Hauskoja kuvia

Katso liite: 28005

Katso liite: 28006

Sotkeennun Volvo-keskusteluun sen verran (vaikka Volvoa ei ole, tuskin tulee koskaan olemaankaan), että on niissä puolensa:)
Tositarina nuoruudestani. Minulla oli 18-vee Volvo 242 -78, ja olin menossa kesätöihin joskus 90-luvun alussa sillä. Kaalinistutusta tai ehkä nostoa :unsure:. Lähes tuntematon mutkainen hiekkatie, ja typerä kun olin, ajoin ihan liian lujaa. Tapana oli ottaa sivuluisu jokaiseen mutkaan. Liian jyrkkä mutka vauhtiin nähden, ja ajauduin ulos tieltä.
Ei mitään. Siinä oli lehmien laidun, ei ojaa, tosin jyrkkä penkka, siitä sujuvasti hypättiin laitumelle ja koukkaus ja takaisin tielle. Sähköpaimenten läpi. Autoon ei mitään jälkiä, iskarit kesti, ei mitään. Nyt on vähän huono omatunto niiden sähköpaimenten vuoksi, en jäänyt jättämään yhteystietoja..:cautious:. Tämän päivän Skodasta olisi maavara antautunut jo ihan heti. En voisi kuvitellakaan, että vastaavan lennon tekisin nykyautolla ilman mitään tarvetta korjauksille :)
 
meilläkin on ollut muutama volvo ja on vieläkin. Pojalla oli hetken v 70:nen ja se oli ihan kamala pyöritellä parkkipaikoilla: tartti hieman tilaa kääntymiseen. muuten se toimi.
Nyt ajelen 90:llä nelivedolla ja ei sen huonompaa peliä ole ollut. Sähkövikoja vaikka muille jakaa, etupään kolina ei lakkaa vaikka mitä osia uusisi. Hiekkatiellä jarrulevyjen ja kenkien väliin menee aina kivi ja voi sitä rohinaa,,,
 
Sanni_Gran_KOK-2-e1426943655901.jpg


2239265989826620902
 
Back
Top