Hauskoja kuvia

Että ei kannata uskoa kaikkea mitä internetissä sanotaan?
anythings-a-dildo-if-youre-brave-enough-abraham-lincoln-quotes-40780520.png
 
Yli-viikarointi on varmaan se tapa, millä päästään asemaan jossa viikarointi on mahdollista.

Valtiontalouden tarkastusviraston poliisitutkinnassa olevan pääjohtajan Tytti Yli-Viikarin virkamiesuran alun nimityksestä ei löydy dokumenttia valtiovarainministeriössä, josta hän siirtyi Valtiontalouden tarkastusvirasto VTV:hen 2007.

Ministeriö selvitti Kauppalehden pyynnöstä Yli-Viikarin työtehtäviä ja koulutustaustaa.

Kolmen päivän selvityksen jälkeen Yli-Viikarin tulosta ministeriön leipiin ei saatu nimitysmuistiota, ei myöskään dokumentteja hänen lukuisista tutkinnoistaan Euroopan huippuyliopistossa.
 
Cuck-aviomiehen ollessa töissä on päiväkahvineekerikulli pannut naisen paksuksi
Pankoot vaikkapa replitiaania minun puolesta. Laitoin tuon kuvan, koska lääkärikeskus mainostaa olevansa ennenkaikkea suomalainen yritys. Miksi siis laittaa mainoksen jossa mielikuvat eivät johda suomalaisuuteen vaan johonkin muuhun. Minun mielikuvissani monikulttuurinen perhe kävelisi Varissuolla paikalliseen terveyskeskukseen. Tosin tuo nainen ei sovi siihen. Pitäisi olla ylipainoinen lähiövalas.
 
Pankoot vaikkapa replitiaania minun puolesta. Laitoin tuon kuvan, koska lääkärikeskus mainostaa olevansa ennenkaikkea suomalainen yritys. Miksi siis laittaa mainoksen jossa mielikuvat eivät johda suomalaisuuteen vaan johonkin muuhun. Minun mielikuvissani monikulttuurinen perhe kävelisi Varissuolla paikalliseen terveyskeskukseen. Tosin tuo nainen ei sovi siihen. Pitäisi olla ylipainoinen lähiövalas.
Sinä kun olet tuollainen ahdasmielinen Suomi-juntti, niin et voi edes ymmärtää miten ihana tuollainen naisen tarpeet täydellisesti huomioiva suklaasilmä on. Ihan toista kuin täkäläiset kalevala-miehet..
 
Suomea vähän näverretty, ja Baltiaa vielä enemmän

Katso liite: 48630
Selkeesti on syytäkin olla huolissaan. Kartan mukaan Viro, Latvia Georgia ja ilmeisesti Armenia on jo miehitetty, samoin osa Liettuaa ja Suomea. Onneksi Suomi on vihdoin liittynyt NATO:oon Ruotsin, Irlannin, Sveitsin, Serbian ja Ukrainan kanssa. Vai onko Venäjällä vihollisena vain kaikki muut?
 
Selkeesti on syytäkin olla huolissaan. Kartan mukaan Viro, Latvia Georgia ja ilmeisesti Armenia on jo miehitetty, samoin osa Liettuaa ja Suomea. Onneksi Suomi on vihdoin liittynyt NATO:oon Ruotsin, Irlannin, Sveitsin, Serbian ja Ukrainan kanssa. Vai onko Venäjällä vihollisena vain kaikki muut?
Piirtäjä taitaa olla itänaapurin taiteellisempaa osastoa. Heille me olemme jo Natossa ja vihollinen
 
Back
Top