Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Ottoville
Mikä kuvissa 2 ja 3 on hauskaa?
Mikä kuvissa 2 ja 3 on hauskaa?
Mistä tietää mikä on kenenkin mielestä hauska?
Jos nuo kuvat eivät ole hauskoja niin mitkä tämä sinun viestisi sitten?
Asetun tässä kyllä @Ottoville n kannalle, toisessa kuvassa minua kyllä hymyilyttää miten romanit ja ählämit tappelee keskenään. Ainahan se omien joukkojen työtä helpottaa kun viholliset taistelevat keskenään.
Jos noista kahdesta valita pitäisi niin romanit saisivat kyllä jäädä ja ählämit vittuun.
No se.. Mutta kuten Normandiassa Wermachtin upseeria, voisi hymyilyttää, jos maihinnousualukset olisivat sen naapurikomppanian natsi Hansin lohkolla, mutta ei, pakko vain irvistää itse ja painaa liipaisinta ja kirota ylempiä miksi eivät olleet valmisteluissa viisaampia.Voisi hymyilyttää, mikäli aseman tekstit ei olisi suomeksi...
No se.. Mutta kuten Normandiassa Wermachtin upseeria, voisi hymyilyttää, jos maihinnousualukset olisivat sen naapurikomppanian natsi Hansin lohkolla, mutta ei, pakko vain irvistää itse ja painaa liipaisinta ja kirota ylempiä miksi eivät olleet valmisteluissa viisaampia.
Suomeksi tuo jälkimmäinen?
Sinä et laita kuvan kuvaa tänne, kuten on tarkoitus.
Vaan v….. vain niille jotka tekevät niin.
Ps. Täällä on paljokin kuvia jotka eivät ole hauskoja tai ovat mauttomia minusta.
Mutta niistä olaan varmasti myös toista mieltä joten ne ovat paikkansa ansainneet tällä.
Ilman tuollaista suunsoittoa