Hauskoja kuvia

Pohjois-Eurooppa vuonna 20xx??

Katso liite: 18511
13231705_1457546126_img_top_large.jpg
 
@Ottoville
Mikä kuvissa 2 ja 3 on hauskaa?

Kuvassa 2 somalilta tai romanilta maahan pudonnut puhelin EI ole iPhone ja kuvassa 3 koneinsinööri on ruuvannut AKn nokkaan ihan vääränmallisen liekinsammuttimen?

Edit: Toi kakkonen ei oikein aukene meikäläisellekään.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanan monikulttuurisia nuo metroasemakuvat. Uusi jännittävä Suomi tekee tuloaan.
 
Asetun tässä kyllä @Ottoville n kannalle, toisessa kuvassa minua kyllä hymyilyttää miten romanit ja ählämit tappelee keskenään. Ainahan se omien joukkojen työtä helpottaa kun viholliset taistelevat keskenään.

Jos noista kahdesta valita pitäisi niin romanit saisivat kyllä jäädä ja ählämit vittuun.
 
Asetun tässä kyllä @Ottoville n kannalle, toisessa kuvassa minua kyllä hymyilyttää miten romanit ja ählämit tappelee keskenään. Ainahan se omien joukkojen työtä helpottaa kun viholliset taistelevat keskenään.

Jos noista kahdesta valita pitäisi niin romanit saisivat kyllä jäädä ja ählämit vittuun.

Voisi hymyilyttää, mikäli aseman tekstit ei olisi suomeksi...
 
Voisi hymyilyttää, mikäli aseman tekstit ei olisi suomeksi...
No se.. Mutta kuten Normandiassa Wermachtin upseeria, voisi hymyilyttää, jos maihinnousualukset olisivat sen naapurikomppanian natsi Hansin lohkolla, mutta ei, pakko vain irvistää itse ja painaa liipaisinta ja kirota ylempiä miksi eivät olleet valmisteluissa viisaampia.
 
No se.. Mutta kuten Normandiassa Wermachtin upseeria, voisi hymyilyttää, jos maihinnousualukset olisivat sen naapurikomppanian natsi Hansin lohkolla, mutta ei, pakko vain irvistää itse ja painaa liipaisinta ja kirota ylempiä miksi eivät olleet valmisteluissa viisaampia.

En tietääkseni ole evännyt kenenkään mahdollisuutta hymyillä tai jopa nauraa vaikka Timo Soinimaisesti hoh hoh hoh...

Tulkitsin kuvat suomessa tapahtuvaksi potentiaaliseksi perseilyksi ja minua tämä asia ei saa juurikaan hymyilyttämään...tietenkin olen voinut tulkita kuvat täysin väärin ja en ole ymmärtänyt hersyvää iloa kuvista...
 
Suomeksi tuo jälkimmäinen?

Sinä et laita kuvan kuvaa tänne, kuten on tarkoitus.
Vaan v….. vain niille jotka tekevät niin.


Ps. Täällä on paljokin kuvia jotka eivät ole hauskoja tai ovat mauttomia minusta.
Mutta niistä olaan varmasti myös toista mieltä joten ne ovat paikkansa ansainneet tällä.:solthum::solthum::solthum:
Ilman tuollaista suunsoittoa
 
Sinä et laita kuvan kuvaa tänne, kuten on tarkoitus.
Vaan v….. vain niille jotka tekevät niin.


Ps. Täällä on paljokin kuvia jotka eivät ole hauskoja tai ovat mauttomia minusta.
Mutta niistä olaan varmasti myös toista mieltä joten ne ovat paikkansa ansainneet tällä.:solthum::solthum::solthum:
Ilman tuollaista suunsoittoa

Kyllä nyt on osunut ihan yksinkertainen kysymys hyvin herkkään paikkaan...voi voi..

Ps. kolmella viimeisellä sivulla jokaisella on postaamiani kuvia, mutta mitäs siitä...
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top