Hitler kuulee Adam7:n porttikiellosta

RPG83

Soome Majori
http://youtu.be/snhNx3pjtVk

Tuommoinen löytyi.

Tekijän puolesta pahoittelut EK:lle, Teräsmiehelle ja Tomtomille nickien mainitsemisesta, mutta videoon piti saada jotkut "syyllisiksi" (tässä tapauksessa Adam7:n porttikieltoa kannattaneet/juhlineet).
 
Aiheutti niinsanotusti "kevyttä" repeilyä :a-grin:
 
Vähän oli mautonta, lievästi sanottuna... Vaikka olikin huvittavaksi tarkoitettu, niin mun mielestä ne jutut, mitä täällä on, jäävät tänne. Monessa muussakin asiassa ärsyttää "julkinen2 retosteleminen. No, jokainen saa ne kiksinsä jostain...
 
Bodyguard kirjoitti:
Vähän oli mautonta, lievästi sanottuna... Vaikka olikin huvittavaksi tarkoitettu, niin mun mielestä ne jutut, mitä täällä on, jäävät tänne. Monessa muussakin asiassa ärsyttää "julkinen2 retosteleminen. No, jokainen saa ne kiksinsä jostain...

Sinänsä yhdyn Bodyguardin mielipiteeseen, vaikka video kyllä olikin hauska:)
Toisaalta kaikkien olisi hyvä muistaa että tämäkin on julkinen foorumi, joka on kaikkien nähtävillä, ja käyttäytyä sen mukaan. Välillä tuntuu monilta unohtuvan, että kaikki mitä tänne laittaa myös pysyy täällä/netissä ylipäätään.

Silti hyvä jos pidetään keskustelu täällä yksityisluonteisena, eikä esim. lähdetä linkkaamaan täällä kirjoitettuja juttuja esim. facebookiin tai muuten retostelemaan niillä julkisesti.
 
Bodyguard kirjoitti:
Huumori on hyvä asia. Eri asia on sitten, miten se ilmenee...

Tuo pätkähän on yhtä klassinen ja hauska kuin jo legendaarinen "Materiaalivastuu". Olin 34. henkilö, joka katsoi pätkän, joten eiköhän se jää aika pitkälle tämän foorumin lukijoiden sisäpiirivitsiksi.
 
Outoa. En muista lähettäneeni aloitusviestiä.


No anyway, pätkä näyttäisi olevan julkisuusasetuksiltaan sellainen, ettei löydy Youtuben hakutoiminnolla. Että sikäli en pitäisi sitä kovin julkisesti näkyvillä olevana. Eikä Googlekaan näytä indeksoineen pätkää. Suunnilleen sama, kuin se olisi upittu tänne liitteeksi viestiin.
 
Back
Top