Hauskoja kuvia

120.jpg


360.jpg


344.jpg


256.jpg


bild514.jpg


bild336.jpg
 
bild730.jpg


1-Roliga-bilder-32-2.jpg


Pinsamt-21.jpg


Pinsamt-33.jpg


Pinsamt-3.jpg


1-Roliga-bilder-155.jpg
 
Bilder-mix-13.jpg


Bilder-mix-63.jpg


Bilder-mix-116.jpg


Absolut_dyngrak_13.jpg


Absolut_dyngrak_21.jpg


Absolut_dyngrak_23.jpg


Absolut_dyngrak_48.jpg
 
Pitäisiköhän niitä määrärahoja pikkuhiljaa lisätä:

rannikkovartiosto.jpg

Suomen merivoimat

lennosto.jpg

Suomen ilmavoimat

panssarit.jpg

panssaripataljoona
 
Hejsan kirjoitti:
Imagine...jos joku tulle sun tykön käymään näytäysko sun vessa tältäin?:D
Mitä sä oikein jätkä meinaat? Olet saanut jo bannin ja varoituksen. Sama meininki jatkuu.
 
OldSkool kirjoitti:
Isäm Maam Puolustaja kirjoitti:
Kiinan kansanarmeijan hieno Tetris vaikutteinen maastokuviointi. WTF :salut:
HQ-12-H-200-Engagement-Radar-1S.jpg

Makee ! Tuo piiloutuu näppärästi ainakin Legolandiin :D
(oikeasti luulisin, että tällä kuviolla enemmänkin näytetään ittelle räyhäkältä ja modernilta)

Kiinalla kai on ihan omat paraatijoukotkin, joilla on monen malliaisia airsoft-aseita paraatiaseina, pinkkiä uniformua (palkatuille naisnäyttelijöille) ja siniväristä naamioasua (palkatuille miesnäyttelijöille?). Paraatit ovat tuolla päin ihan vain puhdasta showta kuten hollywoodkin on, eli meikäläistä jäyhäniskaista "me esitellään oma kärkikalusto, ei mitään muuta" asenetta ei tuolla ilmeisesti sillä tavalla ole, vaan homma viedään överkisi heti kerralla :heart:

Kieltämättä kyllä aika eksoottinen naamioväri.
 
Joo, muutaman kerran olen miettinyt, onko tuossa joku ihan oikea juju? Voisiko tuo väritys olla kuitenkin jossain kohtaa joltain tähystystavalta "piilossa"? Vaikkapa meren rannalla jossain navetan kulmalla tai kaupungin reunassa?
 
Niin tuohan voisi olla hyväkin "maastokuviointi". Erilaisuudellaan saa vihollisen hämmennyksen valtaan. Oma huomioni kiinnittyi myös siihen, miten hyvin naamioimattomat ohjukset erottuvat joukosta.
 
Imagine kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Imagine...jos joku tulle sun tykön käymään näytäysko sun vessa tältäin?:D
Mitä sä oikein jätkä meinaat? Olet saanut jo bannin ja varoituksen. Sama meininki jatkuu.

Anteeksi jos minä loukasin sinua:blush:. Minä luulin että sulla oli/on huumoria.
Jos sinä olisit laittanut semmoisen kuvaan ja kirjoitanut Hejsan onko tämä sun vessa?, niin olin vaan naurannu siihen.
 
Hejsan kirjoitti:
Imagine kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Imagine...jos joku tulle sun tykön käymään näytäysko sun vessa tältäin?:D
Mitä sä oikein jätkä meinaat? Olet saanut jo bannin ja varoituksen. Sama meininki jatkuu.

Anteeksi jos minä loukasin sinua:blush:. Minä luulin että sulla oli/on huumoria.
Jos sinä olisit laittanut semmoisen kuvaan ja kirjoitanut Hejsan onko tämä sun vessa?, niin olin vaan naurannu siihen.
Ei tuossa mitään hlökohtaista ollut. Tarkoitin että laitat välillä ihan asiallisia kysymyksiä ja kommentteja. Miksi hommata itselleen banni?
 
Imagine kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Imagine kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Imagine...jos joku tulle sun tykön käymään näytäysko sun vessa tältäin?:D
Mitä sä oikein jätkä meinaat? Olet saanut jo bannin ja varoituksen. Sama meininki jatkuu.

Anteeksi jos minä loukasin sinua:blush:. Minä luulin että sulla oli/on huumoria.
Jos sinä olisit laittanut semmoisen kuvaan ja kirjoitanut Hejsan onko tämä sun vessa?, niin olin vaan naurannu siihen.
Ei tuossa mitään hlökohtaista ollut. Tarkoitin että laitat välillä ihan asiallisia kysymyksiä ja kommentteja. Miksi hommata itselleen banni?

No en tiennyt että ei saa laitta vessakuvia....:huh:
Jos sen tiensin niin en olisi laitanut siitä kuva....
 
Back
Top