Hx-hanke tarjous.

Suomi Hävittäjä HX-hanke tarjous alkaa tästä kohdasta:

HX-hankkeeseen Suomi Hävittäjän tarjouksen jättöpäivä 15.4.2021.

Perinteisen helikopterin lento nopeusennätys on tehty Mi-24LL PSV helikopterilla 407 km/h nopeudella.

https://vtol.org/news/russia-sets-unofficial-speed-record

Suomalainen hävittäjä tarjous tarjoaa myös taisteluhelikoptereita lento nopeudella 450 km/h.

Nämä Suomalaiset taisteluhelikopterit muistuttavat ulkonäöllisesti hyvin paljon Boeing/Sikorsky RAH-66 Comanche taisteluhelikopteria, sekä Bell AH-1X Viper taisteluhelikopteria, joiden samaa ulkonäköä olevilla Suomalaisilla taisteluhelikoptereilla huippunopeus on 450 km/h. Suomalaisen taisteluhelikopterin lento ominaisuudet ovat tietenkin maailman parhaimmat.

Aseistus ja asetekniikka ovat se minkä puolustusvoimat/ilmavoimat haluavat, mitkä ostetaan ulkomailta ja laitetaan Suomessa valmistettaviin taisteluhelikoptereihin, eli taistelu suoritusarvo riippuu siitä, kuinka hyvän sodankäynnin tekniikan puolustusvoimat/ilmavoimat ovat valinneet.

Myös ammuksia/ohjuksia ja varusteita kuulu sovittu määrä tarjoukseen mukaan. (Taisteluhelikopterit toimivat pareittain tai 3 - 4 ryhmässä riippuen tehtävästä ja tehtävän sopivuudesta taisteluhelikoptereille. Joskus tarvitaan saattohelikoptereita, jotka kuljettavat armeijan joukkoja suorittamaan kohteessa maastotaistelu osuuden.)

Toisena tarjoukseen kuuluu Erikois taisteluhelikopterit, joissa voidaan kuljettaa taistelijoita tai kuljettaa pahoin sodassa haavoittuneita sotilaita erikoiskirurgian leikkauksiin nopeasti.

Erikois taisteluhelikoptereita on useampi vaihtoehto, joiden matka nopeudet vaihtelevat 450 - 570 km/h nopeuden välillä, mallista ja helikopterin roottori valintatavasta riippuen. Sopivat myös siviilikäyttöön ja tavaran kuljetuksiin, sekä Ambulanssihelikopteriksi.

Kaikissa helikopteri malleissa on luotettavat ja varmatoimiset Suomalaisen innovaation moottorit sekä Suomalaisen innovaation luotettava voimansiirto helikopterin roottorille asti, jolloin huoltotarve on todella vähäistä. Polttoaineen kulutus on vähäistä, kilpaileviin helikoptereihin nähden.

Suomi helikoptereissa on mahdollista käyttää saasteetonta polttoainetta, jota polttoainetta pystytään Suomessa tuottamaan.

Hävittäjä tarjouksen kylkiäisenä voidaan tarjota yhteensä 4 taisteluhelikopteria, sekä erikoistaisteluhelikoptereita tarjoukseen sisältyy yhteensä 4 kappaletta. Nämä helikopterit voivat käyttää myös metsäpalojen/maastopalojen sammutukseen tarkoitettuja helikopteri sammutuspussia, joita sammutuspusseja kuuluu tarjoukseen mukaan yhteensä 24 kappaletta. (Metsäpalo/maastopalo on hyökkäys Suomen taloutta kohtaan, siinä kuin vihollisvaltion tekemä hyökkäyskin tuhoaa Suomen taloutta Suomen maaperällä, joten ehdottomasti armeijan helikopterit kuuluvat sodassa, kuin rauhan aikanakin pystyä sammuttamaan metsäpaloja/maastopaloja. Sota-alueelle ei voi siviilihelikoptereita edes laittaa, metsäpaloja/maastopaloja sammuttamaan.)

