Hauskoja kuvia

Ei ole hauska. Eläinrääkkäystä! Kissa ei selviä tästä!
Tämä se vasta kauhea onkin....

4.jpg




.
 
@Maidan, @Herman30 et co:
Jos kissamagneetti on valmistettu keinomateriaaleista, ei ole pelkoa siitä, että oikea eläin olisi kärsinyt millään tavalla. Sätkyttelevä rotan puolikas voisi olla velä tehokkaampi säikäyttäjä, meinaan jos vaikka laihdutuskuuri olisi tähtäimessä. Eläimet muuten sujuttautuvat erilaisiin paikkoihin yllättävän ahtaista raoista.

Tuollaisten esineiden funktio on säikäyttää ja hätkäyttää vähän samalla tavalla kuin pilailuhämähäkit ja -käärmeet yms. Normaaliarjessa tuollainen olisi mielestäni jääkaapin käyttöä haittaava härpäke.

Ja pistetään sitten sovitteleva söpö kuva:
Katso liite: 17626
Karkeaa photoshoppia, mutta eikö olekin suloinen! ”Äitiii...”
Kissat ovat suloisia, ja koiraat myös.
Minä tykkän niin paljon kissoista ja koirista, etten pitää puolikkaita kissoja tai koiria (leluna-magnettina vaikka minä pilajuttuna) hauskoina. Joku kypsymätön vois kokeilla elävälle koiralle tai kissalle, kun annetaan ymmärtää että se on niin hauska. Silikonista tehdyt hämähäkit ja käärmeet ovat eri asia.

En hyväksy mikään eläimen silppomista hauskuuden nimessä. Muuten en ole mikään tiukkapipo.

1 v kissani kerran meni alhaalta saunan ovesta. Se oli ennen remppa hyvin matalana, olin järkyttynyt - kissa oli simät mustana, minä näin että hänen sattui, kissa ei paljon liikkunut vaan oli oudosti paikallaan, minun oli pakko viedä sen röntgeenin. Onneksi ei ollut selkärangassa mitään, mutta minusta tuntuu että takatassu sen jälkeen liikui oudosti.
 
Kissat ovat suloisia, ja koiraat myös.
Minä tykkän niin paljon kissoista ja koirista, etten pitää puolikkaita kissoja tai koiria (leluna-magnettina vaikka minä pilajuttuna) hauskoina. Joku kypsymätön vois kokeilla elävälle koiralle tai kissalle, kun annetaan ymmärtää että se on niin hauska. Silikonista tehdyt hämähäkit ja käärmeet ovat eri asia.

En hyväksy mikään eläimen silppomista hauskuuden nimessä. Muuten en ole mikään tiukkapipo.

1 v kissani kerran meni alhaalta saunan ovesta. Se oli ennen remppa hyvin matalana, olin järkyttynyt - kissa oli simät mustana, minä näin että hänen sattui, kissa ei paljon liikkunut vaan oli oudosti paikallaan, minun oli pakko viedä sen röntgeenin. Onneksi ei ollut selkärangassa mitään, mutta minusta tuntuu että takatassu sen jälkeen liikui oudosti.

Katseletko paljon Youtuben kissavideoita ? Minun naapurilla on aika omalaatuinen kissa, joka aina silloin tällöin "puhuu" vähän tähän tapaan.


Tuntuu siltä että naapurin kissalla olisi paljon asiaa, mutta minä tyydyn vain silittämään sitä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Katseletko paljon Youtuben kissavideoita ? Minun naapurilla on aika omalaatuinen kissa, joka aina silloin tällöin "puhuu" vähän tähän tapaan.


Tuntuu siltä että naapurin kissalla olisi paljon asiaa, mutta minä tyydyn vain silittämään sitä. :)
Taisin ymmärttä mitä videolla kissa sanoi:
"Olen ollut täällä odottamassa liian pitkään, kävit katsomassa, näit mut, etkä avannut ovea, vaan menit hakemaan kamerasi jotta saisit kuvata kärsimystäno! Tyhmä vastuuton nainen, sinulle on FB tärkeämpi kun minä, ja minulla on kurniva nälkä!!
Kuvaa vaan, kyllä asia vielä kantautuu eläinsuojelija korviin!!" :D
 
Katseletko paljon Youtuben kissavideoita ? Minun naapurilla on aika omalaatuinen kissa, joka aina silloin tällöin "puhuu" vähän tähän tapaan.


Tuntuu siltä että naapurin kissalla olisi paljon asiaa, mutta minä tyydyn vain silittämään sitä. :)

Taitaa kissalla olla kiima päällä, selittää tuon "puhumisen".
 
Taitaa kissalla olla kiima päällä, selittää tuon "puhumisen".
Kiima on erilainen.

Tuo on selvästi suuttumuus ja stressi. Ihmiset joskus huvikseen stressaa kissoja saadakseen ne juuri tuonlaiseksi.
Katsokaa vaikka tätä, kuinka kissat ovat pelossa, ja sitten ne kuvaa..olen nähnyt kun yksi laittanut naamion päälle ja kissa sekosi juuri tuon ääniseksi.
 

:facepalm: Niin varmasti tappelee ja suojelee - itseään. Helppo juttu hoitaa etänä tuo perheen yhdistäminen sodan jaloissa olevasta Suomesta. Tai sitten ukolle voi käydä kuten laulussa: ”Etsit muijaa seuraavaa”. Sodat olisi äkkiä sodittu, jos aikuiset miehet lähtisivät Suomesta livohkaan joukoittain.

Jos jonkun pitäisi lähteä, meiltä sille reissulle lähtisi vaimo ja alaikäiset lapset. Täysi-ikäisellä ja minulla on tehtävä ja velvollisuus suojella oman valtion niitä kansalaisia, jotka eivät pääse karkuun. Ja tapella vihollista maahantunkeutujaa vastaan.

No, se kuva. Mitenkähän sen turvavyön laita on tuolla peräkontissa?
61DAC213-FCCF-4F56-8126-306C942B3FEC.jpeg
 
photo_75302.JPG


- "Viktor Feodorovich, no saanko minä asua teillä?"
- "Mugabe, mä sanon tään viimeisen kerran, tämä on vain valkosille Jenakievosta!"

(Namibia on sort of Afrikan rostov) :D

08b1c8846bae4c6b8056dd685d6f7a39.jpg

Welcome in Russia!
Lähetään Rostoviin. Siellä on kaikki meikäläiset. Viktor Janukovichkin siellä.
:D
 
Back
Top