StepanRudanskij
Respected Leader
Mä näen vaan laattoja. Tylsä jätkä varmaankin.Vessani lattia ja keskimmäinen laatta, näetkö naamoja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mä näen vaan laattoja. Tylsä jätkä varmaankin.Vessani lattia ja keskimmäinen laatta, näetkö naamoja?
No, taidan olla vieläkin omituisempi.Kun ollaan jossakin mökillä tms missä on paneelikatto, lakattu tai kuultolakattu, etsin samasta puusta sahattuja lautoja. Oksakiehkuroita vertaamalla yleensä löytyy vierekkäin, tai yksi tai kaksi lautaa välissä. Tulleet sahan, kuivurin, höylän, maalauksen, pakkauksen ja timpurien käsien kautta ja löytäneet paikkansa taas vierekkäin. Otan hauskan kuvan, kun seuraavan kerran törmään.
Vaimo pitää mua omituisena.
En ymmärrä, selittäkää tyhmälle.
Six figures: Kuusinumeroinen luku eli tuo himaan yli satatonnia kuussa.En ymmärrä, selittäkää tyhmälle.
Sanaleikki merkityseroilla, Six figures: kuusinumeroinen summa rahaa tai kuusi roolipelifiguuriaEn ymmärrä, selittäkää tyhmälle.
Hauska kuva, vaan kissat oli ihan oikeasti tärkeitä miehistön jäseniä, myös rautalaivojen aikakaudella. Simon - kissa palkittiin mitalilla esimerkillisestä palveluksesta: