Hyvännäköinen auto -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juke
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Noi lokinsiipiovet kyllä antaa selvästi fiiliksen hieman paremmasta autosta.

1966 sitikka ds 21

1966-citroen-ds-21.webp

1974 Maserati Bora

1974_Maserati_Bora_4_9_US.webp
 
Viimeksi muokattu:
_T4A0042.jpg
 
Sitten vielä 1936 kaunistus...Bugatti Roadster !

1936BugattiRoadster.webp

Kauneus on katoavaista.

Lamborghini Murcielago..melko pelkistetty...I like it.

320 km/t huiput Roadsterilla; http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=133859

50 lisäheppaa antaa 20 km/t lisävauhtia ( 340 km/t ); http://www.icarinfo.net/?model=lamborghini-murcielago-lp640-2006

Lamborghini-Murcielago-LP460.webp

Silti 100 km/t nopeudessa ilmanvastuksen peittoamiseen menee 21 heppaa; http://www.icarinfo.net/?model=lamborghini-murcielago-2001

Honda Insightilla mukamas 5 heppaa enemmän; http://www.icarinfo.net/?model=honda-insight-2001

Insightissa on peruutuspeilejä litistetty.

Drag coefficient (Cd, Cx, Cw) 0.4
Frontal area (A) 1.97 m2 / 21.2 sq ft / 21.2 sq ft (est.)

Honda-Insight52.webp

Honda 18 750 $ alkaen; http://automobiles.honda.com/insight-hybrid/price.aspx

Eli noin 14 000 euroa. Halba ja hywä.
 
Viimeksi muokattu:
Kauneus lepää katsojan silmässä, sanoo sananparsi. Auburn lepuuttaa ainakin allekirjoittaneen silmää pyöräköillä muodoillaan.

image.webp image.webp image.webp
 
Viimeksi muokattu:
Miksi ei Elcat?
 
Elcat teki ennen myös sellaisia Hiacea muistuttavia pakettiautoja, joilla jaettiin postia.
elcat%20s%C3%A4hk%C3%B6auto.jpg
 
Morgan on linjakas jopa siinä määrin, että tuli yksittäiskappaleena tuotantoon vuosituhannen vaihteessa. Moottori on ns. kaurapuurokäyttöinen. Vanerikori, tammi- ja mahonkiviilua, visakoivua ja pahkuramäntyä ohjauspyörässä ja kojetaulussa. Raitaa ja moniaita jalopuulajeja muissa pikkuosissa.

image.webp image.webp
 
Entisen Itäsaksan kaunein auto Trabant !

The Trabant was a steel monocoque design with roof, trunk lid,hood,fenders, and doors made of Duroplast. Duroplast was a hard plastic (similar to Bakelite) made of recycled materials: cotton waste from the Soviet Union and phenol resins from the East German dye industry. This made the Trabant the first car with a body made of recycled material [5] and was partially responsible for the misconception that it was made of cardboard. Various crash test results showed it performed better than comparable contemporary Western hatchbacks.[10][11][12] The Trabant was the second car to use Duroplast, after the "pre-Trabant" P70 (Zwickau) model (1954–1959).

Trabant_1_1_Universal.webp


http://en.wikipedia.org/wiki/Trabant



 
Viimeksi muokattu:
Back
Top