Pullosorsa kirjoitti:ahkio kirjoitti:Pullosorsa kirjoitti:No nyt tiedän mitä alan tekemään isona!!
Voimistelemaan? :a-rolleyes:
Nimenomaan, oliko siinä jotain epäselvää? :a-grin:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pullosorsa kirjoitti:ahkio kirjoitti:Pullosorsa kirjoitti:No nyt tiedän mitä alan tekemään isona!!
Voimistelemaan? :a-rolleyes:
Nimenomaan, oliko siinä jotain epäselvää? :a-grin:
Mitä sä oikein jätkä meinaat? Olet saanut jo bannin ja varoituksen. Sama meininki jatkuu.Hejsan kirjoitti:Imagine...jos joku tulle sun tykön käymään näytäysko sun vessa tältäin?
OldSkool kirjoitti:Isäm Maam Puolustaja kirjoitti:Kiinan kansanarmeijan hieno Tetris vaikutteinen maastokuviointi. WTF
Makee ! Tuo piiloutuu näppärästi ainakin Legolandiin
(oikeasti luulisin, että tällä kuviolla enemmänkin näytetään ittelle räyhäkältä ja modernilta)
Hejsan kirjoitti:
ahkio kirjoitti:Hejsan kirjoitti:
Ja mikähän on tuon 'hauskan laitteen' tyyppi?
Ei liene tavallinen kiikari, vai onko tosiaan?
Valonahvistin tms.?
Imagine kirjoitti:Mitä sä oikein jätkä meinaat? Olet saanut jo bannin ja varoituksen. Sama meininki jatkuu.Hejsan kirjoitti:Imagine...jos joku tulle sun tykön käymään näytäysko sun vessa tältäin?
Ei tuossa mitään hlökohtaista ollut. Tarkoitin että laitat välillä ihan asiallisia kysymyksiä ja kommentteja. Miksi hommata itselleen banni?Hejsan kirjoitti:Imagine kirjoitti:Mitä sä oikein jätkä meinaat? Olet saanut jo bannin ja varoituksen. Sama meininki jatkuu.Hejsan kirjoitti:Imagine...jos joku tulle sun tykön käymään näytäysko sun vessa tältäin?
Anteeksi jos minä loukasin sinua:blush:. Minä luulin että sulla oli/on huumoria.
Jos sinä olisit laittanut semmoisen kuvaan ja kirjoitanut Hejsan onko tämä sun vessa?, niin olin vaan naurannu siihen.
Imagine kirjoitti:Ei tuossa mitään hlökohtaista ollut. Tarkoitin että laitat välillä ihan asiallisia kysymyksiä ja kommentteja. Miksi hommata itselleen banni?Hejsan kirjoitti:Imagine kirjoitti:Mitä sä oikein jätkä meinaat? Olet saanut jo bannin ja varoituksen. Sama meininki jatkuu.Hejsan kirjoitti:Imagine...jos joku tulle sun tykön käymään näytäysko sun vessa tältäin?
Anteeksi jos minä loukasin sinua:blush:. Minä luulin että sulla oli/on huumoria.
Jos sinä olisit laittanut semmoisen kuvaan ja kirjoitanut Hejsan onko tämä sun vessa?, niin olin vaan naurannu siihen.
Teräsmies kirjoitti:Suunnittelin rannikkovartiostolle uuden partioveneen.