Hei, uusi henkilö foorumilla.

Hannu Särö

Korpraali
BAN
Hei,

Mitenkä tämä, mitenkä sitten saa olla foorumilla.

Minulla on tarkoitus olla netissä kevyt sotalautapeli figuri, eli raahaan koko henkilöäni sitten siellä missä olen aiheeni kanssa.

Minulla on sotalautapelejä valmistumassa, ja ajattelin tänne maanpuolustus.net foorumille, tulla keskustelemaan ja oppimaan eri taktiikoista joita laitan peleihini, niin, eri ihmisten kanssa.

Minä kiitän kun voin olla projektini kanssa täällä, minulla on tarve puhua eri skenaarioista ja taktiikoista, mitä minun peleissäni on, en tiedä mitään muuta foorumia, kuin tämän teidän, missä voin puhua eri taktiikoista ja rintamista ja jne..

Eli, aseet, rintamat, kamppanjat, aikakaudet, minä näitä tulisin tänne oppimaan.

Minä olen "itsenäinen lautapelejä harrastelija", täällä suomi netissä, en aio ulkomaille, en ole kaupallinen, olen harrastelija.

---
 
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?action=profile;area=showposts;u=7987

Hei,

Olen JariTapio käyttäjätunnuksella ollut ubuntu-fi foorumilla, olen vaihtanut etunimeni, en enää ole Jari vaan olen nykyään Hannu.

Yritin tehdä uuden käyttäjätunnuksen HannuTapio, mutta, se hylättiin, koska tämä on minun toinen käyttäjätunnus ubuntu foorumille ?

Sain email viestin jossa luki seuraavasti - Ei tuplatunnuksia, "HannuTapio" poistettu, sen oli lähettänyt Storck

Ilmoitin vain että voinko sitten tehdä oman uuden etunimeni mukaisen käyttäjä tunnuksen, vai ?

Tuo Storck yllättäen poisti uuden etunimeni mukaisen käyttäjätunnuksen HannuTapio, ilmeisesti ymmärtämättä että olen vaihtanut etunimeni.

T: Hannu Tapio Oskari Särö. - aiemmin Jari Tapio Oskari Särö


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.lautapeliseura.fi/foorumi/viewtopic.php?f=16&t=13448

Taasen suomenkieleni johtuu siintä että olen hieman monikulttuurinen, suomenkielen ylpeys ei ole osa nuoruuttani, mutta, luotan että suomenkieleni paranee, entisestäänsä ajan kanssa.
 
Suomi, Eurooppa, Maailma ja sotien strategiat,

Jos suomi netissä, haluaa jutella sodasta ja eri strategioista, mahdollisista eri skenaarioista, eri rintamilla ja eri aikakausina.

Eli, kun haluaa vaihtaa mielipidettä, aseista, rintamalinjoista, kampanjoista, jne..

Niin, mikä on suomi netissä oikea paikka, onko tämä maanpuolustus.net hyvä mesta tämmöseen ?

Minä alan kehittämään sotalautapelejä ja haluan jutella, siintä mitä minun laudoillani onkaan. : )

Minulla on ilmojein pilotit 1917, peli jo valmiina : ) Aion vielä 2 peliä tänä vuonna tuoda linjoille, tulen jatkossa 0 - 3 sotalautapeliä aina vuodessa esittelemään.

Tässä kevyt kuvasnap Ilmojein pilotit 1917 pelistäni, tulen rakentamaan tälläistä puulautaa jossa vihreä kangas.

kuvasnap0013.jpg


Voinko tulla projektini kanssa tänne juttelemaan eri sodista ja skenaarioista, mitä olisi voinut ollakkaan.

--
 
Viimeksi muokattu:
Suomi ja strategia keskustelut,

Onko suomessa mitään paikkaa missä voi jutella sota strategiasta, kun on kehittyneempi tarkoitus muu kuin pelkkä uteliaisuus.

Minä tarvitsen jonkin paikan jossa voin täydentää aseitten, rintamalinjain, ajanjaksoin, jne.. tietojani.

Myös tarvitsen tietoa, eri aseitten tehokkuuksista toisiinsa nähden, ihan koko viime vuosisadan ajalta ?

