Hauskoja kuvia

Suomen lippu uudella värillään ? :huh:

a1thyf.jpg
 
:D...Ruotsin sotalippu...

2dr99iw.jpg
 
Klassikko :D

v75ge0.jpg


2v16srs.jpg


Noska tässä on sulle :D
mw9j5e.jpg
 
Hejsan kirjoitti:
Noska tässä on sulle :D
mw9j5e.jpg

No kyllä mun mielestä sä olet ihan hyvin oppinut muutakin kuin hokemaan ennalta opittuja lauseita.... jaa niin mutta sähän et ookaan sivari vaan totaalikieltäytyjä
 
Kirjoitin väärin, siinä pitäis olla

Noska tässä sinä olet kuvassa :D
 
Hejsan kirjoitti:
Kirjoitin väärin, siinä pitäis olla

Noska tässä sinä olet kuvassa :D

Tyhmä hämmästelevä ilme kyllä sopisi, mutta mulla ei ole koskaan ollut noin pitkiä hiuksia eikä silmälaseja ja nykyisellään taas parta on pidempi.
 
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Kirjoitin väärin, siinä pitäis olla

Noska tässä sinä olet kuvassa :D

Tyhmä hämmästelevä ilme kyllä sopisi, mutta mulla ei ole koskaan ollut noin pitkiä hiuksia eikä silmälaseja ja nykyisellään taas parta on pidempi.

Entäs 70 luvulla..hippie?
ja 80-luvulla "jääkiekkofrilla" ? :D...lyhyt edessä ja pitkä takana
 
Noska tässä on sulle. paavi näkee sut :D

thepope_115577376.jpg
 
Hejsan kirjoitti:
noska kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Kirjoitin väärin, siinä pitäis olla

Noska tässä sinä olet kuvassa :D

Tyhmä hämmästelevä ilme kyllä sopisi, mutta mulla ei ole koskaan ollut noin pitkiä hiuksia eikä silmälaseja ja nykyisellään taas parta on pidempi.

Entäs 70 luvulla..hippie?
ja 80-luvulla "jääkiekkofrilla" ? :D...lyhyt edessä ja pitkä takana

Ei ollut mulla kumpikaan.
 
Noska, paavi näkee sut edelleen!!! :D

CHebdo.png
 
Hejsan kirjoitti:
Noska, paavi näkee sut edelleen!!! :D

Ei nää kauaa muuta kuin kalterit jos ei lopeta tirkistelemistä.
 
Keskiäkäisen miehen blogissa hyvä kokoelma kuvia Silvio Berlusconista.

http://hampaankolosta.blogspot.com/2011/11/addio-silvio-eli-sillavalin-toisaalla.html
 
Vaikka kuinka tekis mieli kumarrella ja rukoilla niin musitakaa nyt uskovaiset että raamattukin kieltää epäjumalien ja jumalankuvien palvomisen (Jeesuksen kuvista ei tosin puhu mitään).
 

Liitteet

  • jeesuskoiranpepussa.JPG
    jeesuskoiranpepussa.JPG
    28.2 KB · Luettu: 49
8z39S.jpg


Omat valintani olisivat tuo 23- vuotias vosu (6p), kalastusvälineet & veitsi (6p), amerikkalainen jalkapallo (0p), meikkiä (4 p) ja aarre (4p). Käytin 20/24.

Tuollaisella listalla kyseessä olisi unelmieni loma.
Naisen kanssa pitäisin kivaa ja 20 vuoden aikana saisin itselleni tarpeeksi peliseuraa jenkkipotkupalloon. Meikin avulla pitäisin kyseisen naisen edes kohtuullisen viehättävänä seuraavat 20 vuotta ja kun nainen vuotaa verta tai tulevat pelikaverit itkevät lähtisin kalastamaan.
Kun 20 vuotta olisi kulunut palaisin takaisin sivistykseen rikkaana miehenä.

Edit.
10 pisteelläkin pärjäisi hyvin. Ruma tyttö, kirves, radio ja aarre. Tyttö rakentaisi aluksen, jonka jälkeen hänestä hankkiuduttaisiin kirveellä eroon ja seilattaisiin aarteen kanssa kotiin. Radioa voisi kuunnella aluksen valmistumista odotellessa.
 
rasism.jpg


:D
 
Back
Top