SUOMALAINEN HÄVITTÄJÄ.

Suomalaiseksi hävittäjäksi on useita vaihtoehtoja suunniteltu, jotka ovat toteutusta vaille valmiita, joihin sodankäynnin tekniikka ostetaan ulkomailta.

Suomi Hävittäjä voidaan toteuttaa myös lisenssisopimuksella, mikä tarkoittaa sitä, että saamme toiselta hävittäjän valmistajalta kaikki tiedot ja opastuksen/koulutuksen, että miten heidän hävittäjänsä osaisimme valmistaa Suomessa. Lisenssisopimuksella voidaan tehdä mikä vaan hävittäjä Suomessa, minkä Puolustusvoimien logistiikkalaitos, puolustusvoimat/ilmavoimat sekä puolustusministeriö valitsevat toteutettavaksi Suomessa. On mahdollista lisenssisopimuksella toteuttaa viidestä esillä olleesta ulkomaan hävittäjä vaihtoehdosta, joku valittu hävittäjä tai kaksikin hävittäjä vaihtoehtoa toteuttaa Suomessa lisenssisopimuksella, eri tyylisen neuvottelun tuloksena.

Lisenssisopimus antaisi mahdollisuuden tehdä valitusta hävittäjästä entistä paremman Suomen Lentokonetehtaalla. (Japani on tehnyt yleensä lisenssisopimuksen siitä hävittäjästä, jonka haluaa maansa ilmavoimille ja nimennyt kyseisen hävittäjän omaksi tuotteeksi, näin voidaan tehdä Suomessakin.)

Maailman uusimpia häivehävittäjiä edustavat Kiinan Chengdu J-20 häivehävittäjä, sekä Shenyang J-31 häivehävittäjä, jotka ovat parhaita häivehävittäjiä maailmassa.

Kiinan hävittäjien sodankäynnin tekniikka on asia erikseen, että mitä mieltä siitä taas ollaan. (Kiinan ohjukset ovat varmasti halvempia, kuin länsimaalaiset ohjukset, sekä riittäviä tuhojen aikaansaamiseksi. Osa ohjuksista voi silti olla länsimaalaisia, joiden laukaisu ohjelmisto asennetaan Kiinan hävittäjän tietokoneohjelmaan Suomessa. Suomen IT-osaajat pystyvät mitä vaan ohjelmia asentamaan hävittäjän tietokoneelle onnistuneesti.)

Suomi voisi tehdä lisenssisopimuksen Kiinan hävittäjän valmistamiseksi Suomessa, mikä lisenssisopimus koskee koko Kiinan hävittäjää. Vaihtoehtona on tehdä lisenssisopimus, mikä koskee Kiinan hävittäjää ilman tekniikkaa. Kiinan hävittäjän runkorakenteisiin on mahdollista laittaa länsimaalainen sodankäynnin tekniikka, sekä parhaat maailmalta valitut suihkumoottorit.

(Elikkä Kiinan hävittäjän käyttämä tekniikka voidaan vaihtaa kokonaisuudessaan länsimaalaiseen tekniikkaan.)

Suomessa valmistetaan lisenssisopimuksella kokonaisuudessaan Kiinan hävittäjän runko ja siivet, eli tehdään Kiinan hävittäjästä lentokykyinen Suomessa, ilman sodankäynnin tekniikkaa. Tähän lentokykyiseen hävittäjään hankitaan sodankäynnin tekniikka länsimaalaisilta hävittäjän valmistajilta, jolloin hävittäjästä tulee taistelukykyinen hävittäjä. Tästä Suomessa tehdystä hävittäjästä, tulisi kokonaisuudessaan huomattavasti parempi hävittäjä, verrattuna kaikkiin muihin maailman hävittäjiin. Alkuperäinen Kiinan hävittäjä, ei edes pärjäisi Suomessa tehdylle hävittäjä versiolle lento-ominaisuuksissa, sekä kaksintaistelussa Suomen hävittäjä voittaisi Kiinan hävittäjän.

