Hauskat Videot

Hah, videon lopun "punchline" oli hyvä. Tuosta jenkkipoliitikkojen moralisoinnista tulee mieleen se keissi 90-luvulta(?), jolloin joku kiihkouskovainen senaattori / kongressiedustaja oli ajamassa jotain homojen vastaista lainsäädäntöä. Tyyppi jäi sitten itse kirjaimellisesti housut kintuissa kiinni jonkun miesprostituoidun päältä. Taisi poliittinen ura loppua sitten siihen.

Hah, videon lopun "punchline" oli hyvä. Tuosta jenkkipoliitikkojen moralisoinnista tulee mieleen se keissi 90-luvulta(?), jolloin joku kiihkouskovainen senaattori / kongressiedustaja oli ajamassa jotain homojen vastaista lainsäädäntöä. Tyyppi jäi sitten itse kirjaimellisesti housut kintuissa kiinni jonkun miesprostituoidun päältä. Taisi poliittinen ura loppua sitten siihen.

Usassa on useampi tapaus missä saarnaaja jäänyt kiinni piristä ja homostelusta. Se täytyisi ottaa huumevalistukseen mukaan. Amfetamiini aiheuttaa homotusta. Sillanpääkin muuttui vanhasta leppoisasta herrasta irstaaksi pirihomoksi hetkessä. Ja lehdissä selitellään käyttöä keikkailijan hektisellä elämällä. Pah.

Tää oli itse asiassa yllättävän hyvä... pistää miettimään miten monta toistoa on mennyt metsään ennen kuin näitä suorituksia saa purkkiin/ SDD:lle :)? HUOM: paranee huomattavasti loppua kohden!

Viimeksi muokattu:

Samasta lähteestä kuulin, että palestiinalaiset ovat asuttaneet palloa jo kauan. Esipalestiinalainen, latinankieliseltä nimeltään Homo Jidahus oli jo vankka aatteen kannattaja.

Back