Tiedättekö te missä voisi sitten olla ?

Tämä spämmäys ei kyllä ole tarkoitus, minulla on nyt 10 peliä linjalla, sitten kun minulla on 15 peliä linjalla ja linja kytkettynä kaksin peleihin, niin, menen johonkin lehteen projektini kanssa, saavat tehdä jonkin puolen sivun taikka yhden sivun jutun minusta, saan sillä tavalla varmaan jotain 1000 - 5000 kävijää tietämään itseni, ei minun palvelimeni teho riitä enemmälle, ja nämä pelit ovat laadukkaita mitä minulla on tulossa.

Aion olla julkisuudessa sivustoni kanssa, aion olla netti julkku, olen alkoholiton ja savuton.

En tarvitse huomiota, koska aion hakea kävijät, jonkin aikakausi lehden avulla, tekevät minun sivustani sitten jutun joku hiljanen viikko, minulla on palvelin, minulla ei ole cloudia, eli en kykene pelauttamaan koko kansaa, tämä on muutamalle tuhannelle.

Missä esim. suomalaiset kanta upseerit käyvät keskustelua ? olisi mukava tietää ? semmosta paikkaa etsin : ), Olen Kaartilainen ja sotalautapeli suunnittelija, harvinainen yhdistelmä suomessa. ; )

Minä kiitän kun kykenette hyväksymään, että olen sotalautapeli suunnittelija, vaikka minulla on vain tuo "Ilmojein pilotit 1917" valmista tänään vielä.

--
 
Viimeksi muokattu:
Uusi peli tulossa,

Minulla on tarkoitus nyt syksystä taikka viimeistään alku talvesta, ottaa uusi sotapeli valmistukseen, "Panssaroitu jalkaväki".

Peli sisältää euroopan alueen taisteluita 1935 - 1985, enin osin ovat kuvitteellsia taisteluita. Aiheena 2.MS, Kylmäsota ja Moderni.

Minulla on tarkoitus laittaa enin osin aseita joita on ollut käytössä 1935 - 1985, niin, tähän peliin, tosin en itse aseita, vaan vain tyypin, eli "2.MS Kivääri", "Kylmäsota Kivääri", "Moderni Kivääri", "Raskas Panssarivaunu", "Rynnäkkö helikopteri moderni".

Eli, laitan vain, miten sen nyt kirjaisi aseen aiheen. en tarkasti tuo jokaista eri ase tyypin jokaista asetta mukaan.

Minä tarvitsen tätä lautapeliä varten, seuraavat foorumit -

1) Lautapelifoorumi, jossa puhua lautapeleistä ja olla mukana alallani.
2) Strategia ja taktiikka ja ase ja ajanjakso foorumi, jossa väitellä eri aseista ja ajanjaksoista.
3) Ohjelmointi foorumi, jossa kysyä neuvoa ohjelmointiin.
4) Linux käytön foorumi, jossa kysyä neuvoa server ja workstation ohjelmien käyttöön.

Te puhuitte tuosta spämmäyksestä, mutta, minä tarvitsen nuo neljä foorumia kun rakennan tätä projektiani.

Uskon että teillä ei ole minun kaltaista lautapelisäätelijää täällä aiemmin ollutkaan, jotenka jotain vääriä ennakko käsityksiä voi olla.

Tahdon nyt tietää voinko tulla tänne foorumille kirjaamaan -

1) Taktiikka ja strategia.
2) Menneet sodat ja sotahistoria.

Noihin kahteen ainakin tahtoisin laittaa kyselyitä, jotta voin kartuttaa tietämystäni viime vuosisadasta ja myös aiemmista, lähinnä amerikan sisällissota kiinnostaa tällä hetkellä, napoleonin ja 2.MS ja 3.MS lisäksi, ja taktiikat.

Kiltti kiitos, olen alkoholiton ja savuton kaartilainen, sotilaspoliisi, helsingistä, minulla on lukiosta korkeita 9.8 ja 9.5 keskiarvoja.

--
 
Viimeksi muokattu:
Tahdon nyt tietää voinko tulla tänne foorumille kirjaamaan -

1) Taktiikka ja strategia.
2) Menneet sodat ja sotahistoria.