Suomi Hävittäjä versiona, alkuperäisen kiinalaisen hävittäjän lento ominaisuuksia voidaan parantaa vielä lisää, Suomalaisen innovaation ansiosta. Vaihtoehtona Suomalaisen innovaation suunnittelema suihkumoottori, olisi jotakin aivan uutta, mikä mahdollistaa saasteettoman polttoaineen käytön, sekä lentokerosiinin käytön.

Aseistus ja asetekniikka ovat se minkä puolustusvoimat/ilmavoimat haluavat Suomi Hävittäjään, mitkä ostetaan ulkomailta ja laitetaan Suomessa valmistettaviin Suomi Hävittäjiin, eli taistelu suoritusarvo riippuu siitä, kuinka hyvän sodankäynnin tekniikan puolustusvoimat/ilmavoimat ovat valinneet.

Sodankäynnin tekniikkaa voidaan linkittää toimimaan yhdessä muun sodankäynnin tekniikan kanssa, kuten ilmavalvonnan ja taistelun johdon kanssa. Sensoreita ja muita sodankäynnin tekniikkaa voidaan lisätä Suomi Hävittäjään tupla määrä, verraten kilpailijoiden hävittäjiin.

Esimerkiksi Kiinan hävittäjän lisenssisopimus saadaan Suomeen, Suomen Lentokonetehtaan pääsijoittajien neuvottelutaidoilla ja Suomen johdon myötävaikutuksella.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/07225740-0fac-4b20-b4f4-dfe68a809479

(Kiinan hävittäjän lisenssisopimuksella, Kiina saisi rahaa Silkkitie hankkeiden toteuttamiseen. Lisäksi Kiina voisi sijoittaa ja lainata rahaa Suomelle silta yhteyksien rakentamiseksi Ruotsiin, sekä Viroon. Kiina voisi myöntää rahaa Suomen uudelle Laiva kanava hankkeelle, millä Suomi yhdistettäisiin Laiva kanavan kautta koillisväylään, jolloin Suomen Koillisväylän satamassa voidaan konttialukset lastata ja purkaa Kiinan välistä kaupankäyntiä varten. Suomen Koillisväylän satamasta saattaisi tulla satama myös Euroopan unionin konttien kuljetuksille, kun Viron ja Suomen välinen tunnelihanke toteutuu, sekä Ruotsiin menevät siltahankkeet toteutuvat.)

Suomi Hävittäjä voidaan tuoda takuuhuoltoon Suomen Lentokonetehtaalle 7 vuoden ajan ilman lisä maksua, mikä sisältyy tarjoukseen. 7 vuoden jälkeen huoltoja tarjotaan maksua vastaan.

Suomi Hävittäjissä on 7 vuoden takuu, mikä vastaa vikojen korjaukset 7 vuoden aikana ilman lisämaksua, mikä sisältyy tarjoukseen. 7 vuoden jälkeenkin Suomi hävittäjän alustan, rungon ja siipien takuu jatkuu siihen asti, kunnes Suomi hävittäjä täyttää 30 vuotta, riippumatta lentotunti määristä.

Sodankäynnin tekniikan osalta takuuehdot määrittää laitevalmistaja itse.

Sodankäynti on muuttumassa, kun vastassa voi olla Droneja/lennokkeja tai miehittämättömiä ilma-aluksia tai mistä tahansa ammuttuja ohjuksia, eli enää ei taistella pelkästään toista hävittäjää vastaan tai ilmatorjuntaa vastaan. Näiden kaikkien taisteluiden voittamiseksi Suomi Hävittäjä on erityisesti suunniteltu. Suomi Hävittäjään on suunniteltu Laseraseita vastaan suomalainen innovaatio keksintönä puolustusjärjestelmä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...ti-tuhoa-kylvava-lasertykki/6508610#gs.xbjmza

Suomi Hävittäjiä voi perinteiseen tapaan lentää pilotti tai Suomi Hävittäjää voi lentää kauko-ohjauksella, mikä onkin täysin uutta innovaatio teknologiaa maailmassa.

