Hauskat Videot

Repesin tälle :-/ :a-rolleyes: :a-grin:

Hyvää lammaspaistiin valmistelevaa viikkoa :D


581850_447308512013576_480168147_n.jpg


Tosin tämä taisi olla esillä jo vuosi takaperin...
 
veffeade kirjoitti:
Repesin tälle :-/ :a-rolleyes: :a-grin:

Hyvää lammaspaistiin valmistelevaa viikkoa :D


581850_447308512013576_480168147_n.jpg


Tosin tämä taisi olla esillä jo vuosi takaperin...

Joka vuosi yhtä ajankohtainen näihin aikoihin.
 
Tuksun ex-miäs Arto laulaa kännissä


Biisin sanat:

Tuksu näki Facesta kuinka paskaa
jengi jaksaa jauhaa vieläkiiin
Isä kysyi miksi tuo persettä hinkkaa
"Lapsi" on kai päästänsä sekaisin

Tuksu itki Mikaa ja katsoi taakseen
Leijiui villisti haju simpukaaa-aan
Kuinka mä saisin Albertin kämpän?
Sähköt on poikki kuitenkin

Ja Tuksu oli kännissä Julle mittas sokeriii
ja molemmat sai ruskaa juodakseee-eee-eeen
Johki oli kännissä, näin sen virtsanneen
Nassu teki paskat sohvalleee

Julle puki korsetin väärinpäääinnnn
Tuksu teki homostakin heteroooo-oo-oon
Juha ei kuitenkaan syttynyyyyt
Tämä suhde tuhoon tuomittu ooon

Tuksu pani housuihin vuotosuojaannn
Että edes pöksyissä lämmin ooooo-oooiss
Julle veti kakspistekakkosen koomaattt
Krapulaansa Tuksut nukkui poiss

Arto meni Tenkkaan, Tuksu lensi Thaimaaseen
Ja Julle sai taas ruskaa juodaksee--ee--een
Oli kauhees kännissä, nän sen laatanneen
Näädät teki paskat Jollakseen.

Ja Julle oli koomassa, näin sen piikittäneen
Ja Tuksu kantoi viinaa Jollakseeeee-eee-eeen
Ja Juha oli kännissä, näin sen laatanneen
Tuksu raahas homppelin eteiseeeeeeen....
 
Last edited by a moderator:
Wanhaa Taistelutapaa..


..vaikka mitäpä minä tykistön tavoista tietäisin.. wanhoista tai uusista tavoista, tämmönen wanha puskajussi :angel:
 
Last edited by a moderator:
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/20130402022315736_v0.shtml
 
Realistinen kuvaus reserviläisvoimin järjesttetystä sotaharjoituksesta. Lopussa pullokin korkataan ja ryssät ajtetaan kaikki maasta pois :a-rolleyes:


Hollywoodissa tästä tehtäisiin leffa.


 
Last edited by a moderator:
Naton sotaharjoitus Lapissa?

 
Last edited by a moderator:
Väinö Linnan Tuntemattoman Sotilaan ja Taisteluplaneetta Galactican fanien tuottama indie-scifielokuva:
 
Last edited by a moderator:
Nunnukka, nukkukka lailailaa, lailalaa, Nunnukka nunnukka lailaila ...

Tämä siis ihan tämä oikeasti todistaa, jotta Suomi on valloittanut Norjan: Öljy meille ruonat teille; Pojoismaista yhteistuotantoa, varsinkin kun Norja ei mitään jääkiekosta ymmärrä ... :-/:maija::lanssi::huh:

Missäsäs ne öljyeurot muuten kanittaa; kysyypi istävämme Käteinen ...
 
KorpiSISSI kirjoitti:

..vaikka mitäpä minä tykistön tavoista tietäisin.. wanhoista tai uusista tavoista, tämmönen wanha puskajussi :angel:
Mojovaa viihdettä; tässä ei viimekädessä ole mitään tekemistä tykistön kanssa. Alkuun kyllä, mutta vain tykistön everstin jämillä. Loppu muuntuu sitten ihan toiseks.

Voisin hyvin kuvitella, jotta meidän vanhat kapiaiset örveltävät kuvatulla, ilmeisesti asiaan kuuluvalla tavalla...

Siis, jos katsot leffan loppun (oikeasti suosittelen :sleepy:), huomaat varmaan, että tällä ei oikeasti ole mitään tekemistä Suomen armeijan kanssa; kyseessä ovat vain Juhannuksena örveltävät perusjuntit, jotka ovat löytäneet armeijan vermeet niskaan.

Tunnistatko itsesi tästä. Itse kyllä :maija::lanssi::-/:sleepy:?
 
Last edited by a moderator:
veffeade kirjoitti:
...
Mojovaa viihdettä; tässä ei viimekädessä ole mitään tekemistä tykistön kanssa. Alkuun kyllä, mutta vain tykistön everstin jämillä. Loppu muuntuu sitten ihan toiseks.

Voisin hyvin kuvitella, jotta meidän vanhat kapiaiset örveltävät kuvatulla, ilmeisesti asiaan kuuluvalla tavalla...

Siis, jos katsot leffan loppun (oikeasti suosittelen :sleepy:), huomaat varmaan, että tällä ei oikeasti ole mitään tekemistä Suomen armeijan kanssa; kyseessä ovat vain Juhannuksena örveltävät perusjuntit, jotka ovat löytäneet armeijan vermeet niskaan.

Tunnistatko itsesi tästä. Itse kyllä :maija::lanssi::-/:sleepy:?
Katsoin loppuun ihan uteliaisuuttani. Hölmöilykomedian peruskauraa yhdistettynä sotilasfarssien tilannekomiikkaan ja aikoinaan vallinneisiin stereotypioihin. (btw. ne armeijakamppeiden tapaisiin puetut/varustetut esiintyjät kuvaavat näyttelijöitä, ei puolustusvoimien henkilöstöä, varusmiehiä tai reserviläisiä -- "mopomiehet" esittävät varmaankin omaa itseään).

Ikävä kyllä, itse en osaa (enkä haluakkaan) moista huumoria tuottaa enkä enää oikein esikuvanakaan olla. Lehdistä tosin oli luettavissa jokunen kymmen vuosi takaperin hieman saman suuntaisesta "aktiviteetista" vapaa-ajalla mökkeillestä kapiaisista (joista taisi tulla entisiä kapiaisia). Uskon vahvasti että tuo tyylilaji on "katoavaa kansanperinnettä".

Nöyrästi pyydän anteeksi jos tykkimiestenkin mainetta häpäsin tuomalla esille näin julkeaa pilaa :doh:

Kyllä sissitkin osaa törppöillä ja sissien kouluttajat.. "sissit on sikoja jo syntyissään" JOTKUT VÄÄRÄLEUVAT SANOO :camo:

Hmm.. tuosta tulikin mieleen kun PST komppania julistettiin saunanpolttokomppaniaksi ja KRH:lla oli "poika" tykkihallissa ..mutta tämä tapahtuikin 1980-luvun alkupuolella eräässä pohjoisemman Suomen varuskunnassa ja on toisen tarinan aihe.
 
Niin siis tämä poistettu.

<- Youtube:n käyttäjähallinnassa ja yksityisyyden suojassa on kovastikin moittavaa.
Jos jutustelu asiasta kiinnostaa -> laita YV.
 
Back
Top