Rauhantekijä
Greatest Leader
Tämä se vasta kauhea onkin....Ei ole hauska. Eläinrääkkäystä! Kissa ei selviä tästä!
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tämä se vasta kauhea onkin....Ei ole hauska. Eläinrääkkäystä! Kissa ei selviä tästä!
Kissat ovat suloisia, ja koiraat myös.@Maidan, @Herman30 et co:
Jos kissamagneetti on valmistettu keinomateriaaleista, ei ole pelkoa siitä, että oikea eläin olisi kärsinyt millään tavalla. Sätkyttelevä rotan puolikas voisi olla velä tehokkaampi säikäyttäjä, meinaan jos vaikka laihdutuskuuri olisi tähtäimessä. Eläimet muuten sujuttautuvat erilaisiin paikkoihin yllättävän ahtaista raoista.
Tuollaisten esineiden funktio on säikäyttää ja hätkäyttää vähän samalla tavalla kuin pilailuhämähäkit ja -käärmeet yms. Normaaliarjessa tuollainen olisi mielestäni jääkaapin käyttöä haittaava härpäke.
Ja pistetään sitten sovitteleva söpö kuva:
Katso liite: 17626
Karkeaa photoshoppia, mutta eikö olekin suloinen! ”Äitiii...”
Kissat ovat suloisia, ja koiraat myös.
Minä tykkän niin paljon kissoista ja koirista, etten pitää puolikkaita kissoja tai koiria (leluna-magnettina vaikka minä pilajuttuna) hauskoina. Joku kypsymätön vois kokeilla elävälle koiralle tai kissalle, kun annetaan ymmärtää että se on niin hauska. Silikonista tehdyt hämähäkit ja käärmeet ovat eri asia.
En hyväksy mikään eläimen silppomista hauskuuden nimessä. Muuten en ole mikään tiukkapipo.
1 v kissani kerran meni alhaalta saunan ovesta. Se oli ennen remppa hyvin matalana, olin järkyttynyt - kissa oli simät mustana, minä näin että hänen sattui, kissa ei paljon liikkunut vaan oli oudosti paikallaan, minun oli pakko viedä sen röntgeenin. Onneksi ei ollut selkärangassa mitään, mutta minusta tuntuu että takatassu sen jälkeen liikui oudosti.
Taisin ymmärttä mitä videolla kissa sanoi:Katseletko paljon Youtuben kissavideoita ? Minun naapurilla on aika omalaatuinen kissa, joka aina silloin tällöin "puhuu" vähän tähän tapaan.
Tuntuu siltä että naapurin kissalla olisi paljon asiaa, mutta minä tyydyn vain silittämään sitä.
Katseletko paljon Youtuben kissavideoita ? Minun naapurilla on aika omalaatuinen kissa, joka aina silloin tällöin "puhuu" vähän tähän tapaan.
Tuntuu siltä että naapurin kissalla olisi paljon asiaa, mutta minä tyydyn vain silittämään sitä.
Kiima on erilainen.Taitaa kissalla olla kiima päällä, selittää tuon "puhumisen".
Ehkä meidänkin pitäisi säästää rahaa kun S. Niinistön toinen kausi loppuu ja todeta ettei nyt rahan puutteen takia voi pitää presidentinvaaleja. Sauli jatkakoon.
Sen sijaan vaalirahat suoraan istuvan presidentin sveitsiläiselle pankkitilille.Katso liite: 17695
Näin. Demokratia.
Noin minunkin vaimoni luulee.