Jospa lopettaisit sen peliesi spämmäämisen ja sen sijaan avaisit keskustelun jostain noista aiheista. Jos avauksesi on kiinnostava, niin se varmaan löytää kirjoittajia.

Kiltti kiitos, olen alkoholiton ja savuton kaartilainen, sotilaspoliisi, helsingistä, minulla on lukiosta korkeita 9.8 ja 9.5 keskiarvoja.

--
Huh, kirjoittamasi teksti on niin täynnä kielioppivirheitä, että vähän epäilen noita keskiarvojasi.
 
Spämmääminen,

Minä en hyväksy, että minusta puhutaan spämmäämisen kanssa.

Olen ihan oikea lautapelisuunnittelija, ja tarvitsen nuo neljä foorumia, mitkä minulla on tuossa kirjattuna edellisessä viestissäni, en esittele pelejäni missään muualla, kuin seuraavissa -

ohjelmointiputka.net
ubuntu-fi.org
lautapeliseura.fi
ja nyt tänne maanpuolustus.net.

Minulla on tarve 4 foorumiin, missään muualla suomessa ei ole ollut minun lautapelejäni esillä.

Olen vakavasti otettava lautapelisuunnittelija, en halua että minun uraani vaikeutetaan, kalja taikka tupakka keskusteluilla, nuo täytyy ymmärtää asiattomiksi nuo spämmäys väitteet, koska olen vain näillä neljällä foorumilla, joita tarvitsen.

Tämä on minun urani rakentumista, nettiin, kiitän kun asia linja säilyy.

Olen netti figuri, lautapeli aiheella, vasemmisto vetoisen valtiomme hieno historia, vain ei tunne ketään, toista, joka olisi joskus tälläistä vastaavaa rakentana, jotenka ymmärrän että nuorilla ja vanhemmillakin voi olla vaikeata hahmottaa heti alkuun mistä on kysekkään.

Olen lautapelisuunnittelija en ole spämmi.

Minä tarvitsen tätä lautapeliä varten, seuraavat foorumit -

1) Lautapelifoorumi, jossa puhua lautapeleistä ja olla mukana alallani.
2) Strategia ja taktiikka ja ase ja ajanjakso foorumi, jossa väitellä eri aseista ja ajanjaksoista.
3) Ohjelmointi foorumi, jossa kysyä neuvoa ohjelmointiin.
4) Linux käytön foorumi, jossa kysyä neuvoa server ja workstation ohjelmien käyttöön.

Te puhuitte tuosta spämmäyksestä, mutta, minä tarvitsen nuo neljä foorumia kun rakennan tätä projektiani.

Uskon että teillä ei ole minun kaltaista lautapelisäätelijää täällä aiemmin ollutkaan, jotenka jotain vääriä ennakko käsityksiä voi olla.

Kiitän kun asia linja säilyy, toivotaan että jatkossa tulisi myös muita harrastajia, joita ajaa muukin kuin uteliaisuus, tänne foorumille.

--
 
Parahin ystävä! (Hannu Särö)

Maallikon näkökulmasta katsottuna:
Pelin kehittämisen kannalta saattaisit hyötyä enemmän jostakin pelaamiseen keskittyneestä foorumista. On toki mahdollista, että tällä foorumilla jokin historiaketjuosio saattaa tarjota mahdollisuuksia hankkia hyödyllistä tietoa tai vaihtaa ajatuksia mainitsemistasi asioista. Olen kuitenkin sitä mieltä, että itse peliin ja sen kehittämiseen liittyvä keskustelu kannattaa käydä vaikkapa tuolla harrastusasioille pyhitetyssä "iltavapaat" -osiossa omana ketjunaan. (Ei siis tässä ketjussa) Suosittelen keskittymistä pelin kehittämisen asiakysymyksiin ja ongelmakohtiin ja käymään markkinoinnillista keskustelua jollain toisella foorumilla.

Maanpuolustus.netin foorumilla keskustelua käydään mainitsemistasi asioita vilkkaimmin v. 1939- lähitulevaisuus -akselilla mutta on todennäköistä että tietoa, asiantuntemusta ja harrastuneisuutta löytyy myös varhaisempiin aikakausiin. Keskustelua syntyy, jos aihe koetaan mielenkiintoiseksi.
 