Sotaa voidaan joutua käymään monta vihollisen kohdetta vastaan yhtäaikaisesti, johon erityisesti Suomi Hävittäjä on innovaatiollisesti suunniteltu, eli yksi Suomi Hävittäjä vastaa innovaatiomallin suunnittelultansa neljän hävittäjän muodostamaa miehitettyä parvea. Suomi Hävittäjän innovaatioista voin tarkemmin kertoa neuvotteluissa.

Täysin uusi suomalainen asekeksintö kuuluu tarjoukseen mukaan, joka on ihmiskunnan fiksuin ja sivistynein uudenaikainen ase.

Suomi Hävittäjiä kuuluu HX-hanke tarjoukseen 64 kappaletta ja ne voivat kaikki olla kaksipaikkaisia tai osaksi yksipaikkaisia Suomi Hävittäjiä valinnan mukaan, suosittelen kaksipaikkaisia hävittäjiä lisääntyvien tehtävien suorittamiseksi nopeammin taistelutilanteessa. Suomi Hävittäjät toimitetaan tarvittaessa nopeasti tai vuosien 2024 - 2030 välissä.

9,4 miljardiin euroon kuuluu Suomi Hävittäjien lisäksi muun muassa ohjuksia, aseistusta sovittu määrä, sekä sensoreita, koulutusjärjestelmiä, lentosimulaattorit, huoltojärjestelmiä ja käyttöönottokoulutusta, sekä tässä tarjouksessa kerrotut tuotteet.

Ilmavoimien nykyisten Hornetien aseistus käy myös Suomi Hävittäjään, josta vastaa Suomi Hävittäjä tarjous. Bonuksena aseistus voi olla Suomi Hävittäjässä monipuolisempi, jolloin aseistuksen/ohjusten ostaminen ei ole sidottu vain muutamaan ohjusten valmistajaan. Sodankäynnin tekniikan käyttöjärjestelmä monipuolistetaan Suomen IT-osaajien toimesta, sekä testataan, että tehtävä on onnistunut, josta vastaa Suomi Hävittäjä tarjous.

Suomi Hävittäjät eivät tarvitse juurikaan varaosavarastoa, kun hävittäjien osat tehdään lisenssisopimuksen ehtojen mukaisesti melkein kaikki Suomessa, joten osia voidaan tarvittaessa valmistaa Suomessa.

(Onko sodankäynnin tekniikan osalta tarvetta varaosavarastoon, sen tietää laitevalmistaja sanoa paremmin.)

Suomi Hävittäjä tarkoittaa Suomessa valmistettavaa lisenssisopimus hävittäjää, joka saa uusia innovaatiollisia ominaisuuksia, joka hävittäjä nimetään myöhemmin virallisesti. Lisenssisopimuksella voimme muuttaa alun perin yksipaikkaisen hävittäjän, kaksipaikkaiseksi hävittäjäksi Suomalaisella järjen käytöllä.

Paljon puhuttu teollinen yhteistyö HX-hankkeen osalta ja lisenssisopimukset ovat Suomen Lentokonetehtaalle kuuluvia sopimuksia. Suomen lentokonetehdas saa virallisen nimen myöhemmin lentokonetehtaan perustamisen yhteydessä. Suomen Lentokonetehdas on saamassa suomalaisen omistuksen, kunhan Suomi Hävittäjä tarjous voittaa HX-hankkeen. Tämä tarjous on jo nyt sitova, joka sitoo pääsijoittajat/sijoittajat toteuttamaan HX-hankkeen tämän tarjouksen esitetyllä tavalla. Suomen Lentokonetehtaan pääsijoittajilla on aivan toisenlaiset mahdollisuudet neuvotella lisenssisopimuksia, ulkomaalaisten yritysten kanssa, Suomen johdon myötävaikutuksella, sekä Suomen Puolustusministeriön, Puolustusvoimien logistiikkalaitoksen ja HX-hankkeeseen kuuluvan joukko osaajien myötävaikutuksella.

