Hyvää juhannusta

Nimimerkki freman voisi kertoa norjalaisvitsejä kun en itse muista nyt niitä
 
Kaiffa vei mut käymään Lontoon merimieskirkossa jotta päästiin saunaan. Ensimmäistä kertaa kunnon saunassa kymmeneen vuoteen. Oli sen jälkeen niin rentoutunut olo, että meidän illanvietosta ei meinannu tulla mitään kun kesken pubi reissun rupesi nukuttamaan hemmetisti. Ihmiset jotka tunnistivat meidän suomalaisiksi, tulivat juttelemaan Suomesta ja kuinka kaunis, ja hyvä paikka se on. Joten uskokaa pois täällä pidetään meistä paljon ja usein Suomalaiset ovat arvostetussa asemassa. :)
Olitko siellä south bankin Rotherhide tjms siis, jos muistan oikein? Meikäläisenkin kaita perse on niitä saunanlankkuja meinaan kerran käyttänyt, oli hieno paikka ja sai kyllä hyvän fiiliksen Lontoon kymmenen vuoden ainoasta suomalaisesta saunareissusta mieleen.
Hyvää juhannusta myös sinulle veli @ctg .

ps. Hyppäsitkö "The Bushista" tuubiin vai onko joku lähempi asema vielä?
 
  • Tykkää
Reactions: ctg
Kaikkien optimistien muistolle jotka tänäkin jussina menevät ensimmäistä kertaa naimisiin, liitän oheen ihan kauniin saattolaulun. Godspeed, brother.

 
  • Rakasta
Reactions: ctg
Bushista Bond Streetille ja sieltä Canada Waterille. 5-10 minuutin kävely.
Noh sillähän tuo menee... Central ja Bond street on kyllä aika busy hässäkkä verrattuna rauhalliseen järvi-Suomeen näin juhannuksena! Siellä näyttää olevan kuitenkin +22c ja puolipilvistä, eipä hassumpaa. Itse kävin yhtenä jussina kävelemässä Seven Sistersin Eastbounesta Newportiin asti, jossa ostin säkkiolutta ja totesin 'fuck it', kaltaiseni kivääri-sherpa kantaa nää Brightoniin saakka :). Minkä tein. I miss that day.

Image result for seven sisters pics

EDIT: sama kuva vähän eri mestasta, tää taitaa olla se klassikko. Noi mustat täplät biitsillä on ihmisiä. Antaa skaalaa...

Image result for seven sisters pics
 
Joo, kyllä suomalaiseen perinteeseen kuulu sauna, varmasti hienoa saunoa pikku paussin jälkeen.
Eilen savusauna. Ensimmäiset löylyt hivenen kipakat. Välillä järveen jäähtymään. Sitten kiuas oli jo tasoittunut optimaaliseksi, viiveellä tuleva pehmeä kosteanlämmin löyhähdys, jollaista ei lähde kuin savusaunasta. Vastalla kaverin selän pieksämistä, taas järveen.

Kylmä saunaolut kouraan, katse järvelle, kylläpä oli ihmisen hyvä olla sillä hetkellä.
IMG_20190621_234641.jpg
 
Nimimerkki freman voisi kertoa norjalaisvitsejä kun en itse muista nyt niitä
tämä oli uusi vitsinä
The European Union started with a dream
To have an English policeman, a German engineer, a French lover, and Italian cook, and everything organized by the Swiss.


However, the reality is more like a German policeman, an English cook, a Swiss lover, a French engineer, and everything organized by the Italians
 
Hyvää Jussia täältä Lontoosta. En tajunnut että vaimo kuolemasta seuraava viikonloppu on meidän suosikki. Mulla oli tarkoitus vuokrata auto ja ajaa jonnekin, mutta sää on sateinen ja aamulla oli taas oranssi varoitus päätin jättää välistä. Merimieskirkolle ei pääse saunaan, mutta kauppa on kuulemma auki. Ehkä mä pidän itsekseni juhannusta tänä vuonna.
 
Hyvää Jussia täältä Lontoosta. En tajunnut että vaimo kuolemasta seuraava viikonloppu on meidän suosikki. Mulla oli tarkoitus vuokrata auto ja ajaa jonnekin, mutta sää on sateinen ja aamulla oli taas oranssi varoitus päätin jättää välistä. Merimieskirkolle ei pääse saunaan, mutta kauppa on kuulemma auki. Ehkä mä pidän itsekseni juhannusta tänä vuonna.
Kotona ollaan täällä meilläkin, veden lähelle mennään, kun se on turvallisesti saunaämpärissä, hyvää jussia kaikille voorumin porukoille!
 
Hyvää juhannusta kaikilla palstalaisille Lontoosta Norjan kautta Baltian maihin ja rakkaaseen Suomeen. Ja missä muualla oottekin niin samaa hyvää kaikille.

Järki päässä. vetoketju kiinni vesillä ja auki vessassa. Makkarassa pitää olla enemmän lihaa kuin vaalilupauksissa. Lapsia ei saa unohtaa. Avotulen kanssa ei sekoilla. Jos koukkuun vesillä puuteriankerias, älkää yrittäkö saada sitä veneeseen. Koko vene limaantuisi ja siitä tulisi veneerinen vene.

Naimisissa olevia muistutan olemaan kilttejä puolisoilleen.
 
Terveisiä ja hyvää Juhannusta täältä vuonon rannalta myös kaikille reserviläisveljille! Oslon Bunnefjordin pintavesi on tänään +24 astetta, mikä on noin 16 astetta vähemmän kuin meikäläisen kämpän sisälämpötila - kahden viikon helleputki jatkuu, ja mustikkasato kuihtuu silmissä, mikä on kurjaa. Mutta toivottavasti saatte nauttia hiukan kohtuullisimmista keleistä siellä, ja veli @ctg Lontoossa pärjäät saarivaltion kirjaimellisesti ikuisen vesisateen kanssa - pitäkää huoli että saatte liput salkoon kirjaimellisesti ja ukkomiehille myös vertauskuvallisesti, naisettomille toivotan hyvää kalaonnea älkääkä ottako liikaa pohjia.
Silloin ei vene luista sutjakkaasti ainakaan tuuheammassa kaislikossa :)

Huomio! Lepo.

LIPPU!

 
Back
Top