Erkki
Ylipäällikkö
Ja surkea ajettavuus normaalikäytössä. Varsinainen turhake.Jessus että ovat typerän näköisiä nuo ohuet renkaat autoissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja surkea ajettavuus normaalikäytössä. Varsinainen turhake.Jessus että ovat typerän näköisiä nuo ohuet renkaat autoissa.
Huono selkäisten on helpompi nousta kyytiin ja kun näkökyky heikkenee, niin on helpompi havainnoida liikennettä ylempää..Floridassa ilmeisesti ei ole markkinoita pienille vanteille:
Katso liite: 35235Katso liite: 35236Katso liite: 35237Välillä kyllä tuntuu siltä, että miksi helvetissä täällä härmässä ajellaaan Skodilla kuten itsekin.
Mitkä skodan osat käy sinun fillariin?Olkaa onnellisia Skodistanne. Kuka vaihtaisi osia kanssani?
Kai muillakin kuin vanhoilla paskoilla voi ajaa talvella? Voisiko olla autoverolla osuutta asiaan...
Kyllä ja muutenkin vertaus oli vähän huomo. Autot kuvattu eilen Beverly hillsistä. Saattaa keskitulot olla vähän toista kun oikeastaan missään muualla tahansa.Kai muillakin kuin vanhoilla paskoilla voi ajaa talvella? Voisiko olla autoverolla osuutta asiaan...
Kai muillakin kuin vanhoilla paskoilla voi ajaa talvella? Voisiko olla autoverolla osuutta asiaan...
Edelleen väitän, että noiden urheiluautojen harvinaisuus kotimaisessa katukuvassa johtuu siitä että ne ovat täällä kohtuuttoman kalliita. Talvella ei varmaankaan ihan hirveästi ole vaikutusta koska veneet ja moottoripyörät ovat kuitenkin suhteellisen suosittuja harrastevälineitä. En ole tosin työkseni asiaa tutkinut, joten täysin varma en voi olla.Kokeilkaa ajaa 245+ matalaprofiileilla 5cm maavaralla talvella. Sen, minkä pillumagneettiarvossa voittaa, katoaa ajamiskokemuksen tuskallisuudesta. Puhumattakaan siitä, minkälaiset kustannukset saatte, kun pamautatte kanttiin mitä ette huomanneet. Puhumattakaan nykyään ah niin yleisistä korotuksista. Ja se sivupito... Ahhh...
Urheiluautot eivät istu talvisiin maihin. Vaikka olisi lompakossa voimaakin.
Mitä tulee muihin autoihin ja autokannan ikään, niin toki autoverolla on vaikutuksensa. Mutta suurin vaikutus on pienillä palkoilla ja 90-luvulta lähtien ostovoiman pienentymisellä osassa väestöä. Ja myöhemmin idioottimaisella käytettyjen autojen verokohtelulla. Tämä asia on tullut ihan työksi tutkittua.
Edelleen väitän, että noiden urheiluautojen harvinaisuus kotimaisessa katukuvassa johtuu siitä että ne ovat täällä kohtuuttoman kalliita. Talvella ei varmaankaan ihan hirveästi ole vaikutusta koska veneet ja moottoripyörät ovat kuitenkin suhteellisen suosittuja harrastevälineitä. En ole tosin työkseni asiaa tutkinut, joten täysin varma en voi olla.
Yksi tuttava ajaa kyllä nelivetolambolla ympäri vuoden helsingissä. Mutta yleensä nuo kyllä ostetaan kauniin kelin sunnuntaifiilistelyyn, ja arkiautona on sitten ihan joku muu, kyllä tuolla losissakin ne aamuruuhkat konttorille kärvistellään joissain ihan muissa vehkeissä.Kokeile ajaa sellaisella pks:llä päivä nykyisillä teillä. Kesällä tai talvella. Sitten voit olla varma.
60 000$ näyttää olevan Nissanin hinnastossa.Paljonko mahtaa joutua laittamaan taalaa tiskiin ameriikoissa jotta saa tuollaisen rekisterin?Katso liite: 35266