Hyvää Joulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baikal
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Kaikille Isänmaataan ja sen tulevaisuutta arvostaville, mahdollisimman miellyttävää Joulua. Muille toivon viisautta kohdata maailma sellaisena kuin se on. Ilman ehkä sinänsä kauniiden ajatusten ja utopian vääristämän valuvan lasin kautta katsottua.

Venäjälle taas: Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

Halutessamme, me - Eurooppa - olemme Kuolema Venäjälle.

Hyvää Joulua kaikille

Monilla varmaan sauna jo käytyä. Itse piti tyytyä sähkösaunaan tänä vuonna.
Saunan jälkeen konjakkipullo auki. Martell VS single distillery 0,7 l
Arvasin heti keneltä sisaruksista sen sain kun katsoin pullon takaetikettiä.
Britti tullin alcohol duty stamp
Eli pullo tuli kaksoissiskolta englannista.
Sain sitten myös konjakkilasin rikottua ja vielä selvinpäin.
Otin sitten tuollaisen savimukin joka muodoltaan muistuttaa vähän konjakkilasia. ;)
(en halunnut nyt muita rikkoa)

Hyvää joulua! Kalat syöty, joulusauna odottaa ja sen jälkeen kinkun & laatikoiden kimppuun. Illan lopettaa Soerlie VSOP konjakki sitten myöhemmin. Ensi vuonna toivottavasti saamme todistaa kun itäinen naapurimme kompastuu taas omaan mahdottomuuteensa ja valtaapitävä kääpiö potee koppikammoa Haagissa ellei ole pessyt lyijyllä hampaitaan ennen sitä. (y)(y)(y)

Hyvää joulua ja tulevaa vuotta kaikille.
Pidetään omat rivit ja ei aleta pelkäämään kommunismin ja islamin edessä, katsetta ei tiukassa paikassa saa maahan laskea.

Saimminä kylpytakinkin. Edellisen sain 30-vuotislahjaksi ja 20 vuotta kesti. Tai kesti ja kesti, oli käytössä on ehkä tarkempi määritelmä. Tasaisen vauhdin taulukolla yksi vielä tarvitaan. Tätä tuskin Afrikkaan raahataan mutta nevöseinevö. Nyt muutama keikyä ja hömpsy tai kaksi Puolustuslaitoksen leikattua.

Liitteet

• 20241224_203049.webp
    20241224_203049.webp
    999.6 KB · Luettu: 20
Viimeksi muokattu:
Katoavaa kansanperinnettä.Omasta lapsuudesta joka jouluinen koulunäytelmä.Ei näitä ole ikinä ajatellut uskonnollisina asioina vaan jouluun kuuluvina kuten joulupukki.Milloinka tietty porukka on tyytyväinen?Sitten kun luetaan säkeitä koraanista?Onneksi youtubesta pääsee vielä Tiernapoikia katsomaan.Hyvää Joulua kaikille palstaveljille.
Itse suosin näitä poikalaulajien versioita. Niillehän tämä alunperin Oulussa 1800-luvulle tehtiinkin.

[

Viimeksi muokattu:
Back