Hei,

Minulla on yli 20 vuoden kokemus, sotalautapeleistä, en höpötä, kun kirjaan, ymmärrän kyllä mitä vaihtoehtoja minulla on, mutta, minä en tiedä missä nämä vaihtoehdot ovat.

Suomessa ei taida olla ihan pelkkään pelaamiseen keskittynyttä foorumia, ja tuo iltavapaat on varmaankin jollekkin toiselle, kuin sellaiselle jolla on yli 20 vuoden kokemus alaltaansa.

Etsin keskustelua, tällä hetkellä panssaroitu jalkaväki peliin, vuodet 1935 - 1985 euroopan alueella. aseet, muodostelmat, metsät, kukkulat, kaupungit, kesät, talvet, mutta, avaan sitten vasta ketjun kun aloitan peli kehittelyt, minulla on vielä kesken tällä hetkellä linjarutiinit.

Minulla ei ole mitään markkinointia lautapelisivustollani, tämä on omaa iloa ja elämää ja harjoitusta, olen kokonaan ei kaupallinen sivustollani.

Kiitos, toivotaan että keskustelua syntyy, minä tulen sitten alku syksystä taikka viimeistään alku talvesta, juttelemaan, euroopan vuosien 1935 - 1985 panssari sotaa, aiheena,

1935 - 1985, aseet, muodostelmat, metsät, kukkulat, kaupungit, kesät, talvet.

Ja mainittujen yhdistelmä vaikutus sodankäyntiin peli laudalla, peli alue on noin 10km x 10km.

--
 
Viimeksi muokattu:
Charlylla on kaiketi ymmärrystä pelimekaniikasta. Konsultoi häntä. Artistin tavoin tämä henkilö ilmaantuu palstalle "sala"nimin aina sillon tällöin. Näyttää olevan paikalla jälleen, kuin tilauksesta suorastaan.
 
Hei,

Minulla on yli 20 vuoden kokemus, sotalautapeleistä, en höpötä, kun kirjaan, ymmärrän kyllä mitä vaihtoehtoja minulla on, mutta, minä en tiedä missä nämä vaihtoehdot ovat.

Suomessa ei taida olla ihan pelkkään pelaamiseen keskittynyttä foorumia, ja tuo iltavapaat on varmaankin jollekkin toiselle, kuin sellaiselle jolla on yli 20 vuoden kokemus alaltaansa.

Etsin keskustelua, tällä hetkellä panssaroitu jalkaväki peliin, vuodet 1935 - 1985 euroopan alueella. aseet, muodostelmat, metsät, kukkulat, kaupungit, kesät, talvet, mutta, avaan sitten vasta ketjun kun aloitan peli kehittelyt, minulla on vielä kesken tällä hetkellä linjarutiinit.

Minulla ei ole mitään markkinointia lautapelisivustollani, tämä on omaa iloa ja elämää ja harjoitusta, olen kokonaan ei kaupallinen sivustollani.

Kiitos, toivotaan että keskustelua syntyy, minä tulen sitten alku syksystä taikka viimeistään alku talvesta, juttelemaan, euroopan vuosien 1935 - 1985 panssari sotaa, aiheena,

1935 - 1985, aseet, muodostelmat, metsät, kukkulat, kaupungit, kesät, talvet.

Ja mainittujen yhdistelmä vaikutus sodankäyntiin peli laudalla, peli alue on noin 10km x 10km.

--

Koetin vain auttaa löytämään oikean paikan foorumilla, en aseta asiantuntemustasi ja osaamistasi kyseenalaiseksi millään tavalla. Iltavapaat on osio, johon pelikeskustelu sopii parhaiten sisältönsä perusteella. Siellä voi keskustella asioista myös vakavasti ja varteenotettavasti. Taktiikasta, aseista yms. voi keskustella omissa ketjuissaan.

Verkko on pullollaan tavaraa mutta toivotun sisällön löytäminen voi olla usein hankalaa. Onnea projektissa!
 
Back
Top