Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
juhapar kirjoitti:Muistaako Hejsan, kuka USA:n presidenteistä on tuplannut USA:n valtion velan virkakautenaan?
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Muistaako Hejsan, kuka USA:n presidenteistä on tuplannut USA:n valtion velan virkakautenaan?
En muista...obama? bush+ clinton?
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Muistaako Hejsan, kuka USA:n presidenteistä on tuplannut USA:n valtion velan virkakautenaan?
En muista...obama? bush+ clinton?
Valikoiva muisti? Ettei vaan olis ollut Outoihin Ääniin uskova mr Bush?
juhapar kirjoitti:Valikoiva muisti? Ettei vaan olis ollut Outoihin Ääniin uskova mr Bush?Hejsan kirjoitti:En muista...obama? bush+ clinton?juhapar kirjoitti:Muistaako Hejsan, kuka USA:n presidenteistä on tuplannut USA:n valtion velan virkakautenaan?
vehamala kirjoitti:juhapar kirjoitti:Valikoiva muisti? Ettei vaan olis ollut Outoihin Ääniin uskova mr Bush?Hejsan kirjoitti:En muista...obama? bush+ clinton?juhapar kirjoitti:Muistaako Hejsan, kuka USA:n presidenteistä on tuplannut USA:n valtion velan virkakautenaan?
Eikös tämä toinen Bush rukoillut aina ennen tärkeitä päätöksiä ja sai vastaukset vaimonsa kautta........
Hejsan kirjoitti:vehamala kirjoitti:juhapar kirjoitti:Valikoiva muisti? Ettei vaan olis ollut Outoihin Ääniin uskova mr Bush?Hejsan kirjoitti:En muista...obama? bush+ clinton?juhapar kirjoitti:Muistaako Hejsan, kuka USA:n presidenteistä on tuplannut USA:n valtion velan virkakautenaan?
Eikös tämä toinen Bush rukoillut aina ennen tärkeitä päätöksiä ja sai vastaukset vaimonsa kautta........
Minä olen lukenut että bush jr sanoi että Jumala sanoi hänelle että hän pitää hyökätä Iraakiin,
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:vehamala kirjoitti:juhapar kirjoitti:Valikoiva muisti? Ettei vaan olis ollut Outoihin Ääniin uskova mr Bush?Hejsan kirjoitti:En muista...obama? bush+ clinton?
Minä olen lukenut että bush jr sanoi että Jumala sanoi hänelle että hän pitää hyökätä Iraakiin,
Mikähän maailman miljoonista jumalista tämä on mahtanut olla? Jahve, Siva vaiko peräti Lockheed Martin?
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:vehamala kirjoitti:juhapar kirjoitti:Valikoiva muisti? Ettei vaan olis ollut Outoihin Ääniin uskova mr Bush?
Mikähän maailman miljoonista jumalista tämä on mahtanut olla? Jahve, Siva vaiko peräti Lockheed Martin?
Koska hän sanoo olevansa kristitty niin se on se ainoa ja oikea Jumala
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:vehamala kirjoitti:Eikös tämä toinen Bush rukoillut aina ennen tärkeitä päätöksiä ja sai vastaukset vaimonsa kautta........
Jos hän olisi muslimi, niin sanoisi hän sanoisi, että Allah on ainoa ja oikea Jumala. Huomaako Hejsan logiikan?
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Minä olen lukenut että bush jr sanoi että Jumala sanoi hänelle että hän pitää hyökätä Iraakiin,
Jos hän olisi muslimi, niin sanoisi hän sanoisi, että Allah on ainoa ja oikea Jumala. Huomaako Hejsan logiikan?
??
En huomaa logiika....islam tuli 600 vuotta myöhemiin kun kristendom.
Ja myös buddistien buddha sano että Jesus on se OIKEA!!!
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Mikähän maailman miljoonista jumalista tämä on mahtanut olla? Jahve, Siva vaiko peräti Lockheed Martin?
??
Juu, huomaa kyllä, ettet huomaa...
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Koska hän sanoo olevansa kristitty niin se on se ainoa ja oikea Jumala
??
Voisitko kertoa mulle?
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Jos hän olisi muslimi, niin sanoisi hän sanoisi, että Allah on ainoa ja oikea Jumala. Huomaako Hejsan logiikan?
??
Voisitko kertoa mulle?
Ymmärrät kyllä, jos _ajattelet_
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:??
Voisitko kertoa mulle?
Teen sitten päätöksen että Sinä et edes tiedät mistä sä puhut....
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Juu, huomaa kyllä, ettet huomaa...
Voisitko kertoa mulle?
Koetahan miettiä vielä.
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Voisitko kertoa mulle?
Koetahan miettiä vielä.
Olen jo miettinyut valmis..saat kertoa....
Hejsan kirjoitti:Juhapar = En tiedä mitään mistään.....