Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sama juttu, tuo erilainen, melko vapaa ääkkösten käyttö aiheuttaa harmaita hiuksia suomalaiselle vironkielen harrastajalle.Minulle tulee mieleen erittäin huonosti suomea osaava virolainen tuosta tekstistä.
Minun exä (virolainen) tekee hiukan vastaavia virheitä feissarikirjoituksissa vaikkei noin pahoja.Sama juttu, tuo erilainen, melko vapaa ääkkösten käyttö aiheuttaa harmaita hiuksia suomalaiselle vironkielen harrastajalle.
Oma serkkuni on suomenruotsalainen, ja tekee partitiivi-virheitä edelleen jopa kolmekymppisenä... mutta virolaisilla on meidän lisäksi maailman ainoina partitiivi päivittäiskäytössä, millaisia virheitä siellä sitten tulee?Minun exä (virolainen) tekee hiukan vastaavia virheitä feissarikirjoituksissa vaikkei noin pahoja.
Ingressi <=> kuvateksti
Sinead O’Connor kääntyi muslimiksi ja vaihtoi nimensä - tältä muuttunut laulaja näyttää nykyään
Sinead O’Connor on julkisesti kertonut mielenterveysongelmistaan.
ZPV/NYG
Unohti mainita hallinnolliset kulut (omaan napaan 2/3) ottamistaan nameista ja todellisuudessa jakaa vain 1/3.