Hyvännäköinen auto -ketju

Uusi Corvette on hieno. Kuva netistä.

chevrolet-corvette-z51-2020-01-exterior--front--red.jpg
Näyttää kuin Honda NSX:ltä, mutta leveämmällä takapuolella.

 
Katso liite: 36615Uusin Skodan lippulaiva. Skodakuskien ei tarvitse enää hävetä. Kuvasin tänään autoliikkeen pihalta.

Tämä ei varmaan ole vielä toistaiseksi kovin suosittu mielipide, mutta itse kyllä komppaan täysin! Uudet Skodat miellyttää ainakin omaa silmää, ja hinta-laatu huomioiden tulevat varmasti olemaan vahvoilla tulevaisuudessa itselle uutta autoa valitessa.
 
Tämä ei varmaan ole vielä toistaiseksi kovin suosittu mielipide, mutta itse kyllä komppaan täysin! Uudet Skodat miellyttää ainakin omaa silmää, ja hinta-laatu huomioiden tulevat varmasti olemaan vahvoilla tulevaisuudessa itselle uutta autoa valitessa.
Itselläni uusi Octavia kaasu. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Vuoden ilmaiset kaasut joka enemmän kuin tarpeen lapsiperheen taloudessa.
 
Ensimmäinen Lambon maasturi Suomesta jonka bongasin tänään. Kyläkauppiaan luonnollisesti mutta miksi hemmetissä noin esillä?5F40420B-7490-4911-AFD1-A511B5EA2B29.jpeg
 
Rassasin joskus 30-vuotta sitten kaverin serie-62 Kaukoa joka oli vuodelta -54. Auto oli kotoisin Arizonasta ja kuskin ovessa luodin reikäkin vakiona. Moottori oli sisältä täynnä mustaa paksua kittimäistä tohnää.

Cadillacci
Cadillac Series 62 Coupe ’54
 
Jos Turun varhaiset raggari meiningit kiinnostaa niin hakuun Raggari-Arskan letukka,löytyy Overdrive foorumilla..
 
Turbot on ollut minulla lähellä sydäntä jo vuodesta -85 kun ekan IHI:n Erolan Arskalta Autohiomosta järvenpäästä.

Kattelin ton NRE:n youtubesta, hienosti on voimaa laitteissa (y).

 
Turbot on ollut minulla lähellä sydäntä jo vuodesta -85 kun ekan IHI:n Erolan Arskalta Autohiomosta järvenpäästä.

Kattelin ton NRE:n youtubesta, hienosti on voimaa laitteissa (y).

Tuossa yksi mielenkiintoinen laite kotimaasta. Melko omavalmiste ja 7.5s/yli 300km/h
 
Kaveri osti Suomalaista ralli historiaa eilen,vuoden 1958 Jyväskylän suur-ajojen voittaja auto,Osmo Kalpalan Alfa-Romeo,kunnostus projekti,ennestään hänellä 1959 Alfa sekä kasa muita harrastevehkeitä.
 
Back
Top