa vaikutelmaa et ois ihan oikea poliisi mut siihen hänellä ei oo minkäälaisia pätevyyksiä. Katselee niitä joitakii videoita ni melkoisia suorituksia parinsa/jenginsä kanssa vetää. Jopa minä joka en poliisin ammatista mitään tajua huomaan ettei ny ihan kaikki mene silleen ku pitäisi.

Ei siinä videossa mitään nimiä lukenut. Youtubista katselen vain niitä mitä olen tilannut eli n 30-40 kanavaa bushcraftvideoita. Joten ihan tuntematon random tyyppi.

Ei siinä videossa mitään nimiä lukenut. Youtubista katselen vain niitä mitä olen tilannut eli n 30-40 kanavaa bushcraftvideoita. Joten ihan tuntematon random tyyppi.

Ei lukenut ei mut itse satuin tunnistamaan heti kenestä sankarista oli kyse. Itse tilailen aika laidasta laitaan. Avaruudesta sit ihan toiseen ääripäähän. Mukava vähän kaikesta olla jollain tavalla mukana. Ja sit noissa suosituksissa tulee joskus vaan vastaan todella häröjä juttui ni sen kautta varmasti aikoinaan itsekin törmäsin tähän majoneesiin.

Katoin tän leffan eilen, 'The King of Staten Island" - mesta vastaa jotain Keravaa tjms. stadissa. Yllättävän hauska, kertoo kaveriporukan lorvimisesta ja yleisestä elämästä. Tää tatuointi-scene nauratti ihan helvetisti vielä tänään!

Back