Muut Suomi Hävittäjä tarjoukseen kuuluvat:

Hävittäjän lento-opetusta varten, lentosimulaattoreita kuuluu tarjoukseen mukaan 12 kappaletta, joissa on uudenlaista suomalaista innovaatio kekseliäisyyttä.

Erilaisille lentokoneille on omat lentosimulaattorinsa, eli yhteensä 4 lentosimulaattoria, joissa on uudenlaista suomalaista innovaatio kekseliäisyyttä.

Erilaisille helikopteri malleille on omat lentosimulaattorinsa, eli yhteensä 8 lentosimulaattoria, joissa on uudenlaista suomalaista innovaatio kekseliäisyyttä.

Suomi Hävittäjä tarjoukseen kuuluu mukaan kaksi huippu suunniteltua lentotankkeria, sekä kaksi huippu suunniteltua lentokonetta ilmavalvonnan ja taistelun johtamisen yhdistetyllä tekniikalla. Erityisesti näissä lentokoneissa nopeus ja häive ominaisuudet ovat huippua, sekä lento ominaisuudet. Näissä lentokoneissa on omasuojavarustus. Ilmavalvonta tekniikka on ostettu ulkomailta, kuten muu sodankäynnin tekniikka.

Suomi Hävittäjä tarjoukseen kuuluu mukaan, merenpohjan saastelähteiden tutkimukseen tarkoitettuja sukellusveneitä kaksi kappaletta, joille löytyy sodassa monenlaista käyttöä.

(Ilmaston lämpenemistä suurempi uhka on mereen jätetyt saastelähteet, eli kun sodassa uponneiden laivojen öljytankit ruostuvat puhki, niin vapautuu öljyä mereen. Mereen on haudattu myrkyllisiä kemikaaleja ja ammuksia, jotka saastuttavat merivettä, kun ruostuvat puhki. Lisäksi meriveden pohjaan on jätetty ydinreaktori käyttöisiä sukellusveneitä, jotka ovat ruostumassa lähiaikoina puhki, päästäen silloin ydinreaktorin radioaktiivista ainetta liukenemaan meriveteen, saastuttaen meriveden sadoiksi vuosiksi. Kaikki mahdolliset meriveden saastelähteet pitää poistaa merestä, johon olen toimivan suunnitelman tehnyt. Jos emme kaikkialta merestä poista, arviolta noin miljoonaa puhki ruostuvaa saastelähdettä pois merestä, niin miten käy ihmisten ravinnon saannille, jos meren eläimistö, kuten kalat kuolee vapautuvan merenpohjan saasteiden seurauksena.
Saastuneen koko Meriveden puhdistaminen myrkyistä on mahdoton tehtävä, kun taas ilmaston lämpenemisen estäminen on mahdollista toteuttaa.)

Suomi Hävittäjä HX-hanke tarjouksen tehnyt

(Ei julkista tietoa.)

Suomi Hävittäjän tarjous koskee HX-hanketta.

Yhteystietona tämä sähköpostiosoite, josta tarjouksen olen lähettänyt, annan puhelinnumeron, jos sille on tarvetta.

Sähköpostiosoite:

(Ei julkista tietoa.)

Nimeni voi julkistaa vain antamallani suostumuksella, eli julkisessa keskustelussa puhutaan Suomi Hävittäjä HX-Hanke tarjouksesta.
Suomi Hävittäjän tarjouksen voi julkistaa tiedotusvälineissä, kuten muun kirjoituksen ilman nimeni käyttöä.

