Hauskoja kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trolli
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Pannaas tänne niin ei ole tukkimassa Ukraina-ketjua. Näkijöitä on ollut ennenkin.
dudajev.webp

Mutta minne sen käsilaukku on kadonnut? Ai niin, se taisi jäädä Tampereelle pormestariksi.
Jotenkin ei uppoa edelleen jatkuva Marinille tai vastaaville nuorille naisille irvailu. Eiköhän ihan itse ole uransa tehnyt ja päivänpoliitiikan jättäneenä myös jatkaa sitä. Jakkukin on melko varmasti omilla rahoilla ostettu, toisin kuin allekirjoittaneen pieruverkkarit jotka varastin velipojalta 😁

Jotenkin ei uppoa edelleen jatkuva Marinille tai vastaaville nuorille naisille irvailu. Eiköhän ihan itse ole uransa tehnyt ja päivänpoliitiikan jättäneenä myös jatkaa sitä. Jakkukin on melko varmasti omilla rahoilla ostettu, toisin kuin allekirjoittaneen pieruverkkarit jotka varastin velipojalta 😁
Ei taida olla nuoruus ja naiseus tässä se selittävä tekijä ja ollos huoleti, kyllä tuostakin vielä presidentti leivotaan!

Poliitikoille pitää voida irvailla, olivat he sitten mitä tahansa.
Itselläni tuo väite köyhien asialla olemisesta ja nuo törkyhintaiset ylellisyys tuotteet eivät oikein istu yhteen. Nenääni haisee valhe ja kaksoisstandardit.

Hän itse valittaa ettei halua julkisuutta mut silti tunkeutuu joka paikaa ja jakaa someen kuviaan. Sit ku joku vähä arvostelee jostain aina on kyseessä viha naisia ja "nuoria"kohtaan. Sanna nyt on kummiskin jo keski-ikäinen ei enää niin nuori välttämättä. Ymmärtäisin jos olisi vetäytynyt julksuudesta mut nythän näin ei ole. Ja ei siitä niin pitkä aika ole kun hän oli pääministeri ja johti prkl kalliiksi käynytttä hallitusta.

Back