Hauskat Videot

Taitaa olla itse väritellyt lumipuvut ja kaikki.. hienoa kotimaista elokuvatuotantoa. Vastaa reippaudeltaan miltei täydellisesti varusmiesosastoa...
 
Noska onko tää sinä, etkö sä sanonut että sulla ei ole tukka ja sä säästät partaa? :D

 
Last edited by a moderator:
Miten partaa säästetään?
Mulla oli tukka ja parta ton reissun ajan vaan ei oo enää
 
noska kirjoitti:
Miten partaa säästetään?
Mulla oli tukka ja parta ton reissun ajan vaan ei oo enää

No sinä et leikka sitä partaa.....

Mikä reissu??
 
Postilaatikolla kävin ja kaupassa.
 
noska kirjoitti:
Postilaatikolla kävin ja kaupassa.

Postilaatikolla kävit, tarkoitaako se että sä asuut omakoti tai rivitalossa?
 
Hejsan kirjoitti:
noska kirjoitti:
Postilaatikolla kävin ja kaupassa.

Postilaatikolla kävit, tarkoitaako se että sä asuut omakoti tai rivitalossa?
Meillä täällä Suomessa on sellaisiakin ihmeitä että kerrostalojen postilaatikot on koottu yhteen paikkaan käytävässä eikä oviin sahattu reikiä postin pudottamiseksi.

Enkä sanonut että kenen postilaatikolla kävin.
 
noska kirjoitti:
Meillä täällä Suomessa on sellaisiakin ihmeitä että kerrostalojen postilaatikot on koottu yhteen paikkaan käytävässä eikä oviin sahattu reikiä postin pudottamiseksi.

Enkä sanonut että kenen postilaatikolla kävin.

:D ovin sahattu reikkä.....

Mitä varastitko sä toisten postit ? häpeä noska...:)
 
No pöh, käynhän minäkin monesti sukulaisten postilaatikoilla, jos käyn siellä kylässä.. ja aikanaan huonokoipiselle naapurin mummollekin postit vein.


Aiheeseen liittyen:
 
Last edited by a moderator:
Joo mutta Noskahan kirjoitti että hänellä ei ole kavereita..:D
 
Hejsan kirjoitti:
Joo mutta Noskahan kirjoitti että hänellä ei ole kavereita..:D

Ei mullakaan, sukulaisia on ja naapurin mummoja oli :D
 
Enkä mä sanonut mitä mä siellä postilaatikolla tein. Sitä paitsi suuressa osassa maailmaa kannetaan työpaikoillekin postia.
 
No jos jollain on mennyt Iron Sky ohi, siis ensimmäinen suomalainen suurelokuva, niin nyt virallinen traileri on ilmestynyt.

iron_sky_poster_small.jpg



Tuozta taistelukohtaustakin löytynee

[video=youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Py_IndUbcxc[/video]

http://www.ironsky.net/ on vanhempia teasereita ja teaserinomainen pätkä jossa kerrotaan ensiesityksestä, jossa mm. lausutaan "zat iz a komputer !".

eli

 
Last edited by a moderator:
Tähän ei voi muuta sanoa,kuin että, VIHDOINKIN! :a-grin:
 
Hitler kuulee Pohjois-Karjalan prikaatin lakkauttamisesta

 
Last edited by a moderator:
Heh, vanhaan videonpätkään on joku tekaissut ihan osuvat tekstit :a-lipsrsealed:

Tämä sama oli muistaakseni jo perinnefoorumilla mutta eri teksteillä...
 
Tuohon videonpätkään taitaa löytyä jo toistasataa eri tekstitysvaihtoehtoa eri aiheisiin sopien
 
kaislajääkäri kirjoitti:
Brittien maihinnousu:

http://www.dumb.com/videos/British_Attack

Jos kameran takana olis ollu oikea vihulainen, niin nuo jägsterit ois ammuttu viimeistään siinä vaiheessa kun kapuavat maihinnousualuksen laitojen yli. Sen verran ruokoton suoritus....:dodgy:. Sita paitsi kun pari oli jo jäänyt kiinni tuohon hiekkavelliin, niin eikun lisää miehiä samaan läjään :a-angry:. Olisi voinut soveltaa kuten 2 viimeistä tekivät...
 
Ikivanha tarkoitusella lavastettu juttu.
 
Back
Top