Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SAK:n edustaja pieksämässä Elinkeinoelämän Keskusliittoa?
Tollai mäkii heilautan kättä kun huomaan Maken torin toisel laial.
Heil Hitler, meill Urpo, muill Mussoliini?
Ei kovin nopeasti etene mutta toisaalta etenee varmasti. Se joka ei väistä jää jyrätyksi..
Itse asiassa virtahepo sekä ui että juoksee ihmistä nopeammin. Niinpä Teräsmies-kisassa sun on panostettava siihen pyöräilyyn.Ei kovin nopeasti etene mutta toisaalta etenee varmasti. Se joka ei väistä jää jyrätyksi..
Tämän takiahan monilla suurriistanmetsästäjillä Afrikassa on mukanaan kaksi polkupyörää. Nakkaavat vaaratilanteessa toisen hipolle ja päästävät toisella itse karkuun. Hemingwayn Afrikan vihreät kunnaat -teoksessa on se legendaarinen kuvaus tällaisesta tilanteesta: "Kahen litran oohooceeturbo kolmosenkauttanelosen puhaltimella sierra jättää sen."Itse asiassa virtahepo sekä ui että juoksee ihmistä nopeammin. Niinpä Teräsmies-kisassa sun on panostettava siihen pyöräilyyn.
No niinpä onkin. Luin kirjan 80-luvun alussa, enkä muistanut tuota enää.Tämän takiahan monilla suurriistanmetsästäjillä Afrikassa on mukanaan kaksi polkupyörää. Nakkaavat vaaratilanteessa toisen hipolle ja päästävät toisella itse karkuun. Hemingwayn Afrikan vihreät kunnaat -teoksessa on se legendaarinen kuvaus tällaisesta tilanteesta: "Kahen litran oohooceeturbo kolmosenkauttanelosen puhaltimella sierra jättää sen."
"Kahen litran oohooceeturbo kolmosenkauttanelosen puhaltimella sierra jättää sen."
Toi on ehkä niitä tunnetun historian legendaarisimpia videopätkiä ja jotka olis ehkä myös kannattanut jättää sanomatta.. Toisaalta tuosta on kyllä KKSA:n koiranleuat kyllä ihan pikkuisen repineet huumoria.
Ja tappaa vuosittain enemmän ihmisiä Afrikassa kuin mikään varsinainen petoeläin.Itse asiassa virtahepo sekä ui että juoksee ihmistä nopeammin. Niinpä Teräsmies-kisassa sun on panostettava siihen pyöräilyyn.