Hauskoja kuvia

Heh, aika hyvin on faktat hallussa siellä. Lapset ainakin yksityiskoulussa jossa huippuluokan opetus. Toisaalta eipä Jenkeissä tarvita muuta kuin hyvä bisnes. Sitten yleensä pärjää.
Katsotaan sitten parin vuoden kuluttua kun seuraava pankkikriisi iskee miten hyvin jenkeillä menee.... Ja monilla ne hyvät businekset ovat parhaillaan menossa kuralle Trumpin "nerokkaiden" tempausten ansiosta. Aurinkopaneelibusiness pantiin jo kuralle, kalastusteollisuus Mainessa ja Keski-lännen maatilat kamppailevat työvoimapulan kanssa ja kohta alkaa monella muullakin alalla mennä aika heikosti kun EU:n ja Kiinan kostotariffit iskevät. Kukaan vakavasti otettava teollisuus- ja businessjohtaja ei täällä kannata Trumpin talouspolitiikkaa. Ja niitä yksityiskoulujakin on moneen lähtöön....
 
Hän ei halua tuottaa pettymystä 72 neitsyelle..


Df3AUk5UYAEX2yn.jpg:large
 
Katsotaan sitten parin vuoden kuluttua kun seuraava pankkikriisi iskee miten hyvin jenkeillä menee.... Ja monilla ne hyvät businekset ovat parhaillaan menossa kuralle Trumpin "nerokkaiden" tempausten ansiosta. Aurinkopaneelibusiness pantiin jo kuralle, kalastusteollisuus Mainessa ja Keski-lännen maatilat kamppailevat työvoimapulan kanssa ja kohta alkaa monella muullakin alalla mennä aika heikosti kun EU:n ja Kiinan kostotariffit iskevät. Kukaan vakavasti otettava teollisuus- ja businessjohtaja ei täällä kannata Trumpin talouspolitiikkaa. Ja niitä yksityiskoulujakin on moneen lähtöön....
En tietenkään kiistä näitä väitteitäsi, kun en itse niistä sen paremmin tiedä.
Minulle riittää, että Floridassa aurinko paistaa siellä käydessä. Mall’eissa hyvä alennusmyynnit. Aitoa Lemonadea, Charleys Grillin subit jne jne
 
Aito kuva. Pöllönpoikanen eksynyt emostaan. Avohakkuu. Kuvaa ei ole.mitenkään manipuloitu.

Katso liite: 22203

Kuka perskeles on mennyt siirtämään nuo kolme suurinta pöllöä pois omalta elinalueeltaan? Nehän ei selviä kuvan olosuhteissa hengissä edes kuutta tuntia ilman lattebaarin terassia...
 
En tietenkään kiistä näitä väitteitäsi, kun en itse niistä sen paremmin tiedä.
Minulle riittää, että Floridassa aurinko paistaa siellä käydessä. Mall’eissa hyvä alennusmyynnit. Aitoa Lemonadea, Charleys Grillin subit jne jne
Kyllä, aurinkoa riittää ja kohta kun dollarin kurssi putoaa, hyvä käydä turistimatkoilla ;-)
 
Back
Top