Suomi Hävittäjä HX-hanke tarjous päättyy tähän kohtaan.
 
EHfdpEFX4AAW2nz.jpg
 
Puolustusvoimien logistiikkalaitos on lähettänyt 27.4.2018 Hornetin seuraajahankkeen (HX-hanke) tarjouspyynnön (Request for Quotation, RFQ) Ison-Britannian, Ranskan, Ruotsin ja Yhdysvaltojen hallinnoille välitettäväksi kaikille viidelle tietopyyntöön vastanneelle yritykselle.

53917765-b6e8-4ebd-8738-504e70bb521f


Tarjousta pyydetään seuraavista hävittäjistä: Boeing F/A-18 Super Hornet (Yhdysvallat), Dassault Rafale (Ranska), Eurofighter Typhoon (Iso-Britannia), Lockheed Martin F-35 (Yhdysvallat) ja Saab Gripen (Ruotsi).

HX hankkeen tarjouspyyntö lähetettiin
 
Uudenlaista innovaatio kekseliäisyyttä, erikois taisteluhelikoptereita, merenpohjan saastelähteiden tutkimus sukellusveneitä, ihmiskunnan kehittynein ase, kiinalaista häive-osaamista ja kirsikkana kakun päällä seitsemän vuoden täysi tehdastakuu ilman kilometrirajoitusta.

Olen aika varma että tuota lukiessa puntti tutisee Teksasissa.
 
Uudenlaista innovaatio kekseliäisyyttä, erikois taisteluhelikoptereita, merenpohjan saastelähteiden tutkimus sukellusveneitä, ihmiskunnan kehittynein ase, kiinalaista häive-osaamista ja kirsikkana kakun päällä seitsemän vuoden täysi tehdastakuu ilman kilometrirajoitusta.

Olen aika varma että tuota lukiessa puntti tutisee Teksasissa.
Lisäksi varmaan fysiikan lakeja kirjoitetaan uusiksi. Ja pariin Nobeliin on jo nimet kaiverruksessa.
 
Kun jo yhdyssanat menee päin suljettua osastoa, niin uskaltaako edes kuvitella mitä on "uudenlainen innovaatio kekseliäisyys".
Kaksipiippuinen juttu, toisaalta kustannukset pysyvät aisoissa kun organisaatiossa ei ole kuin yksi työntekijä, ei mene suotta oikolukuun rahaan vaan tarjoukseen saadaan tiristettyä kamaa jota muilla ei ole.
 
En kyllä löytänyt Y-Tunnusta tuolle Suomen Lentokonetehtaalle. Voihan se olla että on vielä PRH:lla rekisteröinti kesken.

Jos saa ehdottaa, niin tehtaan nimeä voisi vielä täsmentää niin että se kattaisi tarjotut taisteluhelikopterit, erikois taisteluhelikopterit, sukellusveneet, hävittäjät, niiden kokoonpanon sekä huollon.

Foorumilta löytyy varmasti ehdotuksia?

Omani olisi sekava. Sukellus Erikois Kone Avaruus Virallinen Automaatio -tehdas.
 
Nyt kun Ruotsi tarjoaa puolustusyhteistyötä, niin ehdotan että ketjun aloittaja tarjoaa tätä myös sinne. Osassa kieliopista voi olla kääntämisessä tekemistä, mutta kun miettii mitä tarjotaan niin kyllähän tämä ruotsiksikin kääntyy.

Odotan innolla Hulqvistin ja Kalle Kustaan panosta tälle.
 
Liittynyt 11:19, poistunut 11:23...

koko hävittäjätarjous 4:ssä minuutissa, tämä lämmittää sydäntä.
Nuori on nopea, ainoastaan vanhalla on varaa olla hidas.
Nopea visiitti mutta ei taideta päästä muiden kilpureiden toimareita haastattelemaan neljääkään minuuttia.
 
Back
Top