Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ristiriitaiset tunteet. No tyttö tekee makumatkan kun pääsee maistamaan muumiota. Tietää sen jälkeen miltä talvisota maistuu. Toisaalta olen vaimon kautta sukua tuolle sonnille että omat tyttäret pidän visusti poissa sukutapaamisista jos sellaiseen joutuisiMiten te reagoisitte, jos teidän 19 vuotiasta tyttöä alkaisi pyörittää lähes 60 vuotta vanhempi mies rahalla, maineella ja kaikenlaisilla uralupauksilla?
Itse en viitsi vastata....syytteen pelossa.....
Suosittelen, että seksi ja suhteet kielletään lailla alle nelikymppisiltä, jotta ei tapahdu mitään hätiköityä.Miten te reagoisitte, jos teidän 19 vuotiasta tyttöä alkaisi pyörittää lähes 60 vuotta vanhempi mies rahalla, maineella ja kaikenlaisilla uralupauksilla?
Itse en viitsi vastata....syytteen pelossa.....
Tänään Kittilässä käydessäni en nähnyt yhtään värillistä, kalpeanaamoja kaikki .Oi niitä entisaikoja.
Katso liite: 46229
Jospa ne oppi kerrasta.Tänään Kittilässä käydessäni en nähnyt yhtään värillistä, kalpeanaamoja kaikki .
Antti Rinteen joulutorttu? (Yäk!)On Ellen Svinhuvudin kakkua, Runebergin torttua ja mitä kaikkea.
Nyt voisi yrittää keksiä sopivan päivänkohtaisen poliitikon, jolle tämä kaunis joulutorttu voitaisiin nimetä
Haaviston joulutorttu..Antti Rinteen joulutorttu? (Yäk!)
Pekan suklaahalko.Haaviston joulutorttu..
Kaka AntonioOn Ellen Svinhuvudin kakkua, Runebergin torttua ja mitä kaikkea.
Nyt voisi yrittää keksiä sopivan päivänkohtaisen poliitikon, jolle tämä kaunis joulutorttu voitaisiin nimetä
Tänään Kemissä näin yhden ajamassa Olympia-Wolkkarilla kohti etelää ja todella varovasti.Jospa ne oppi kerrasta.
Pekan al-Hål.On Ellen Svinhuvudin kakkua, Runebergin torttua ja mitä kaikkea.