Hauskoja kuvia

bf19591ab6ecc0735c4936cec73cfd63.jpg
 
Kun katsoo joitakin kuvia, niin ihmisiä siinä käy jo vähän sääliksi. Mutta kai nämä pääsääntöisesti ovat ihan hauskoja :)
https://www.sadanduseless.com/horrible-day/

Loput linkin takaa.

People Who Are Definitely Having Worse Day Than You​

When you’re going through a rough patch of bad luck, there is some comfort to be found in the knowledge that someone, somewhere, has it even worse than you.

fail24.jpg


fail4.jpg
 
Itse asiassa virtahepo sekä ui että juoksee ihmistä nopeammin. Niinpä Teräsmies-kisassa sun on panostettava siihen pyöräilyyn. :)
Tämän takiahan monilla suurriistanmetsästäjillä Afrikassa on mukanaan kaksi polkupyörää. Nakkaavat vaaratilanteessa toisen hipolle ja päästävät toisella itse karkuun. Hemingwayn Afrikan vihreät kunnaat -teoksessa on se legendaarinen kuvaus tällaisesta tilanteesta: "Kahen litran oohooceeturbo kolmosenkauttanelosen puhaltimella sierra jättää sen."
 
Tämän takiahan monilla suurriistanmetsästäjillä Afrikassa on mukanaan kaksi polkupyörää. Nakkaavat vaaratilanteessa toisen hipolle ja päästävät toisella itse karkuun. Hemingwayn Afrikan vihreät kunnaat -teoksessa on se legendaarinen kuvaus tällaisesta tilanteesta: "Kahen litran oohooceeturbo kolmosenkauttanelosen puhaltimella sierra jättää sen."
No niinpä onkin. Luin kirjan 80-luvun alussa, enkä muistanut tuota enää.
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Back
Top